تشخيص چهره در دوربين مدار بسته چيست ؟

دستگاه حضور و غياب اثرانگشتي ارزان در تهران

تشخيص چهره در دوربين مدار بسته چيست ؟

۶۱ بازديد

چهره نقش اساسي را در شناسايي افراد و نمايش احساسات آن ها در سطح جامعه دارد. من هم به كمك دانشجويان كارشناسي ارشد، حدودا از سال ۱۳۹۴ روي پروژه احراز هويت با استفاده از شناسايي چهره كار مي كرديم. در انتها بايد گفت كه با توجه به فناوري هاي جديد امكاني فراهم آمده است كه در بسياري از دستگاه ها شما مي توانيد چند روش احراز هويت را هم زمان استفاده كنيد. چيزي كه او آنها را Micro-expression يا ريز حالت چهره مينامند (منظور از زودگذر در اينجا، در حد چند دهم ثانيه است). با استفاده از اين منو مي توانيد اطلاعات كاربران تعريف شده روي دستگاه را به حافظه Usb انتقال دهيد . با يك ارزيابي بر روي دو مجموعهداده موجود در زمينه حالت چهره كه در دسترس عموم است، ما دريافتيم كه با استفاده از ويژگيها DCNN، ميتوانيم به نرخ تشخيص جديدي دست بيابيم. حالا كه ما ميدانيم چشم ها و دهان كجاست به راحتي ميتوانيم تناسب تصوير را تغيير داده و آن را چرخانده يا قيچي كنيم به طوري كه چشمها و دهان در بهترين حالت ممكن در مركز قرار گيرد.



  • كه ممكن است ويتامين ها و مواد معدني باشند


  • عملكرد دستگاه


  • به بخش Settings برويد


  • گزينه Reset Face ID را لمس كنيد


  • اپليكيشن حضور و غياب هاب استف (Hubstaff)




در ساير سيستم هاي حضور و غياب ممكن است گذر واژه را فراموش كنيد اما در دستگاه هاي حضور و غياب اثر انگشتي شخص هميشه اجزاي بيومتريك خود را به همراه دارد. همانطور كه ممكن است تشخيص داده باشيد ، دو صفحه هادي يك خازن اصلي ، يك جزء الكتريكي را تشكيل مي دهد كه مي تواند شارژ را ذخيره كند (براي جزئيات بيشتر به چگونگي كار خازن ها مراجعه كنيد). روي Improve Recognition كليك كنيد تا اسكن هاي ديگري را اضافه نماييد يا اين پروسه را كنسل كنيد. دستگاههاي ورود و خروج ميتواند به صورت انگشتي - كارتي و يا كد عبور باشد يك سري از دستگاههاي حضور و غياب هم داراي دوربين ميباشند كه بر اساس تشخيص چهره ورود و خروج افراد را ثبت ميكند . ۴- احتمال عدم ثبت ساعات واقعي ورود و خروج توسط پرسنل (براي حل اين مورد مي توان شخصي را به عنوان مسئول ثبت ورود و خروج همكاران تعيين نمود). از اين دستگاه مي توان به منظور ثبت ورود و خروج افراد در يك ساختمان يا مجموعه و همچنين احراز هويت افراد و كنترل دسترسي كاركنان به بخش هاي مختلف يك سازمان يا مجموعه استفاده كرد. امكان باز كردن قفل هاي برقي و مگنت و اتصال به همه محل هاي ورود و خروج نيز از ديگر ويژگي هاي اين دستگاه است.

نرمافزار حضور و غياب تحت وب كه براي ثبت و مديريت ورود و خروج كارمندان ارائه خواهد شد. اين دستگاهها ميتوانند امنيت بيشتري براي كسب و كار و ساير كاركنان فراهم آورند، زيرا فقط كارمندان تأييد شده اجازه ورود به ادارات و ديگر مناطق امن را دارند. همچنين دو نوع سازنده تلفن هاي همراه هوشمند وجود دارد ، سازندگاني كه فكر مي كنند سنسورهاي اثر انگشت جايگاه بهتري در تلفن هاي هوشمند دارند و سازندگاني كه به طور كامل به قابليت تشخيص چهره اعتقاد دارند. اين كالا به همراه دستگاه ارائه مي گردد. در اين كد بصورت پيشفرض براي 11 نفر اسم انتخاب شده كه مي توانيد آنها را تغيير داده يا از حالت پيشفرض خارج كنيد. البته بايد حرفهايي بزنيد كه بار احساسي داشته باشند (مثلاً يك خاطره را تعريف كنيد). اگر شما از سخت افزار مناسب استفاده مي كنيد در اين جا به چگونگي تنظيم ورود با تشخيص چهره ويندوز Hello خواهيم پرداخت . با توجه به اينكه اعتبار سنجي هاي بيومتريك براي هر فرد منحصر به فرد است و نمي توانند جعل يا كپي شوند، شناساي ي بيومتريك دقيق ترين سيستم براي شناسايي هر كارمند شناخته مي شود. اما دسته سوم راكه كارشناسان امنيت تشكيل ميدهند به اين دليل به دنباله كد ست گاه حضور و غياب هستند كه بتوانند آسيب پذيري هايس يست م را شناسايي كرده ودرنهايت جل و يا ين نقاط ضعف رابگيرند . بطوركلي اگر بخواهيم نقاط آسيب پذير و مستعد ه كشد ندر سيستمهاي اثر انگشتر ابا زگ و كنيم اولين نقطه را ميتوان خودكار بردان ست كه اثر ان گشت او ه ك شود .

همانطور كه ذكر شد د ي ديم كه ه كد ست گاه حضور و غياب امري غيرممكن نيست ومي توان با استفاده از كمي جديت آنرا ه كنم و د . همچنين مي توان اطلاعات مربوط به اثر انگشت و چهره كاربران را با استفاده از شبكه و يا حافظه جانبي از يك دستگاه به دستگاه هاي ديگر انتقال داد. دستگاه ها و نرم افزار هاي حضور و غياب فراموشي يك فرآيند دستي را حذف مي كند و تمام سيستم شما را خودكار مي كند. ديدگاههاي فينگليش حذف خواهند شد.11. كارتهاي عبور خود داراي هزينه است كه با حذف آن باعث صرفه جويي در هزينههاي سازمان ميشود. در صورت مشاهدهي كلمات ركيك و نامناسب، پيغام كاربر حذف شده و در صورت تكرار، اكانت كاربري وي مسدود ميشود.8. تصاوير چهره را مي توان از فاصله دور ضبط كرد و بدون نياز به تعامل با كاربر / شخص ، مي توان آناليز كرد. در دنياي ديجيتالي امروز با پيشرفت دانش و تكنولوژي و افزايش نياز به بالا بردن سطح امنيت در همه سازمان ها و شركت ها، به كارگيري دستگاه هاي كنترل دسترسي و حضور و غياب، رواج زيادي پيدا كرده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.