تكنولوژي تشخيص چهره

دستگاه حضور و غياب اثرانگشتي ارزان در تهران

تكنولوژي تشخيص چهره

۶۱ بازديد

 

۱۴. امكان ثبت مجوز اضافه كاري مورد استفاده در سازمانهايي كه قبل از انجام اضافه كار ، كسب موافقت مدير مربوطه الزامي است. خب ببينيم سيستم نوين تشخيص چهره چگونه كار مي كند. اين دستگاه يكي از كاملترين دستگاه هاي حضور و غياب شركت افق فرا ويژن ميباشد كه شامل تشخيص چهره ، اثر انگشت و كارت ميباشد . دستگاه هاي حضور و غياب كارت فينگر، نصب در 24 ساعت، سنسور نوري ضد خش ، 10 سال خدمات پس از فروش. شركت سيتكس مبتكر نسل ششم دستگاههاي حضـور و غياب است با ويژگي هاي … از ۶ ماه گارانتي تعويض، ۶ ماه گارانتي تعمير و ۱۰ سال خدمات پس از فروش برخوردارند. مقايسه چمن زن برقي … دستگاه چمن زن دستي بهكو مدل BI-AM201816 3.0از 3 رايبه زودي. شناسايي و تطبيق كاربران با استفاده از فناوري تشخيص چهره، اثر انگشت، كارت ، كلمه عبور يا تركيبي از اين روشها از ويژگيهاي منحصر بفرد دستگاه حضور و غياب مدل KTA-630 مي باشد. با استفاده از اين دستگاه شما قادر خواهيد بود بدون نياز به كامپيوتر، كاربران، اثر انگشت، چهره يا كلمه عبور آنها را تعريف كرده و دستگاه را در حالت عملياتي قرار دهيد.

 

  1. (شناسايي از روي هندسه دست)
  2. آسياب چكشي معمولي
  3. اعمال قوانين محاسباتي بر اساس شرايط سازمان
  4. نرخ پذيرش اشتباه
  5. ايمني ارتباط با كامپيوتر با تعريف كلمه عبور

از سوي ديگر دستگاه حضورغياب و گيت كنترل تردد، بدون وجود نرم افزارهاي مديريت باشگاه، عمل نمي كنند. 1.200.000 هزار تومانقيمت خريد دستگاه بدون احتساب ماليات و هزينه ارسال پستي مي باشد . ارسال براي تمامي نقاط كشور امكان پذير مي باشد. هنگامي كه كارمند جلوي دستگاه حضور و غياب قرار مي گيرد، دستگاه چهره فرد را دريافت كرده و يك تحليل دو بعدي يا سه بعدي از نقاط صورت انجام مي دهد كه براي هر كارمند منحصر به فرد است. با استفاده از اين نرم افزارها امكان مديريت و كنترل دانش آموزان و همچنين معلمين بسيار ساده شده و ديگر نيازي به روش هاي فيزيكي كنترل نخواهد بود. ماليات را به سه روش محاسبه كنيد. در اين روش كابران از هفتههاي قبل يا روز قبل نسبت به رزرو غذاي مورد نظر خود اقدام نموده پس از رزرو به محل توزيع غذا مراجعه خواهند نمود. آخرين موردي كه در جريانراهنماي نصب دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي بايد به آن اشاره كنيم، گرفتن خروجي از دستگاه است.

دستگاههاي اثر انگشتي نسبت به سايردستگاههاي حضور و غياب رواج بيشتري دارند و تقريباً در همه سازمانها و نهادهاي دولتي و خصوصي از آنها استفاده ميشود. اين دستگاه براي كليه شركت ها ، ادارات و مكان هايي كه قصد دارند از يك دستگاه حضور و غياب با كيفيت و كارآمد و همچنين با قيمت مناسب بهره مند شوند ، قابل استفاده مي باشد. براي مشاهده قيمت ” قيمت ساعت حضور غياب ” از تصاوير زير استفاده كنيد . چرا بايد از دستگاههاي حضور و غياب استفاده كنيم؟ هر كدام از دستگاههاي حضور و غياب علاوه بر صفحه كليد و بخشهاي معرفي شده در بند قبلي، داراي يك بخش براي تأمين جريان الكتريكي و يك بخش براي ورود و خروج اطلاعات است. 3.در شماره ۳ ميتوانيد شماره دپارتمان يا همان بخش را در آن وارد كنيد تا كاركنان به صورت مجزا دسته بندي شوند. حتما هنگام خريد اسكنر به اين محدوده دمايي و دمايي كه شما قرار است دستگاه را در آن قرار دهيد توجه ويژه نشان دهيد.

تبصره 8 : با توجه به حجمي بودن قرارداد، پيمانكار موظف است كليه احجام اضافي كار را بررسي و محاسبه نموده و مبالغ مربوطه را در آناليز قيمت خود لحاظ نمايد. معمولاً هر كدام از اين دستگاهها به اندازه ۱۰۰۰ اثر انگشت فضا در اختيار شما قرار ميدهند. اين دستگاهها ساز و كار بسيار سادهاي دارند و استفاده از آنها بسيار راحتتر از حد تصور ماست. با اين كه اين دستگاهها از قديميترين دستگاههاي حضور و غياب محسوب ميشوند و پس از آنها مدلهاي پيشرفتهتر و بهتري به بازار امده است؛ اما هنوز هم اين دستگاهها طرفداران مخصوص به خود را دارند. اما اگر قبلاً از اين دستگاه استفاده كردهايد و اطلاعات آن ثبت شده است، با كمك گزينههاي ديگر ميتوانيد نسبت به اطلاعات آنها آشنايي پيدا كنيد و حتي برخي از آنها را حذف يا مجدداً اضافه كنيد. با فشار دادن اين گزينه، وارد صفحه ديگري خواهيد شد كه در ادامه بيشتر به آن خواهيم پرداخت. پيش نمايش نوع كاري انتخاب شده نشان داده خواهد شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.