آرشیو فروردین ماه 1399

دستگاه حضور و غياب اثرانگشتي ارزان در تهران

1214 مقاله Isi انگليسي + ترجمه فارسي

۶۸ بازديد

نحوه ي عملكرد دستگاه به اين شكل است كه قابليت ثبت تردد براي پرسنل و كاركنان را از طريق چهره، اثر انگشت، كارت و رمز عبور فراهم مي باشد. به همراه هر دستگاه، يك آداپتور براي اتصال آن به برق و چند عدد پيچ در نظر گرفته شده است تا امكان نصب و آن در فضاهاي مختلف فراهم باشد. يكي از ويژگي­هايي كه شايد در بررسي­هاي اوليه كمتر مورد توجه قرار مي­گيرد، امكان ذخيره اطلاعات در دستگاه در هنگام قطع ارتباط با كامپيوتر مي­باشد. بلكه مي توان گفت يكي از راه هاي ذخيره زمان و سرمايه است. از اين رو، گردآوري اطلاعات جامع از دستگاه هاي حضور و غياب موجود در بازار و مقايسه آن ها، اولين كاري است كه سازمان ها اقدام مي­ كنند. تعداد برندهاي موجود در بازار كم نيست و اين خود تصميم مهمي است كه بايد گرفته شود. ارزش و اهميت نرمافزار حضور و غياب اگر بيشتر از دستگاه حضور و غياب نباشد، كمتر نيست. پس خريد دستگاه حضور و غياب هزينه نيست بلكه ذخيره كردن زمان و حتي نوعي پس انداز است.

 

پس با توجه به توضيحاتي كه داده شد در زمان خريد، دستگاهي را انتخاب كنيد كه مناسب مجموعه شماست. خوشبختانه شركت مهندسي كسرا از انواع برندهاي برتر، متوسط و ايراني در ليست محصولات خود دارد كه اين خود محدوده انتخاب كاملي را در اختيار مشتريان قرار مي ­دهد. سنسور اسكنر اثر انگشت فوترونيك نوع پيشرفته سنسور FS80 با رابط USB 2.0 بوده و در ليست محصولات تأييد شده توسط اداره كل سرويس هاي عمومي (GSA) در ارزيابي FIBS 201 قرار دارد. همه دستگاه هاي حضور و غياب در برخي ويژگي­ها مشترك و در برخي ديگر تفاوت دارند. از طرفي تمام دستگاه هاي موجود در بازار قابليت لينك شدن و سازگاري با تمام نرم افزارهاي موجود را ندارند و در نتيجه نمي ­توان دستگاه را به نرم افزار متصل كرد. آيا شما از همه قوانين ساعت ورود و خروج پرسنل در شركت اطلاع داريد؟ ساعت هاي حضور و غياب مبتني بر وب، براي مديريت پرسنل در تعداد بالا بسيار ايده آل هستند. برخي از دستگاه­هاي حضور و غياب ايراني و توليد داخل به دليل اينكه پشتيباني فني بومي دارند مي­توانند در موارد خاص، پاسخ مناسبي براي نيازهاي مشتريان مانند امكان تغييرات ظاهري، فرِم وِر، سخت­افزاري و … ارائه دهند.

بهترين دستگاه حضور و غياب گروه مهرپردازش

۶۷ بازديد

 

متعادل كردن رنگ براي كاهش اثرات تغييرات نور انجام ميشود. فرم دهنده فلافل و آماده سازي براي سرخ كردن آن در اين دستگاه فلافل زن انجام مي پذيرد. همچنين، مي توانيد با دو بار ضربه زدن بروي صفحه ي نمايش گوشي خود آن را فعال كنيد. اين دوربين مدار بسته نيز قابليت تشخيص چهره دارد و شما به راحتي مي توانيد از اين دوربين مدار بسته استفاده كنيد. دوربين مدار بسته Tend Secure Lynx داراي زاويه ديد 125 درجه مي باشد و شما مي توانيد به راحتي تمام زوايا را با دوربين مشاهده كنيد. در سال 1892نظريههاي "هرشل" و" فالدز" در انگلستان توسط "سر فرانسيس گالتون" رياضيدان و انسانشناس مشهور انگليسي پذيرفته شد و او براي آنها پايه علمي به وجود آورد. هدف آن اين است كه شما عكسي به كامپيوتر بدهيد و او تشخيص دهد كه آيا چهره اي در عكس مشاهده ميكند يا خير. پس از آن هم گوشي هاي ديگر اين كمپاني با دريافت يك بروزرساني از اين قابليت بهره مند شدند.

 

  • عدم دخالت افراد غير مسئول
  • سپس همان فينگر پرينت را 5 بار فشار دهيد
  • نوع داي تخت يا فلت
  • 1- تناسب ظرفيت و سرعت دستگاه حضور و غياب با تعداد پرسنل
  • مساحت سطح اسكن اثر انگشت۲۴*۱۶ ميلي مترمربع مي باشد
  • "Pregnancy and Conception." WebMD. WebMD, n.d. Web. 5 Feb. 2017
  • Secure Pin Entry

اين قابليت در حال حاضر در گوشي هاي Q6,G6 و V30 وجود دارد. البته در عمل، حتي برخي اوقات اين پشتيباني تا بيش از 20 سال ادامه داشته است و هنوز دستگاههاي فوقالعاده PW 1100 در گوشه و كنار كشور در حال خدمت هستند. كمپاني ال جي از يكي از ساده ترين و در عين حال كارآمدترين متدهاي تشخيص چهره در گوشي هاي خود استفاده مي كند. دوربين هاي مدار بسته به يكي از محبوب ترين وسايل امنيتي در سراسر جهان تبديل شده اند كه بسيار مورد استفاده قرار مي گيرند. اين دستگاه قادر به تشخيص اثر انگشت، كارت و كد شناسايي است كه مي توان از هر كدام از اين موارد به دلخواه استفاده كرد. زماني كه شما در جلوي اين دوربين قرار بگيريد بلافاصله چهره شما را تشخيص مي دهد و هشداري به گوشي شما ارسال مي كند. ز- افشاي سئوالات آزمون يا تلاش در جهت دستيابي و افشاي آن يا شركت يا معاونت در اين امر قبل يا حين برگزاري آزمون به هر نحو.

براي نمونه، از كاربر مي خواهد كه صورت خود را در جهت هاي مختلف قرار دهد و با چرخش صورت خود قسمت هاي مختلف آن را به دستگاه نمايش دهد. چهره در مركز باشد و قسمت بزرگي از تصوير را در برگيرد، ترجيحا ها عكس از نزديك باشد. ما از مدلهاي از پيش آموزشديده براي تشخيص چهره، چشمها و دهان استفاده خواهيم كرد. سيستم تشخيص چهره روشي براي احراز هويت كاربر و افزايش امنيت در حوزههاي مختلف كاربرد دارد. اين رمز كه عدد 1 تا 6 رقمي مي باشد در بخش امنيت كه در منوي تنظيمات اوليه دستگاه حضور و غياب مي باشد، براي ساعت تعريف مي شود. انتخاب سيستم حضور و غياب مناسب، با توجه به تنوع و فراواني اين سيستم ها كار چندان آساني نيست. اين دوربين مدار بسته هوشمند نصب بسيار ساده و آساني دارد. اين دوربين مدار بسته نصب بسيار ساده و آساني دارد. اين دستگاه قابليت تشخيص چهره، اثر انگشت، شناسه، كارت و يا تركيبي از آنها را داراست و مي تواند بدون هيچ مشكلي در فضاي آزاد نصب شود.

چرا كه براي استفاده از اين قابليت نيازي به فشردن هيچ دكمه اي يا لمس صفحه ي نمايش نيست. اخيراً ديدهشده است نفوذ گران و هكرها ميتوانند بهآساني به دادههاي بيومتريك در امنيت ازجمله سيستم امنيتي احراز هويت با تشخيص چهره نيز نفوذ كنند. نمودار بلوك زير مراحل عمده الگوريتم تشخيص چهره را نشان ميدهد. در زير نمونه خروجي تقسيمبندي رنگ و مراحل پردازش مورفولوژيكي است. در بخش بعدي پياده سازي يك نمونه عملي از سيستم تشخيص چهره را بررسي خواهيم كرد. بخش نرم افزاري تعبيه شده در اين گوشي با استفاده از دوربين سلفي دستگاه اقدام به ثبت عكس هايي از چهره ي كاربر مي كند. در متد Face ID كمپاني وان پلاس هم دوربين سلفي دستگاه اصلي ترين نقش در دريافت اطلاعات را برعهده دارد. 1 1 1 1 1. ارزان ترين … دستگاه حضور و غياب هوشمند اثرانگشتي با قيمت مناسب. شايد تشخيص چهره استفاده شده در اين گوشي ها امن ترين متد امنيتي موجود نباشد، اما احتمالاً ساده ترين آن ها است. اگر رنگ پسزمينه همان رنگ پوست است، پس الگوريتم تقسيمبندي رنگ نميتواند آن را متفاوت تشخيص دهد.

اين دوربين نيز با قابليت تشخيص چهره مي تواند به شما كمك كند امنيت جاني افراد را تامين كنيد. يكي از قابليت هاي موجود در گوشي هاي جديد اين كمپاني، قابليت تشخيص چهره است كه شباهت زيادي با گوشي هاي برندهاي ديگر دارد. در ادامه مطلب براي شما چند مدل ديگر از دوربين هاي مدار بسته با قابليت تشخيص چهره را معرفي مي كنيم و ويژگي هاي اين دوربين ها را براي شما توضيح مي دهيم. براي فعال شدن قابليت تشخيص چهره در گوشي هاي وان پلاس بايد دكمه ي پاور دستگاه را فشار دهيد. براي اسكن چهره ي خود شما در ابتدا بايد گوشي را در فاصله ي 20 تا 50 سانتي متري از چهره ي خود قرار دهيد تا دستگاه چهره ي شما را اسكن كند. اجازه دهيد اين مساله را در يك مرحله و يك زبان مشخص مورد بررسي و پردازش قرار دهيم .براي هر مرحله ما راجع به يك الگوريتم متفاوت ماشين اموزنده چيزهايي را خواهيمآموخت.

برنامه حضور و غياب در محيط مايكروسافت اكسس

۶۷ بازديد

 

اگر ورودي غيرارادي باشد يا نزديك به قالب نباشد، نتايج خوب نيست. نتايج الگوريتم، تطبيق الگو بهشدت وابسته به نوع قالب مورداستفاده است. از تطبيق الگو براي استخراج چهره استفاده ميشود. البته هر كدام از اين امكانات در نحوه ي حضور غياب افراد موثر اند و همچنين در قيمت گذاري يك سيستم حضور و غياب نيز تاثير گذارند. احراز هويت چندگانه به اين صورت است كه علاوه بر استفاده از يك روش بيومتريك از يك پسورد نيز براي دسترسي به اطلاعات خود استفاده نماييد. درمورد نحوه خريد دستگاه حضور و غياب نيز مقالات زيادي در مجله كسرا منتشر كرده ايم كه در آن ها انواع دستگاه ها را با يك-ديگر مقايسه كرده و از معايب و مزاياي آن ها گفته ايم. در مقايسه با قابليت تشخيص چهره ي موجود در گوشي هاي اين كمپاني، اسكن عنبيه ي چشم به مراتب عملكرد بهتري را دارد. تنها بعد از انجام اين كار و مقايسه دستگاه هاي اتوماتيك مانند دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي با ديتاهاي كاغذي است كه مي توان به اهميت اين قابليت پي برد. پس از تقسيمبندي رنگ، يك ماسك از پيكسلهاي غير پوست به دست ميآيد.

 

  • 10-2 - فوق العاده ماموريت
  • ترسيدن (Fearful)
  • قفل الكترونيكي آنلاين و آفلاين | Electronic Online And Offline Lock
  • امكان ويرايش اطلاعات تردد به صورت فردي و گروهي
  • 1- امكان گرفتن انواع گزارش براي مديريت وجود دارد

اگر رنگ پسزمينه همان رنگ پوست است، پس الگوريتم تقسيمبندي رنگ نميتواند آن را متفاوت تشخيص دهد. براي پيدا كردن پيكسلهاي پوست از تقسيمبندي رنگ استفاده ميگردد. اين دوربين مدار بسته نيز قابليت تشخيص چهره دارد و شما به راحتي مي توانيد از اين دوربين مدار بسته استفاده كنيد. اين ابزار علاوه بر اينكه مانع تخلف در ثبت ترددها ميشود؛ مزيتهاي ديگري مانند حفظ مسايل امنيتي نيز دارد. نوع ارتباط با دستگاه حضور و غياب جهت خواندن ترددها ، يكي ديگر از مواردي است كه بايد بهنگام خريد توجه داشته باشيد و با امكانات و بستر ارتباطي شركت خود تطابق دهيد. بلكه دستگاه در زماني كه احساس كند شما قصد استفاده از گوشي خود را داريد، سيستم تشخيص چهره را فعال و اسكن هاي مربوطه را آغاز مي كند. حتي زماني كه در حال استفاده از آن هستيد، اصلاً متوجه فعال سازي آن نمي شويد و تنها از نتايج آن كه شامل بازشدن قفل دستگاه است، بهره مند خواهيد شد.

كمپاني آنر هم در طراحي محصولات جديد خود از قابليت تشخيص چهره استفاده كرده است. يكي از ويژگي هاي در دسترس براي مديران و سرپرستان امكان چك كردن كارمنداني است كه در محل كار حضور پيدا كرده اند. وجود باطري (UPS) در دستگاه حضور و غياب يكي از الزامات مهم است. همچنين، به لطف وجود قابليت Rise To Wake در گوشي هاي جديد اپل، شما براي روشن كردن صفحه ي نمايش و استفاده از اين قابليت نياز به فشردن هيچ دكمه اي نداريد. اين پارامتر تعيينكننده امكانپذيرش كاربر جعلي از كاربر اصلي ميباشد. توضيحات كامل پروژه در فايل پيوست ميباشد. در سال 1823، پروفسور "جوهانس اوانگليست پوركينجي" كشيش، جزييات كامل اثر انگشت را در آن زمان به چاپ رسانيد. يا درصورتي كه گوشي شما بروي سطحي قرار دارد، آن را برداشته و به آن نگاه كنيد تا دستگاه در مدت زمان كوتاهي چهره ي شما را شناسايي نمايد. تصوير يك چهره تصوير ورودي با توجه به اطلاعات موجود در بانك اطلاعات، مورد شناسايي قرار ميگيرد.

نرم افزار به طور كلي به چند بخش تقسيم مي شود؛ قسمتي براي ورود اطلاعات اوليه سازمان است مانند اسم شركت، گروه بندي، افراد، شيفت و غيره. هرگاه اسكن انجام شود ، چاپ ديجيتالي بدست آمده براي ويژگيهاي خاص به نام (minutiae) اسكن مي شود ، جايي كه خطوط اثر انگشت به دو دسته تقسيم مي شوند و الگوريتم فاصله بين زاويه ها را اندازه مي گيرد. بهره جستند كه امكان هر گونه تقلب را از بين ميبرد و سهولت بيشتري براي كارمندان به همراه داشت. با استفاده از اپليكيشن نرم افزار حضور و غياب كاركنان مي­ توانند از نگراني هاي مربوط به بي نظمي، وابستگي به دستگاه هاي كنترل تردد، نگهداري كارت هاي حضور و غياب و موارد مشابه رهايي يابند. همچنين دولت قصد دارد عينكهايي را براي پليس تهيه كند كه مجهز به اين سيستم هستند. اين نرمافزار كنترل تردد روي دستگاههاي مجهز به سيستم عامل اندرويد و iOS قابل نصب است. بديهي است كه عكس ورودي مربوط به عكسي است كه فاصله ي آنها (ϵ) كمتر از ساير عكسها باشد. براي نمونه، استفاده از سيستم تشخيص چهره گوشي هاي ال جي بسيار ساده و سريع است. در هر صورت، اين شبكه براي هر چهره يك بردار توليد ميكند، رشتهاي از اعداد كه هر شخص را به صورت منحصربفرد در مجموعه داده آموزشي مشخص ميكند. نحوه ي عملكرد دستگاه به اين شكل است كه قابليت ثبت تردد براي پرسنل ،كاركنان و… از طريق چهره ، اثر انگشت ، كارت و رمز عبور فراهم مي باشد.

اتوماسيون حضور غياب

۷۰ بازديد

شما اعتقاد داريد كه سبك زندگي جهادي و انسانهاي جهادي مختص به بچه حزباللهيها و اردويهاي جهادي و يك قشر خاص در جامعه نيست و در واقع انسان جهادي براي شما همان انسان طراز جمهوري اسلامي است؛ همان انساني كه رسالت جمهوري اسلامي بهعنوان نهاد قدرت، تربيت و بهوجود آوردن چنين انسانهايي است. از سوي ديگر ديدگاه جنابعالي اين است كه خود جمهوري اسلامي موانعي را براي توليد چنين انسانهايي بهوجود ميآورد كه به عنوان مثال گاهي شما سيطره مكانيسمهاي انضباطي شهروندان را نام ميبريد كه مثلا دوربينهاي مداربسته و كارتهاي ساعتزني سعي در اخلاقي كردن شهروندان دارد و به باور شما اين با اسلام قابل جمع نيست.آيا شما صريحا اعتقاد داريد كه بسياري از مكانيسمهاي انضباطي شهروندان با روح دين سازگار نيست؟ سوال: شما اعتقاد داريد كه سبك زندگي جهادي و انسانهاي جهادي مختص به بچه حزباللهيها و اردويهاي جهادي و يك قشر خاص در جامعه نيست و در واقع انسان جهادي براي شما همان انسان طراز جمهوري اسلامي است؛ همان انساني كه رسالت جمهوري اسلامي بهعنوان نهاد قدرت، تربيت و بهوجود آوردن چنين انسانهايي است. از سوي ديگر ديدگاه جنابعالي اين است كه خود جمهوري اسلامي موانعي را براي توليد چنين انسانهايي بهوجود ميآورد كه به عنوان مثال گاهي شما سيطره مكانيسمهاي انضباطي شهروندان را نام ميبريد كه مثلا دوربينهاي مداربسته و كارتهاي ساعتزني سعي در اخلاقي كردن شهروندان دارد و به باور شما اين با اسلام قابل جمع نيست.آيا شما صريحا اعتقاد داريد كه بسياري از مكانيسمهاي انضباطي شهروندان با روح دين سازگار نيست؟ ميتوانيد در هر زمان و مكاني به تايم كمپ دسترسي داشته باشيد.

شما هر جايي قوانين و ضوابط حقوقي را افزايش بدهيد، فرصت را براي تعامل انساني، اخلاقي و عاطفي كاهش دادهايد. علاوه بر اين، دمنوش گياه پنج انگشت يك درمان خانگي موثر براي حل مشكلات مختلف سلامتي است از جمله اختلالات قاعدگي، علائم يائسگي، PMS(اختلال پيش از قاعدگي)، گرگرفتگي، درد پستان (در اثر لمس)، كاهش توليد شير و ناباروري. وقتي كارفرما چنين انتظاري از كارمند خودش ندارد و هيچ تعريفي از اين موضوع در محيط صورت نگيرد و روابط صرفا بر اساس دقايق كارت ساعتزني باشد و مجازاتها فوري اعمال شود، ديگر انسانها فرصت اين را پيدا نميكنند كه بفهمند واقعا چه قدر نظم را با انگيزههاي غير مادي دوست دارند. فرايند تربيت يك فرايندي است كه نياز به فرصت دارد و اگر شما بخواهيد انگيزه ايمان و تقوا را عامل نظميابي يك انسان قرار دهيد، بايد به او فرصت دهيد. روابط اگر زياد ماشيني شود، فرصت براي عواطف، اخلاق و ايمان كم خواهد بود. اين مسأله فقط در اينجا نيست بلكه اين بهعنوان يك نمونه برجسته است. در زمينههاي ديگر هم همينطور است. شما هر جايي قوانين و ضوابط حقوقي را افزايش بدهيد، فرصت را براي تعامل انساني، اخلاقي و عاطفي كاهش دادهايد. انسانها وقتي به ضوابط حقوقي بيشتر خيره شوند، از اين جهت خوب است كه مراقبت ميكنند حق را ضايع نكنند اما ما بايد به اين موضوع فكر كنيم كه اينها كي بايد اخلاقي رفتار كنند؟ آيا يك جامعه پيشرفته يعني تنها برخي از افراد جامعه بتوانند نخبه بشوند حتي اگر بسياري از كساني كه ميتوانستند نخبه بشوند در اين فرايند از بين بروند؟

  • امكان راسگيري دريافتها و پرداختها
  • ظرفيت ثبت 5000 كاربر
  • شما به دنبال چه نوع دستگاه حضور و غيابي هستيد ؟
  • نمايش تاريخ جاري
  • نگهداري تصوير كالا
  • Easy Clocking
  • مجهز به دوربين 480*640 پيكسل
  • دنبال كردن خط ديد چشم و تعيين نژاد

عملكرد تشخيص چهره با عدم نياز به برخورد با دستگاه (touch-free) باعث اطمينان ۱۰۰% از ثبت كليه افراد ، رعايت بهداشت ، افزايش طول عمر دستگاه و حفظ امنيت مي گردد . هرچه مقدار اين درصد پايين تر باشد طبيعتا تضمين امنيت اطلاعات شما توسط اين اسكنر با اطمينان بيشتري صورت مي گيرد. … به فعاليت ، اثر انگشت هر فردي كه بايد رفت و آمد او كنترل شود ، در دستگاه ثبت و در … با دستگاه هاي تشخيص چهره يا اسكن عنبيه قيمت مناسب تر و پايين تري دارد . Geofencing كمي پيشرفته تر است، زيرا استفاده از فناوري GPS يا RFID را قادر مي سازد تا يك هشدار را هنگامي كه يك دستگاه تلفن همراه وارد شده به محل مرز كار مجازي را ترك مي كند را فعال كند. دستگاه Biostation A2 همچنين قابليت استفاده به عنوان تلفن تصويري را دارد و از ويژگي هاي wifie ، poe بهره مند است واز طيف گسترده اي از كارت هاي RF را جهت انطباق پشتيباني مي كند.

اكثر سنسورهاي اثر انگشت در زير صفحه نمايش تقريبا سريع و قابل اعتماد هستند ، اما استثنائاتي نيز وجود دارد. شادي در چهره، معمولا از طريق چشمها و لبخند بيان ميشود. اگر مطابقت وجود داشت، حضور كارمند ثبت شده و با سرور حضور و غياب هماهنگ ميشود. دستگاه ساعت زني BioStation 2 به گونه اي طراحي شده است كه مطابقت و تاييديه شناسايي افراد را با سرعت بالاِئي انجام دهد . شايد توانايي تشخيص ترس در چهرهي افراد و تصاوير، در نگاه اول مفيد به نظر برسد. اول و مهمتر از همه، زمان كاركرد كاركنان شما در يك روز است. اين ويژگي كاركنان را قادر مي سازد تا از راه دور ساعت ها را به طور مداوم و به صورت ساعت بگذرانند. سپس ريدر اطلاعات دريافتي را به سيستم اصلي ارسال مي كند و با توجه به محدوديت هاي تعيين شده ي قبلي اجازه دسترسي و يا عدم دسترسي شخص به نقطه ي مورد نظر را مي دهد.

نظم تمدن غرب نامشروع است / كارت ساعتزني كسي را براي زندگي جهادي تربيت

۵ بازديد

در ادارات و شركتهايي كه كارمندان فعاليتهاي فيزيكي دارند، اين سامانهها با اتصال به بخش كنترل تردد در جلوي درب ورود و خروج افراد را بررسي و ثبت ميكند. در اينجا انسانها به شيوهاي كه خودشان دوست دارند، نميتوانند زندگي كنند. من بهشدت به اين سخن اعتراض دارم كه از سيد جمال الدين اسد آبادي مشهور شده و ميگويد: «من اسلام را در غرب و مسلمانها را در شرق ديدم» چهچيز اسلام را ايشان در غرب ديده است؟ 2- مديريت نيروي كار: اين جايي است كه خريداران از كسب و كارهاي كوچكتر معمولا ديده مي شوند. ثبت زمان توسط كارمند و سپس وارد كردن اطلاعات موجود به صورت دستي در سيستم پرداخت حقوق منجر به خطاي اجتناب ناپذير نيروي انساني مي شود و نيازمند صرف هزينه و وقت اضافه براي تصحيح آن است. اين نرم افزا ضمن اينكه امكان ثبت حضور و غياب با موبايل را فراهم كرده امكان تعريف شيفت هاي مختلف كاري، دسته بندي مشاغل سازمان و همچنين تعريف قوانين كاربري را هم فراهم آورده است.

ClockVIEW يك راه حل خودكار حضور و غياب كاركنان و مديريت ساعت كاري براي شركت هايي با بيش از ۵۰ كارمند است. نرم افزار حضور و غياب تحت وب چگونه كار مي كند؟ با استفاده از اين نرم افزارها اين امكان در اختيار واحد پشتيباني شركت قرار داده خواهد شد كه از طريق اينترنت و از راه دور به كامپيوتر مشتري متصل شده و مشكلات نرم افزاري موجود را مرتفع نمايد. برخي نرم افزارهاي مورد نياز مشتريان براي ارائه خدمات پشتيباني برخط (Online) و يا فايلهاي مورد نياز جهت تكميل نرم افزار كارابان در اين قسمت در اختيار شما قرار داده شده است. نرم افزار هاي TeamViewer و Ammyy Admin نرم افزار هايي جهت ارائه خدمات پشتيباني برخط به مشتريان مي باشند. از اين رو بخش گزارشات نرم افزار حضور و غياب گراف با ارائه انواع گزارشات محاسباتي و گرافيكي مجموعه اي از كاملترين گزارشهاي مورد نياز را جهت انجام تحليلهاي مورد نظر در اختيار كاربر قرار مي دهد.



  • 7دستگاه حضور غياب فرا افزار مدل Ac- 220


  • ساعت حضور و غياب با قابليت شناسايي از انگشت زنده | (FLV)


  • مجموعه اي كه دستگاه حضور و غياب دارد يعني نظم دارد


  • ساخت شركت NITGEN كره جنوبي


  • زبان برنامه نويسي: C# ASP Net MVC ، Entity framework




همانطور كه در بخش قبلي نيز به آن اشاره شد، انعطاف پذيري نرم افزار حضور غياب تحت وب بسيار بالاست و مي تواند پاسخگوي تمامي نيازهاي مختلف و متفاوت شما باشد. كه شامل دستگاهي بود كه پس از كشيدن كارت باركدي به آن ورود و خروجها در حافظه سيستم ذخيره ميشدند و پس از تخليه اطلاعات به كامپيوتر توسط نرم افزار مخصوص حضور و غياب پردازش ميشدند. با توجه به قابليت دريافت اطلاعات ورود و خروج پرسنل از دستگاه كارت خوان، هر كاربر مي تواند به درج اتوماتيك انواع تردد از جمله ماموريت ها و مرخصي هاي ساعتي بپردازد. سرعت بالاي كارت خواني با توجه به دستگاه استفاده شده و برنامه نويسي قدرتمند كه در مدت زمان 2 دقيقه قادر به خواندن 400 كارت هوشمند مي باشد در اين پروژه نقش اساسي دارد. شيفتهاي كاري پرسنل نيز در اين سيستم تعريف شده و مي توان يك دوره را با دو بازه تاريخي متفاوت ثبت كرد. حال يكي از انگشت هاي ثبت شده خود را بر روي تاچ آيدي (Touch ID) آيفون قرار دهيد.

در اين سيستم گزارش تردد پرسنل به صورت نمودار ميله اي به تفكيك روز و ساعت، جهت نمايش گرافيكي رفت و آمد پرسنل در روز هاي يك دوره قابل ملاحظه است. از امكانات منحصر به فرد اين دستگاه مي توان به دوربين فوق حرفه اي با استفاده از تكنولوژي هوش مصنوعي اشاره نمود. نرمافزار اطلس حضور و غياب طوري طراحي شده است كه امكانات گسترده اي را در اين حوزه فراهم مينمايد. از مهمترين قابليتهاي هر سيستم امكانات مربوط به گزارش دهي ميباشد.سيستم اطلس حضور و غياب نيز گزارشات كاربردي و منحصر بفردي را ارائه ميدهد.لازم بذكر است كه گزارشات به دو دسته شبكه اي و نموداري نمايش داده ميشوند. نرم افزار حضور و غياب تحت وب چه ويژگي هايي دارد؟ هر كدام از دستگاه هاي حضور و غياب داراي يك سري ويژگي هاي عمومي و يك سري ويژگي هاي منحصر به فرد است كه قابليت هاي آن ها را متمايز ساخته است.

دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره eNBioAccess-T9 قادر به شناسايي اثر انگشت زنده و اصلي از اثر انگشت جعلي مي باشد اين قابليت سبب شده تا ميزان تقلب در اين دستگاه به صفر برسد. ZKTeco … دستگاه حضور غياب فراافزار مدل FARA AC500. 8 مارس 2018 … براي دريافت ليست قيمت با واحد سفارشات هاوين تماس بگيريد. دستگيره اثرانگشتي كارابان مدل KDL-4000-دستگاه حضور و غياب-بهترين دستگاه … و غياب كارتي-دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره-قيمت دستگاه حضور و غياب. هر كاربر مي تواند بدون مراجعه به واحد حضور و غياب و از پشت كامپيوتر خود بسته به سطح دسترسي تعريف شده براي وي از وضعيت حضور و غياب خود در بازه هاي زماني مختلف آگاهي يابد. همچنين مي توانيد انواع آيتم هاي قانوني و كاركردي افزاينده و كاهنده را نيز به آن اضافه كنيد. اگر نياز به نرم افزار حضور و غياب رايگان داريد مي توانيد از نرم افزار نسخه ويندوزي ويسمن استفاده كنيد.

تاريخچه حضور و غياب

۷۰ بازديد

اما امروزه با پيشرفت تكنولوژي، راه سومي نيز وجود دارد و آن استفاده از دستگاه هاي همراه كاركنان و استفاده از نرم افزار حضور و غياب مي باشد. در روش هاي سنتي كه عموما با دفاتر عظيم حضور و غياب و دفترهاي شرح وقايع روزانه انجام مي شد، كار به كندي انجام مي شد و محاسبه ميزان كاركرد و روزهاي حضور كاركنان در محل كار دشوار مي نمود. سپس نوع و شناسه دستگاه مدنظر خود را اعلام كند تا در اسرع وقت، تيم فني ما براي حل مشكل به وجود آمده اقدام كند. اما راه درست واقعي، بهترين، آسان ترين و اثرگزارترين راه براي آن شغل است.در ضمن هر يك از روش ها در يك موقعيت خاص كاربرد دارند. از اين رو كساني كه مي خواهند يك كسب و كار جديد در اين زمينه راه بياندازند به آن نياز دارند. در حالي كه برنامههاي تشخيص چهره ميتوانند معيارها و اسكنهاي مختلف را براي شناسايي و تشخيص چهره مورد استفاده قرار دهند، اما محدوديتهايي نيز دارند.

  • ۱۲۸MB RAM minimum
  • ورود و خروج پرسنل جهت تصميم گيري هاي بعدي
  • اپليكيشن حضور و غياب تاگل (Toggl)
  • 18 ماه گارانتي تعويض
  • گزارش ساز و فرمول نويسي
  • 1-فوايد تست زني زماندار

 

گفتار امروز سرويس دانستني هاي روزياتو هم براي دريافت كنندگان دستگاه كارتخوان و هم چنين براي مشتريان، اطلاعات خوبي را فراهم كرده است كه دانستن آن در عصر پرداخت مجازي، ضروري تصور مي شود. بسياري از استارتاپ ها و شركت ها تصور مي كنند زمان ثبت حضور و غياب كاركنان به سرآمده و كاركنان بايد وظيفه محور باشند و نه زمان محور. بسياري از مشاغل روش ساعت زدن از طريق كامپيوتر، موبايل و يا تلفن را بسيار ساده تر و ارزان تر مي بينند. در مقابل بسياري از كاربران نيز از شارژدهي اين ساعت هوشمند بسيار راضي بوده اند. يكي از موارد استفاده از دستگاه هاي اسكنر اثر انگشت، در دفاتر ثبت ازدواج است كه افراد براي تشخيص اطلاعات كارت ملي و اثر انگشت از اسكنر استفاده مي كنند. اين دستگاه ضبط مكالمات تلفن ثابت خانگي آفلاين بوده و نيازي به اتصال به كامپيوتر براي ضبط ندارد. همچنين معاونت منابع انساني نيازي به محاسبه جداگانهي مرخصيها، ساعات اضافه كاري و استعلاجيها را ندارد.

 

براي استفاده در طبيعت شما نيازي به اتصال دستگاه به برق نداريد. سيستم هاي اعلام حريق بسيار كارآمد بوده و در صورت نگهداري صحيح و سرويس ماهيانه و ساليانه مي توانند با اطلاع رساني بموقع از اموال و جان شما بخوبي محافظت كنند. اما افرادي كه براي ثبت غيبت ها و ديركرد ها اهميت قائلند بهتر است كه از يك دستگاه حضور و غياب بيومتريك استفاده كنند. سيستم حضور و غياب شامل دستگاهي براي ثبت ورود و خروج كارمندان به كار ميرود تا با توجه به كاركرد هر يك از پرسنل، مديران بتوانند براي برنامه كاري و حقوق آنها برنامه ريزي كنند. سامانههايي كه براي حضور و غياب و كنترل تردد به كار ميروند امروزه به كمك نرم افزار و تكنولوژيهاي متعدد بهينه شدهاند و احتمال خطا يا آسيب به آنها بسيار كم شده است. بطور ميانگين قيمت تجهيزات در مشهد 15% بيشتر از ارزش واقعي آن در بازار تهران است.

همچنين داراي دو پردازنده براي شناسايي با دقت بيشتر چهره ها است. اما پس از آزمايش اين محصولات به اين نتيجه رسيدم كه بهترين مكان براي قرارگيري اين سنسور جلو تلفن هوشمند است و نه مكاني ديگر. شيشه سنسور، شيشه ذره بيني با انكسار بسيار كم با ضخامت 14 ميلي متر مي باشد و در مقابل خراش يا فشار هاي ديگر مقاوم است و قابليت كار سنگين را دارا مي باشد. S12 ضبط مكالمات تلفن ثابت ارزان است كه كوچكترين و ارزانترين دستگاه ضبط مكالمات تلفني خانگي براي يك خط ميباشد. دستگاه ضبط مكالمات تلفن ثابت ارزان ، ابعاد كوچكي به اندازهي ۶X۶ سانتيمتر و وزن ۱۰۰ گرم دارد. دستگاههاي كارتي ساده ترين و ارزانترين دستگاه حضور و غياب و دستگاههاي تشخيص چهره پيچيده ترين و گرانترين دستگاههاي حضور و غياب مي باشند. قابليت نمايش آنلاين تردد پرسنل، از ديگر ويژگي هاي نرم افزاري دستگاه حضور و غياب AC2100 plus است. اين نظم به چپاول كشورهاي ديگر و غارت آنها اتكاء دارد. دكتر "فالدز" اولين بار زمانيكه در يك بيمارستان در توكيو ژاپن مشغول به كار بود به علم اثر انگشت علاقه مند شد. دستگاه ضبط مكالمات تلفن ثابت خانگي تا يك سال داراي گارانتي تعويض است.

دقت نماييد كه اين طرح پرداخت گمرك و رجيستري فقط شامل ساعت هاي سيم كارت خوري است كه بدون كد فعالسازي خريداري ميشوند يا از كشور ديگري ورود پيدا كرده اند. از اين رو سامانه اطلاعرساني طرح رجيستري در اطلاعيهاي عنوان كرد كه طرح رجيستري ساير دستگاه هاي سيم كارت خور در آينده نزديك انجام خواهد شد و اين دستگاهها در حال حاضر مشمول طرح رجيستري نميشوند. از اين رو تشخيص چهره يك فعاليت سطح بالا در بينايي ماشين (بينايي كامپيوتر) بوده و مي تواند خيلي از روش هاي بينايي اوليه را شامل شود. ولي اگر دستگاهي داشته باشين و امكان انجامش باشه اين قابليت رو براي شما اضافه ميكنيم. شما نيز به عنوان دريافت كننده خدمات دستگاه كارتخوان مي بايست از حقوقي كه داريد مطلع باشيد. سامانه شما بايد به شما اجازه تنظيم اين فرآيند را به همان روشي كه ميخواهيد بدهد و ميزان درستي آن را مشخص كند.

يك نرم افزار و دستگاه حضور و غياب مناسب، بايد بتواند امر كنترل تردد را بسيار دقيق و بدون هنگ ، مشكل ارسال sms اطلاع رساني به والدين حتي در حجم انبوه دانش آموزان و با سرعت بالا انجام دهد. كارت حافظه در صورت عدم هر گونه تغيير فيزيكي، تا يك سال بعد از تاريخ مندرج بر روي آن داراي گارانتي ميباشد. فرمت كارت حافظه دستگاه ضبط مكالمه FAT32 بوده و فرمت خروجي صداهاي ضبط شده به صورت WAV. تنها تفاوت اسكنر اثر انگشت FS88HS با FS88H درگاه كارت خوان اين دستگاه است، كه توانايي شناسايي كارت هاي هوشمندي كه با تكنولوژي ISO7816 سازگار است را دارد. با تمامي خطوط شهري و داخلي آنالوگ سازگار بوده و بر روي خط تلفن نويز ايجاد نميكند. كداميك از انواع كارت ساعت ها با سيستم حضور و غياب سازگار هستند؟ وبلاك شركت تعاوني باغبان ماشين ايران - قيمت انواع علف زن - تامين كننده تخصصي … براي خريد يك دستگاه علفتر اش(علفزن) مناسب داشتن چه نكاتي لازم است ؟

روش هاي ثبت ساعت حضور و غياب در دستگاه حضور و غياب

۷۴ بازديد

سپس اپراتور بايد سيستم را به گونهاي تنظيم ميكرد كه بتواند نوسانها، چرخش و خم شدن سر سوژه را در نظر بگيرد. در مرحلهي بعد سيستم از اين نقاط براي محاسبه و ثبت فاصلهي نشانهها روي چهرهي سوژه استفاده ميكرد. براي پردازش نيازمند ثبت همزمان اطلاعات مرئي و حرارتي هستيم. نيازمند كاليبراسيون است. دماي موضعي و سطح فعاليت ممكن است مشخصه هاي حرارتي را تغيير دهند. به طور مشابه با جويدن لثه ها گرم شدن ناحيه چانه ثبت گرديد و در نهايت با اعمال مقداري فشار كاهش دماي جزئي در ناحيه بيني ديده شده. ساعت حضور و غياب ARAS T۷ مجهز به اين تكنولوژي و سيستم عامل لينوكس و دوربين داخلي و با امكان نامحدود ثبت تردد و ذخيره عكس در حافظه ي داخلي و در رديف مدرنترين محصولات جهاني مي باشد. اين به شما اين امكان را مي دهد كه از يك هك كردن با يك عكس محافظت كنيد.

  • امكان نمايش پيامهاي شخصي، عمومي و اسلايد
  • 3-1 ماموريت هوايي
  • مجهز به دوربين مخفي در داخل دستگاه (نامحسوس)
  • ساختار ماژولار

اين را مي توان به راحتي با استفاده از عكس ها دور زد. براي اينكه چهره ها را درون يك تصوير تشخيص دهيم ابتدا عكس را سياه و سفيد مي كنيم چون درين مورد هيچ نيازي به داده هاي مربوط به رنگ نداريم . بعلاوه اين اطمينان براي پرسنل حاصل مي شود كه به هيچ عنوان حقي از آنها ضايع نشده و كليه حسابرسي ها طبق قانون و مقررات و ساعات ثبت شده در سيستم صورت مي گيرد. نام تبريز در كتابها و اسناد تاريخي، تحت نامهاي مختلفي نظير «تيرازيس»، «تبريزيس» و «تبريز» به ثبت رسيدهاست. فقط كافي است صورت خود را جلوي دوربين متصل به كامپيوتر بگيريد تا نرم افزار با تشخيص چهره شما، وارد ويندوز شود. اين دستگاه تمام پورتهاي ارتباطي با كامپيوتر را دارا مي باشد و الگوريتم شناسايي اثر انگشت آن با هوش مصنوعي بوده اين دستگاه به پرفروش ترين دستگاه شركت تبديل شود. نرم افزار Luxand Blink با سرعت هرچه تمام تر چهره شما را از طريق وبكم كامپيوترتان شناسايي مي كند و اجازه ورود به سيستم را به شما خواهد داد.

دستگاه حضور غياب پيشگامان مدل 4منظوره سي تو شامل ورود و خروج پرسنل، درب باز كن، خروج جهت صرف غذا، كارتخوان مي باشد. ادارات و سازمان ها در ساعات كاري مشخص بر روي ارباب رجوع ها باز ميباشند. به طور كلي اين روش براي سازمان هاي فوق امنيتي مي تواند كاربرد داشته باشد. فقط چهره همه افرادي را كه به طور منظم از رايانه شما استفاده مي كنند، ثبت كنيد. يك دوربين حرارتي چندين عكس از سطوح ثبت ميكند. تشخيص چهره / Facial Recognition فناوري است كه ميتواند اشخاص را از روي تصوير يا عكس ديجيتالي يا ويديوي آنها تشخيص بدهد. در روش هاي بومي براي تغيير چهره جاعلان روش هاي مختلف استفاده مي كنند ، يكي استفاده از يك عكس در ابعاد واقعي از صورت فردي است كه اجازه دسترسي دارد. توسعه يك مدل محاسباتي براي تشخيص چهره كاملا دشوار است و دليل آن پيچيدگي چهره ها و ساختار چندبعدي بينايي است.

از سال ۲۰۱۲ و با ارائه شبكه AlexNet و به دنبال آن مطرح شدن شبكه هاي عميق، ورق برگشت. دقت كنيد زوميت، وبسايتي عمومي است و افراد با سطوح دانش مختلف ديدگاههاي خود را مطرح ميكنند. هالورسن، اين اظهارات را در ماه نوامبر و در نشست مربوط به "سرويسهاي وب آمازون"(AWS) مطرح كرد و توضيح داد كه چگونه اف.بي.آي قصد دارد از پلتفرمهاي آمازون براي بررسيهاي ضد تروريسم استفاده كند. در سال 2017 و در ماجراي كشتار جمعي در لاسوگاس كه توسط "استفان پادوك"(Stephen Paddock) صورت گرفت، اين سازمان دادههاي ارزشمند بسياري را جمعآوري كرد كه بسياري از آنها، فيلمهاي ضبط شده با تلفنهاي همراه و دوربينهاي نظارتي بودند. اين دسته از دوربين مدار بسته ها در تشخيص و شناسايي چهره افراد در حال تردد در مجموعه ها و سازمان هاي بزرگ و مهم بسيار كاربرد دارند. امروزه شناسايي و ثبت ورود و خروج پرسنل در محل كار با استفاده از ساعت هاي حضور و غياب بيولوژيكي (نظير اثر انگشت ، تشخيص چهره ، اسكن عنبيه چشم ، الگوهاي كف دست) و همچنين دستگاه هاي حضور و غياب كارتي بدون تماس صورت مي پذيرد. اما درميان اين همه تنوع از دستگاههاي حضور و غياب چه دستگاهي براي سازمان شما مناسب است؟

دستگاه تناسلي زنان + عكس

۶۸ بازديد

همچنين ميتوانيد اطلاعات به روز، دقيق و صحيح از حساب مشتريان در دسترس داشته باشيد و اعتماد مشتريانتان را به خود جلب كنيد. گردش حساب و مانده حساب را در تمامي سطوح، به تفكيك دلخواه به شما ارائه مي دهد. در مقايسه دستگاه هاي حضور و غياب اثر انگشت، مشخص مي شود مزاياي متعددي در استفاده از دستگاه حضور و غياب بيومتريك وجود دارد. همانطور كه مطالعه كرديد، ما در اين مطلب براي شما مزاياي استفاده از دوربين هاي مدار بسته با قابليت تشخيص چهره را بيان كرديم. علاوه بر اين، يادآوري سررسيد چكهاي پرداختي و دريافتي و نيز صرف مدت زمان زياد براي تهيهي صورت مغايرت بانكي از دغدغههاي مديريت است. سپيدار همكاران سيستم نرمافزاري يكپارچه ويژهي كسبوكارهاي كوچك است. شركت سپيدار سيستم آسيا از شركتهاي تخصصي همكاران سيستم و عرضه كننده انحصاري و ارائه دهنده خدمات محصولات سپيدار و دشت همكاران سيستم است. شركت افق فرا ويژن ارايه دهنده انواع دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي ميباشد ، يكي از … قيمت اين دستگاه نسبت به امكانات آن بسيار اقتصادي و به صرفه است . در تهران قيمت سيستم دستگاه حضور و غياب نسبت به اصفهان كمتر است؟ استاندار تهران از تعليق سامانه حضور و غياب با ثبت اثر انگشت تمامي دستگاه هاي اجرايي تهران تا 15 اسفند خبر داد. سخنگوي سازمان آتشنشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران از واژگون شدن يك خودرو حامل مواد شيمايي در جاده خاوران خبر داد.

 

گذر كنترل فروش دستگاه كارتخوان كنترل دسترسي و ورود جهت ايمني بيشتر براي … با خطا پلاك را ثبت مي نمايد كه اين امر خود باعث اختلال در روند ورود و خروج مي شود. ديسكت پرداخت حقوق را براي همهي بانكها تهيه كنيد. ديسكتهاي قانوني بيمه و ماليات را با فرمتهاي مورد پذيرش بيمه تامين اجتماعي و دارايي تهيه كنيد. دياكالا از ابتداي سال 1393 اقدام به طراحي, تهيه و فروش نرم افزار هاي حضور و غياب و نرم افزار هاي حقوق و دستمزد كرده. گزارشهاي مرور فروش به شما امكان ميدهد كالاهاي پر فروش و سود آورتر خود را شناسايي كنيد . بسته بازرگاني سپيدار اين امكان را به شما ميدهد تا در هر لحظه بتوانيد موجودي انبار خود را كنترل كنيد و با استفاده از امكان مديريت پيام از حداقل موجودي خود و نقطه سفارش مطلع شويد. در صورتي كه اين مراحل را به درستي طي كرده باشيد بعد از چند لحظه با پيغام “فراخواني موفق داده ها” روبرو مي شود كه اين يعني اطلاعات تردد پرسنل وارد حافظه جانبي شده است. با نگه داشتن كارت مقابل دستگاه، SMS ورود، خروج و يا تاخير دانش آموزان در همان لحظه به موبايل والدين ارسال مي شود و در سيستم مدرسه نيز تمامي جزئيات ثبت مي گردد.

 

با تكنولوژي روز دنيا طراحي شده است و قايبليت اثر انگشت و كارت بدون تماس را دارد. يكي ديگر از كاربردهاي جالب و مفيد حسگرهاي اثر انگشت در گوشيها، بهرهگيري از آنها براي استفاده از فناوريهاي پرداخت موبايلي است. با اطلاع از كفايت موجودي انبار مواد اوليه براي توليد محصول، برنامهريزي دقيقي براي خريد مواد اوليه خود داشته باشيد. از طريق كنترل خروج مواد اوليه از انبار و ورود محصولات به انبار، كنترل داخليتان را افزايش دهيد. چنانچه مشتري مراجعه كند و كارت خود را نزديك دستگاه كند سريعا نام و مشخصات و ميزان تخفيفي كه براي او در نظر گرفته ايد روي جمع كل فاكتورش لحاظ مي شود . گياه پنجانگشت كه داراي خواص ضد سرطاني است، توانايي زيادي براي كاهش سطح تستوسترون و مهار رشد سلولهاي سرطاني پروستات در بدن دارد. پژوهشگران استراليايي، نوعي نرمافزار تشخيص چهره ارائه دادهاند كه ميتواند بيماريهاي نادر در كودكان را تنها با اسكن چهره تشخيص دهد.

  • نحوه دسترسي: تعاريف/ الگوي كاري
  • پردازش چندين اثرانگشت بطور همزمان
  • تعمير دستگاه حضور و غياب كلمه عبور
  • سفارشي سازي
  • 0 جواب ميانگين بازديد روزانه 0.4168 بازديد
  • ابزارهاي طبقهبندي آبشاري

اين نرمافزار با توجه به نياز شركتها در حوزههاي خدماتي، بازرگاني، توليدي و پيمانكاري توليد شده است . امر پذيرش بيماران در اين نرمافزار بسيار سر و بايع دقت بسيار بالا انجام شده و كليه امور مربوط به بيمه به صورت خودكار اعمال ميگردد. اين مدل داراي صفحه نمايش 3 اينچي رنگي با منوي فارسي و انگليسي است كه انجام تنظيمات بر روي سيستم را بسيار آسان كرده است. اما انجام اين كار و ساخت يك مدل سه عدي از چهره مالك گوشي و تطبيق آن با چهره اصلي در ضمن در اختيار داشتن گوشي فرد مورد نظر امري پيچيده است و به سادگي قابل انجام نيست. … دستگاه بلوك زن و جدول زن پاكتدار در سه مدل اصلي مي باشد:. شما مي توانيد چهره افراد خانواده، دوستان و نزديكان خود را به دوربين مدار بسته اضافه كنيد. دستگاه انتخاب شده بايد ويژگي هايي مثل رديابي جغرافيايي، نظارت بر اضافه كاري و قابليت خروجي گرفتن گزارش به فرمت هايي مانند اكسل، PDF و Word را داشته باشد.

تشخيص چهره در پايتون با OpenCV و Dlib

۷۶ بازديد

منابع لازم براي تطبيق چهره بين سرور و دوربينها تقسيم شده كه به سرور اين امكان را مي دهد كه همزمان با ۲۰ دوربين كار كند. به اين معنا كه اين مشخصه از تصوير باعث ايجاد تمايز بين تصاوير موجود در ديتابيس نمي شود. از پورت USB مي توان جهت تهيه نسخه پشتيبان از اطلاعات موجود در دستگاه و يا تخليه اطلاعات تردد استفاده كرد. بسته به اين كه از كدام نسخه از پايتون استفاده ميكنيد، فايل در مسيرهاي مختلفي نصب ميشود. با توجه به انتخاب هاي مختلفي كه براي خريداران وجود دارد، در اين جا قصد داريم معرفي كوتاهي ارايه دهيم تا اطلاعات كامل و جامعي در اين خصوص كسب نماييد. در كنار اين وظيفه ي اصلي كه ثبت حضور و غياب افراد مي باشد، هر كدام از مدل هاي دستگاه حضور و غياب داراي امكانات مختلفي نيز مي باشد. كار اين دستگاه همانند كارت مترو مي باشد ،با اين تفاوت كه شما به جاي كارت به مشتري هايVIP خود tag مدل جاكليدي مي دهيد كه دررنگ هاي مختلف موجود ميباشد .

ضمناً در اين نرم افزار 5 شيت براي 5 نفر پيش بيني شده كه با توجه به فايل راهنما به سادگي مي توانيد اين تعداد را با توجه به نياز خود تغيير دهيد. به محض اين كه كسي بخواهد از آن استفاده كنيد گوشي تلاش ميكند كه چهرهشان را تشخيص دهد و سپس درخواست دستور صوتي خواهد داشت. روي كاغذ هر پايگاه دادهاي (پايگاه دادهي كارت ملي، حساب كاربري فيسبوك و …) ميتواند براي اين كار مورد استفاده قرار بگيرد اما ايده آل ترين گزينه استفاده از پايگاه دادهي تصاويري واضح از چهرهي افراد است. استفاده از كارت RFID براي پرسنلي كه داراي تردد ساعتي و متغيير هستند مورد استفاده قرار مي گيرد. نرم افزار FaceLock Pro بدون نياز به هيچ رمز عبوري و تنها با تشخيص چهره، از اطلاعات موجود در گوشي شما در برابر استفاده غير مجاز ديگران محافظت ميكند. يكي از نكات قابل توجه در مورد نرم افزار شركت آيريك، Open Platform بودن آن يعني انعطاف پذيري براي كاركرد با نرم افزارهاي جانبي استاندارد موجود در بازار جهت استفاده بهينه از قابليت هوشمندي سيستمهاي تحت شبكه مي باشد.

• دقت بالا: اين سيستم قادر است تمامي تصاوير دريافتي از دوربينهاي موجود در محيط را با دقت و سرعت زياد پردازش نمايد. يكي از دوربينهاي قرار گرفته شده در دستگاه دوربين مادون قرمز (IR) است كه براي تشخيص چهره فرد به صورت سه بعدي كاربرد دارد. تشخيص چهره در زمينه هاي مختلف مانند روانشناسي رشد، علوم رفتاري و واسط انسان و كامپيوتر كاربرد بالايي دارد. كاربرد داشته است. همچنين سازمانهاي امنيتي نيز براي احراز هويت چندعاملي، پيدا كردن تصاوير موردنظر، جلوگيري از سرقت بستهها از آن استفاده ميكنند. كاربران چيني براي آنكه بتوانند از سرويسهاي تلفن همراه استفاده كنند، بايد ابتدا چهرهشان اسكن شود. شايد چند وقتي باشد كه وقتي اسم هرچيز تقلبي كه بيايد از عبارت «ديپ فيك» استفاده كنند، مثلاً همين چند وقت پيش بود كه راديو چهرازي هم براي آخرين پادكستش از هشتگ ديپ فيك استفاده كرد كه بگويند چيزي كه منتشر شده براي آنها نيست. اما ديپ فيك واقعا چه معنايي دارد؟



  • 3_ اطلاع رساني به والدين


  • مزاياي هر دو نوع تصوير برداري را دارد


  • 5- سنسور فشاري


  • 8دستگاه حضور و غياب دينگ طرح ۵ كاربر مدل ۵-AT480


  • دستگاه حضور و غياب RF500 سازگار با كارت خوان RFID است


  • تعيين نوع فروش براي خدمات متفاوت؛ مديريت فروش خدمات


  • متصل كننده جوشي


  • اعلام سررسيد چك و قسط




فناوري تشخيص چهره مانند چاقوي دولبهاي است كه باوجود مزيتهاي فراوان در جهان امروز، عواقب نگرانكنندهاي را هم بههمراه دارد. در اينجا شما تنظيمات زيادي را پيدا نخواهيد كرد، فقط حداقل لازم است. در هيمن جا تذكر ميدهم كه فقط از كساني خريد كنيد كه خودشان توليد كننده باشند .نه از كساني كه با واسطه به شما ميفروشند . يكي از ويژگي هاي اين برنامه اين است كه شما مي توانيد آن را در حالت پنهان اجرا كنيد. دستگاه از ۷ زبان پشتيباني مي كند و اين امكان را دارد كه كدهاي مختلف كاري را روي اين دستگاه تعريف كند كه در حقيقت همان كليدهاي عملياتي هستند كه روي دستگاه هاي V800 رادن هستند. C، پايتون و جاوا دارد. در اين بخش پيادهسازي تشخيص چهره زنده را در پايتون بررسي خواهيم كرد. تشخيص چهره / Facial Recognition فناوري است كه ميتواند اشخاص را از روي تصوير يا عكس ديجيتالي يا ويديوي آنها تشخيص بدهد.

هر يك از اين پورت ها از روش بخصوصي براي انتقال اطلاعات استفاده مي كنند كه سرعت انتقال اطلاعات دستگاه ها به شبكه بسته به نوع كابل مي باشد. راههاي متفاوت زيادي براي تشخيص چهره با استفاده از تصويربرداري حرارتي وجود دارد. البته نوع تركيبي اين دستگاهها نيز وجود دارد كه هم از كارت و هم اثر انگشت هم رمز و هم شناسايي چهره پشتيباني مي كند اگر بدنبال يك دستگاه حضور و غياب ارزان قيمت مي گرديد. اين موضوع حتي زير سايه هم ممكن است اتفاق بيفتد. اين موضوع باعث ميشود صورت هر فرد مثل اثر انگشت منحصر به فرد باشد. Neighbors: اين پارامتر تعداد همسايگيهاي هر مستطيل نامزد كه بايد حفظ شوند را تعيين ميكند. در واقع اگر پايگاه دادهي غني و كاملي از تصوير افراد همراه با اطلاعاتشان وجود نداشته باشد، تكنولوژي تشخيص چهره تنها صورت افراد جديد را تماشا خواهد كرد. قيمت اكسس كنترل تردد تشخيص چهره Nitgen T9 با توجه به نوسانات ارز متفاوت ميباشد. به عنوان مثال بسياري از شركت ها از تركيبي از تكنيك هاي تشخيص سه بعدي و تحليل بافت چهره استفاده ميكنند تا بتوانند قابليت اطمينان سيستم خود را افزايش دهند. آمازون امروز ادعا ميكند كه دقت تشخيص احساسات را در سيستم خود افزايش داده است.

هدف از توليد اين نرم افزار، افزايش ميزان رضايتمندي مشتريان و كاربران اين نرم افزار بهطوري كه اين نرم افزار جايگاه توليدكنندگان نرم افزارهاي مديريت و نظارت تصويري غير بومي را در بازار داخل بگيرد. بهعنوان مثال غول تجارت الكترونيك هيچگاه همكاري با ادارهي اعمال مهاجرت و گمرك ايالات متحده را تأييد نكرده است. اينك كه ويژگيها گزينش شدهاند، آنها را با استفاده از طبقهبندي Adaboost روي مجموعهاي از تصاوير آموزشي اعمال ميكنيم. مورد استفاده قرار گيرد. در هنگام قطع برق ، باطري (UPS) برق مورد نياز دستگاه حضور و غياب را تأمين مي كند. شما مي توانيد با محاسبه دقيق كسر كارها و ساعات كاري به شكلي عادلانه حقوق كارمندان خود را بپردازيد و ديگر از تاخيرهاي مكرر و تعجيل هاي پنهاني چشم پوشي نكنيد . در زمان هشدار مي توان چهره هاي خاص را در همان زمان تشخيص، ثبت كرد. Face بيش از ۹۷٪ دقيق است، مي تواند فقط يك تعداد محدودي از چهره ها را در يك زمان جستجو كند.

دستگاه حضور و غياب

۶۷ بازديد

انبارگرداني و مغايرت گيري انبار به صورت اتوماتيك . به اين ليست مي توان مواردي را كه در هر مجموعه بر اساس نيازهاي سازماني آن تعريف مي گردد، به صورت سفارشي شده اضافه نمود. همچنين ليست روزانه ورود و خروج كارمندان به صورت لحظه اي و آنلاين از طريق اين اپ اندرويدي ويمسن قابل مشاهده است. نرمافزار افزار ويندوزي به صورت تك كاربره يا چند كاربره، بر روي تك تك سيستمهاي مورد استفاده نصب مي شود و قابليت استفاده در بستر شبكه محلي يك شركت را داراست. در نهايت درخواست هاي تاييد شده در صورت خريداري شدن با شماره درخواست به راحتي توسط انباردار ثبت ورود به انبار مي گردد و به موجودي كالا جهت تحويل به درخواست كننده اضافه مي گردد. مشخص بودن كاربر ثبت كننده هر تردد به صورتي كه اپراتور شيفت قبل نتواند اطلاعات اپراتور جاري را تغيير دهد. البته همراه با دستگاه يك عدد DVD آموزشي و دفترچه راهنماي فارسي ارسال مي شود كه شما مي توانيد قبل از استفاده از دستگاه فيلم آموشي آن را ببينيد.

چاپ و ارسال به اكسل فهرست كالاها به همراه باركد كالا (چاپ باركد). گزارش فهرست فاكتورهاي فروش و به تفكيك تحويل گيرنده و محدوده تاريخي دلبخواه. گزارش تراز تعدادي ريالي كالا براي تمام انبارها و يا به تفكيك هر انبار و به تفكيك كالاها در محدوده زماني دلبخواه. گزارشات متنوع از كليه رويدادهاي مربوط به گردش كالا، به تفكيك كالا و انبار و طرف حساب، در محدوده زماني دلخواه. گزارش گردش مراكز هزينه به تفكيك مركز هزينه و محدوده تاريخ دلبخواه. گزارش مانده حساب مراكز هزينه تا تاريخ دلبخواه. تعريف مراكز هزينه و ثبت خروج از انبار بابت هزينه و ورود به انبار برگشت هزينه. ، راهكاري كامل براي كسب و كارهاي كوچك و متوسطي است كه مي خواهند بدون پرداخت هزينه زياد و عدم مواجه با دشواري راهكارهاي موجود، ساعت ورود و خروج كاركنان خود را به صورت آنلاين كنترل نمايند. كاري كه متاسفانه توسط اكثر اسكنرهاي اثر انگشت در موبايل ها انجام مي شود و در صورت تطابق چند درصدي اثر انگشت با نمونه قبلي، قفل گوشي را به راحتي باز مي كنند.

  • تورم ساليانه
  • روز سوم- از ساعت 7:00 تا ساعت 19:00
  • نرم افزار تكاليف
  • مجهز به Web Server

 

از ديگر ويژگي هاي دستگاه حضور و غياب فراتكنو Fara Techno UF100 امكان استفاده تركيبي از سنسورها مي باشد كه معمولا براي جاهاي امنيتي كاربرد بيشتري دارد. 2. از درخت واره نمايش داده شده , آيتم هاي لازم را ويرايش و يا اضافه نماييد. در اينجا شما تنظيمات زيادي را پيدا نخواهيد كرد، فقط حداقل لازم است. كد پياده سازي شده براي اين بخش را مي توانيد از اينجا دريافت نماييد. صدور ورود به انبار و خروج از انبار و ثبت آمار تعدادي و ريالي با حفظ طبقه بندي گروه، دسته و كد كالا. گزارش صورت گردش كالا (تعدادي و ريالي) براي تمام انبارها و يا به تفكيك انبار و گروه، دسته كالاها . گزارش موجودي هاي تعدادي و ريالي يك يا تمام انبارها، با امكان تفكيك گروه و دسته هاي كالا. گزارش موجودي به تفكيك تاريخ مصرف. پيشنهاد خروج كالاهايي كه تاريخ مصرف آن ها نزدبكتر ميباشد در خروج از انبار. ويسمن همراه تحولي در زمينه دستگاه هاي قابل حمل و با قابليت هاي فوق العاده در مديريت شركت ها است.