دستگاه حضور و غياب

دستگاه حضور و غياب اثرانگشتي ارزان در تهران

دستگاه حضور و غياب

۶۸ بازديد

انبارگرداني و مغايرت گيري انبار به صورت اتوماتيك . به اين ليست مي توان مواردي را كه در هر مجموعه بر اساس نيازهاي سازماني آن تعريف مي گردد، به صورت سفارشي شده اضافه نمود. همچنين ليست روزانه ورود و خروج كارمندان به صورت لحظه اي و آنلاين از طريق اين اپ اندرويدي ويمسن قابل مشاهده است. نرمافزار افزار ويندوزي به صورت تك كاربره يا چند كاربره، بر روي تك تك سيستمهاي مورد استفاده نصب مي شود و قابليت استفاده در بستر شبكه محلي يك شركت را داراست. در نهايت درخواست هاي تاييد شده در صورت خريداري شدن با شماره درخواست به راحتي توسط انباردار ثبت ورود به انبار مي گردد و به موجودي كالا جهت تحويل به درخواست كننده اضافه مي گردد. مشخص بودن كاربر ثبت كننده هر تردد به صورتي كه اپراتور شيفت قبل نتواند اطلاعات اپراتور جاري را تغيير دهد. البته همراه با دستگاه يك عدد DVD آموزشي و دفترچه راهنماي فارسي ارسال مي شود كه شما مي توانيد قبل از استفاده از دستگاه فيلم آموشي آن را ببينيد.

چاپ و ارسال به اكسل فهرست كالاها به همراه باركد كالا (چاپ باركد). گزارش فهرست فاكتورهاي فروش و به تفكيك تحويل گيرنده و محدوده تاريخي دلبخواه. گزارش تراز تعدادي ريالي كالا براي تمام انبارها و يا به تفكيك هر انبار و به تفكيك كالاها در محدوده زماني دلبخواه. گزارشات متنوع از كليه رويدادهاي مربوط به گردش كالا، به تفكيك كالا و انبار و طرف حساب، در محدوده زماني دلخواه. گزارش گردش مراكز هزينه به تفكيك مركز هزينه و محدوده تاريخ دلبخواه. گزارش مانده حساب مراكز هزينه تا تاريخ دلبخواه. تعريف مراكز هزينه و ثبت خروج از انبار بابت هزينه و ورود به انبار برگشت هزينه. ، راهكاري كامل براي كسب و كارهاي كوچك و متوسطي است كه مي خواهند بدون پرداخت هزينه زياد و عدم مواجه با دشواري راهكارهاي موجود، ساعت ورود و خروج كاركنان خود را به صورت آنلاين كنترل نمايند. كاري كه متاسفانه توسط اكثر اسكنرهاي اثر انگشت در موبايل ها انجام مي شود و در صورت تطابق چند درصدي اثر انگشت با نمونه قبلي، قفل گوشي را به راحتي باز مي كنند.

  • تورم ساليانه
  • روز سوم- از ساعت 7:00 تا ساعت 19:00
  • نرم افزار تكاليف
  • مجهز به Web Server

 

از ديگر ويژگي هاي دستگاه حضور و غياب فراتكنو Fara Techno UF100 امكان استفاده تركيبي از سنسورها مي باشد كه معمولا براي جاهاي امنيتي كاربرد بيشتري دارد. 2. از درخت واره نمايش داده شده , آيتم هاي لازم را ويرايش و يا اضافه نماييد. در اينجا شما تنظيمات زيادي را پيدا نخواهيد كرد، فقط حداقل لازم است. كد پياده سازي شده براي اين بخش را مي توانيد از اينجا دريافت نماييد. صدور ورود به انبار و خروج از انبار و ثبت آمار تعدادي و ريالي با حفظ طبقه بندي گروه، دسته و كد كالا. گزارش صورت گردش كالا (تعدادي و ريالي) براي تمام انبارها و يا به تفكيك انبار و گروه، دسته كالاها . گزارش موجودي هاي تعدادي و ريالي يك يا تمام انبارها، با امكان تفكيك گروه و دسته هاي كالا. گزارش موجودي به تفكيك تاريخ مصرف. پيشنهاد خروج كالاهايي كه تاريخ مصرف آن ها نزدبكتر ميباشد در خروج از انبار. ويسمن همراه تحولي در زمينه دستگاه هاي قابل حمل و با قابليت هاي فوق العاده در مديريت شركت ها است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.