روش هاي ثبت ساعت حضور و غياب در دستگاه حضور و غياب

دستگاه حضور و غياب اثرانگشتي ارزان در تهران

روش هاي ثبت ساعت حضور و غياب در دستگاه حضور و غياب

۷۵ بازديد

سپس اپراتور بايد سيستم را به گونهاي تنظيم ميكرد كه بتواند نوسانها، چرخش و خم شدن سر سوژه را در نظر بگيرد. در مرحلهي بعد سيستم از اين نقاط براي محاسبه و ثبت فاصلهي نشانهها روي چهرهي سوژه استفاده ميكرد. براي پردازش نيازمند ثبت همزمان اطلاعات مرئي و حرارتي هستيم. نيازمند كاليبراسيون است. دماي موضعي و سطح فعاليت ممكن است مشخصه هاي حرارتي را تغيير دهند. به طور مشابه با جويدن لثه ها گرم شدن ناحيه چانه ثبت گرديد و در نهايت با اعمال مقداري فشار كاهش دماي جزئي در ناحيه بيني ديده شده. ساعت حضور و غياب ARAS T۷ مجهز به اين تكنولوژي و سيستم عامل لينوكس و دوربين داخلي و با امكان نامحدود ثبت تردد و ذخيره عكس در حافظه ي داخلي و در رديف مدرنترين محصولات جهاني مي باشد. اين به شما اين امكان را مي دهد كه از يك هك كردن با يك عكس محافظت كنيد.

  • امكان نمايش پيامهاي شخصي، عمومي و اسلايد
  • 3-1 ماموريت هوايي
  • مجهز به دوربين مخفي در داخل دستگاه (نامحسوس)
  • ساختار ماژولار

اين را مي توان به راحتي با استفاده از عكس ها دور زد. براي اينكه چهره ها را درون يك تصوير تشخيص دهيم ابتدا عكس را سياه و سفيد مي كنيم چون درين مورد هيچ نيازي به داده هاي مربوط به رنگ نداريم . بعلاوه اين اطمينان براي پرسنل حاصل مي شود كه به هيچ عنوان حقي از آنها ضايع نشده و كليه حسابرسي ها طبق قانون و مقررات و ساعات ثبت شده در سيستم صورت مي گيرد. نام تبريز در كتابها و اسناد تاريخي، تحت نامهاي مختلفي نظير «تيرازيس»، «تبريزيس» و «تبريز» به ثبت رسيدهاست. فقط كافي است صورت خود را جلوي دوربين متصل به كامپيوتر بگيريد تا نرم افزار با تشخيص چهره شما، وارد ويندوز شود. اين دستگاه تمام پورتهاي ارتباطي با كامپيوتر را دارا مي باشد و الگوريتم شناسايي اثر انگشت آن با هوش مصنوعي بوده اين دستگاه به پرفروش ترين دستگاه شركت تبديل شود. نرم افزار Luxand Blink با سرعت هرچه تمام تر چهره شما را از طريق وبكم كامپيوترتان شناسايي مي كند و اجازه ورود به سيستم را به شما خواهد داد.

دستگاه حضور غياب پيشگامان مدل 4منظوره سي تو شامل ورود و خروج پرسنل، درب باز كن، خروج جهت صرف غذا، كارتخوان مي باشد. ادارات و سازمان ها در ساعات كاري مشخص بر روي ارباب رجوع ها باز ميباشند. به طور كلي اين روش براي سازمان هاي فوق امنيتي مي تواند كاربرد داشته باشد. فقط چهره همه افرادي را كه به طور منظم از رايانه شما استفاده مي كنند، ثبت كنيد. يك دوربين حرارتي چندين عكس از سطوح ثبت ميكند. تشخيص چهره / Facial Recognition فناوري است كه ميتواند اشخاص را از روي تصوير يا عكس ديجيتالي يا ويديوي آنها تشخيص بدهد. در روش هاي بومي براي تغيير چهره جاعلان روش هاي مختلف استفاده مي كنند ، يكي استفاده از يك عكس در ابعاد واقعي از صورت فردي است كه اجازه دسترسي دارد. توسعه يك مدل محاسباتي براي تشخيص چهره كاملا دشوار است و دليل آن پيچيدگي چهره ها و ساختار چندبعدي بينايي است.

از سال ۲۰۱۲ و با ارائه شبكه AlexNet و به دنبال آن مطرح شدن شبكه هاي عميق، ورق برگشت. دقت كنيد زوميت، وبسايتي عمومي است و افراد با سطوح دانش مختلف ديدگاههاي خود را مطرح ميكنند. هالورسن، اين اظهارات را در ماه نوامبر و در نشست مربوط به "سرويسهاي وب آمازون"(AWS) مطرح كرد و توضيح داد كه چگونه اف.بي.آي قصد دارد از پلتفرمهاي آمازون براي بررسيهاي ضد تروريسم استفاده كند. در سال 2017 و در ماجراي كشتار جمعي در لاسوگاس كه توسط "استفان پادوك"(Stephen Paddock) صورت گرفت، اين سازمان دادههاي ارزشمند بسياري را جمعآوري كرد كه بسياري از آنها، فيلمهاي ضبط شده با تلفنهاي همراه و دوربينهاي نظارتي بودند. اين دسته از دوربين مدار بسته ها در تشخيص و شناسايي چهره افراد در حال تردد در مجموعه ها و سازمان هاي بزرگ و مهم بسيار كاربرد دارند. امروزه شناسايي و ثبت ورود و خروج پرسنل در محل كار با استفاده از ساعت هاي حضور و غياب بيولوژيكي (نظير اثر انگشت ، تشخيص چهره ، اسكن عنبيه چشم ، الگوهاي كف دست) و همچنين دستگاه هاي حضور و غياب كارتي بدون تماس صورت مي پذيرد. اما درميان اين همه تنوع از دستگاههاي حضور و غياب چه دستگاهي براي سازمان شما مناسب است؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.