اتوماسيون حضور غياب

دستگاه حضور و غياب اثرانگشتي ارزان در تهران

اتوماسيون حضور غياب

۷۱ بازديد

شما اعتقاد داريد كه سبك زندگي جهادي و انسانهاي جهادي مختص به بچه حزباللهيها و اردويهاي جهادي و يك قشر خاص در جامعه نيست و در واقع انسان جهادي براي شما همان انسان طراز جمهوري اسلامي است؛ همان انساني كه رسالت جمهوري اسلامي بهعنوان نهاد قدرت، تربيت و بهوجود آوردن چنين انسانهايي است. از سوي ديگر ديدگاه جنابعالي اين است كه خود جمهوري اسلامي موانعي را براي توليد چنين انسانهايي بهوجود ميآورد كه به عنوان مثال گاهي شما سيطره مكانيسمهاي انضباطي شهروندان را نام ميبريد كه مثلا دوربينهاي مداربسته و كارتهاي ساعتزني سعي در اخلاقي كردن شهروندان دارد و به باور شما اين با اسلام قابل جمع نيست.آيا شما صريحا اعتقاد داريد كه بسياري از مكانيسمهاي انضباطي شهروندان با روح دين سازگار نيست؟ سوال: شما اعتقاد داريد كه سبك زندگي جهادي و انسانهاي جهادي مختص به بچه حزباللهيها و اردويهاي جهادي و يك قشر خاص در جامعه نيست و در واقع انسان جهادي براي شما همان انسان طراز جمهوري اسلامي است؛ همان انساني كه رسالت جمهوري اسلامي بهعنوان نهاد قدرت، تربيت و بهوجود آوردن چنين انسانهايي است. از سوي ديگر ديدگاه جنابعالي اين است كه خود جمهوري اسلامي موانعي را براي توليد چنين انسانهايي بهوجود ميآورد كه به عنوان مثال گاهي شما سيطره مكانيسمهاي انضباطي شهروندان را نام ميبريد كه مثلا دوربينهاي مداربسته و كارتهاي ساعتزني سعي در اخلاقي كردن شهروندان دارد و به باور شما اين با اسلام قابل جمع نيست.آيا شما صريحا اعتقاد داريد كه بسياري از مكانيسمهاي انضباطي شهروندان با روح دين سازگار نيست؟ ميتوانيد در هر زمان و مكاني به تايم كمپ دسترسي داشته باشيد.

شما هر جايي قوانين و ضوابط حقوقي را افزايش بدهيد، فرصت را براي تعامل انساني، اخلاقي و عاطفي كاهش دادهايد. علاوه بر اين، دمنوش گياه پنج انگشت يك درمان خانگي موثر براي حل مشكلات مختلف سلامتي است از جمله اختلالات قاعدگي، علائم يائسگي، PMS(اختلال پيش از قاعدگي)، گرگرفتگي، درد پستان (در اثر لمس)، كاهش توليد شير و ناباروري. وقتي كارفرما چنين انتظاري از كارمند خودش ندارد و هيچ تعريفي از اين موضوع در محيط صورت نگيرد و روابط صرفا بر اساس دقايق كارت ساعتزني باشد و مجازاتها فوري اعمال شود، ديگر انسانها فرصت اين را پيدا نميكنند كه بفهمند واقعا چه قدر نظم را با انگيزههاي غير مادي دوست دارند. فرايند تربيت يك فرايندي است كه نياز به فرصت دارد و اگر شما بخواهيد انگيزه ايمان و تقوا را عامل نظميابي يك انسان قرار دهيد، بايد به او فرصت دهيد. روابط اگر زياد ماشيني شود، فرصت براي عواطف، اخلاق و ايمان كم خواهد بود. اين مسأله فقط در اينجا نيست بلكه اين بهعنوان يك نمونه برجسته است. در زمينههاي ديگر هم همينطور است. شما هر جايي قوانين و ضوابط حقوقي را افزايش بدهيد، فرصت را براي تعامل انساني، اخلاقي و عاطفي كاهش دادهايد. انسانها وقتي به ضوابط حقوقي بيشتر خيره شوند، از اين جهت خوب است كه مراقبت ميكنند حق را ضايع نكنند اما ما بايد به اين موضوع فكر كنيم كه اينها كي بايد اخلاقي رفتار كنند؟ آيا يك جامعه پيشرفته يعني تنها برخي از افراد جامعه بتوانند نخبه بشوند حتي اگر بسياري از كساني كه ميتوانستند نخبه بشوند در اين فرايند از بين بروند؟

  • امكان راسگيري دريافتها و پرداختها
  • ظرفيت ثبت 5000 كاربر
  • شما به دنبال چه نوع دستگاه حضور و غيابي هستيد ؟
  • نمايش تاريخ جاري
  • نگهداري تصوير كالا
  • Easy Clocking
  • مجهز به دوربين 480*640 پيكسل
  • دنبال كردن خط ديد چشم و تعيين نژاد

عملكرد تشخيص چهره با عدم نياز به برخورد با دستگاه (touch-free) باعث اطمينان ۱۰۰% از ثبت كليه افراد ، رعايت بهداشت ، افزايش طول عمر دستگاه و حفظ امنيت مي گردد . هرچه مقدار اين درصد پايين تر باشد طبيعتا تضمين امنيت اطلاعات شما توسط اين اسكنر با اطمينان بيشتري صورت مي گيرد. … به فعاليت ، اثر انگشت هر فردي كه بايد رفت و آمد او كنترل شود ، در دستگاه ثبت و در … با دستگاه هاي تشخيص چهره يا اسكن عنبيه قيمت مناسب تر و پايين تري دارد . Geofencing كمي پيشرفته تر است، زيرا استفاده از فناوري GPS يا RFID را قادر مي سازد تا يك هشدار را هنگامي كه يك دستگاه تلفن همراه وارد شده به محل مرز كار مجازي را ترك مي كند را فعال كند. دستگاه Biostation A2 همچنين قابليت استفاده به عنوان تلفن تصويري را دارد و از ويژگي هاي wifie ، poe بهره مند است واز طيف گسترده اي از كارت هاي RF را جهت انطباق پشتيباني مي كند.

اكثر سنسورهاي اثر انگشت در زير صفحه نمايش تقريبا سريع و قابل اعتماد هستند ، اما استثنائاتي نيز وجود دارد. شادي در چهره، معمولا از طريق چشمها و لبخند بيان ميشود. اگر مطابقت وجود داشت، حضور كارمند ثبت شده و با سرور حضور و غياب هماهنگ ميشود. دستگاه ساعت زني BioStation 2 به گونه اي طراحي شده است كه مطابقت و تاييديه شناسايي افراد را با سرعت بالاِئي انجام دهد . شايد توانايي تشخيص ترس در چهرهي افراد و تصاوير، در نگاه اول مفيد به نظر برسد. اول و مهمتر از همه، زمان كاركرد كاركنان شما در يك روز است. اين ويژگي كاركنان را قادر مي سازد تا از راه دور ساعت ها را به طور مداوم و به صورت ساعت بگذرانند. سپس ريدر اطلاعات دريافتي را به سيستم اصلي ارسال مي كند و با توجه به محدوديت هاي تعيين شده ي قبلي اجازه دسترسي و يا عدم دسترسي شخص به نقطه ي مورد نظر را مي دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.