دانلود نرم افزار حضور و غياب رايگان

دستگاه حضور و غياب اثرانگشتي ارزان در تهران

دانلود نرم افزار حضور و غياب رايگان

۶۲ بازديد

شناسايي و تطبيق كاربران با استفاده از فناوري تشخيص چهره، اثر انگشت، كلمه عبور يا تركيبي از اين روشها از ويژگيهاي منحصر بفرد دستگاه حضور و غياب كارابان مدل KTA-630 مي باشد. گوگل در پست و ويدئويي در يوتيوب از اين موضوع خبر داد كه پيكسلهاي جديد بهجاي استفاده از حسگر اثرانگشت، از تكنولوژي تشخيص چهره استفاده خواهند كرد. سيستم حضور و غياب از طريق دستگاه به سه صورت انجام مي گيرد كه در ادامه به آن ها اشاره خواهد شد. اما با در نظر گرفتن نكاتي كه در ادامه مقاله ارائه خواهيم داد، به راحتي مي­توانيد مناسب ترين دستگاه براي نيازهاي سازمان خود را انتخاب و خريداري نماييد. همانطور كه مستاحضر هستيد هر سيستمي داراي مزايا و معايبي مي باشد.يكي از معايب اين سيستم اين است كه فقط قابليت اجرا در يك كانال را دارا مي باشد. اگر محيط آزمايشگاهي، كارگاهي و صنعتي داريد، ممكن است برخي افراد مشكل ثبت اثر انگشت داشته باشند، در اين مورد بهتر است هزينه بيشتري بپردازيد و آپشن تشخيص چهره را انتخاب نماييد. توصيه مي شود هنگام بررسي يادداشت الگوي كاري مورد نظر سازمان خود به انواع بازه كاري كه در روزهاي مختلف تكرار شده است توجه نماييد. حال فرقي نميكند كه يك دقيقه دير كنيد يا يك ساعت! 35. در كادر مربوط به ساعت شروع بازه كاري مقدار «16:00» و در كادر مربوط به ساعت پايان مقدار «18:00» را وارد نماييد. نوع بازه كاري «استراحت» را انتخاب نماييد. توصيه مي شود قبل از شروع به تعريف الگوي كاري، مانند مثال فوق الگوي كاري سازمان خود را در يك برگه يادداشت كرده سپس اقدام به تعريف الگوي كاري نماييد.

 

ولي متاسفانه در كشورهاي درحال توسعه مانند ايران، زمان بزگترين قرباني بي برنامگيهاست . 3-12مرخصي ساعتي اول وقت: مرخصياي كه بدون اطلاع قبلي و حداكثر 3 ساعت از زمان شروع ساعت كار ميباشد. از اين قسمت مي توان ليست بردها را با تمامي جزئيات مربوطه مشاهده نمود. امروزه دستگاه هاي حضور و غياب يكي از بخش هاي جدايي ناپذير در هر سازماني هستند كه از طريق آن ها مي توان ورود و خروج كارمندان را كنترل و حقوق كارمندان را به صورت اتوماتيك محاسبه كرد. كيم كارداشيان يكي از معروفترين چهره هاي هاليود به تازگي در مصاحبه با مجله Allure اعلام كرد كه از خدمات ليزر موهاي زائد كلينيك Epione استفاده كرده است. حقيقت اين است كه كسب و كارها زماني موفق ميشوند كه بر روي ابزار ها و نرم افزار هايي سرمايه گذاري كنند كه بتوانند تعامل مشتري ها و بهره وري كارمندان را افزايش دهد. در صورتي كه قابليت چند سازماني خريداري شده باشد، الگوهاي كاري به تفكيك سازمان و تعداد الگو(هاي) كاري هر سازمان ليست خواهند شد. با كليك بر دكمه «ثبت» اطلاعات ذخيره شده و به ليست الگوهاي كاري سازمان انتخاب شده اضافه خواهد شد. 40. در كادر مربوط به ساعت شروع بازه كاري مقدار «18:00» و در كادر مربوط به ساعت پايان مقدار «21:00» را وارد نماييد.

 

نوع بازه كاري مورد نظر را انتخاب نموده و براي ذخيره اطلاعات دكمه «ثبت» را كليك نماييد. بررسي كنيد كه امكان استفاده از كدام يك از موارد ذكر شده در مكان مورد نظر شما ، آسانتر است و آيا دستگاه حضور و غياب مورد نياز ، اين امكان را در اختيار شما قرار مي دهد يا نه ؟ اين فناوري به شناسايي مجرمها و قربانيها كمك ميكند، براي مثال ميتوان به پليس ولز جنوبي در بريتانيا اشاره كرد كه سال گذشته از اين فناوري استفاده كرد. به همين ترتيب عدم حضور پرسنل در اين محدوده، كسركار محسوب شده و جريمه بهمراه خواهد داشت. با اين حال عدم حضور پرسنل در محدوده اضافه كار اجباري، كسركار محسوب شده و مشمول جريمه خواهد بود. اين اطلاعات بصورت جداگانه و يا در كنار هم ، هم براي به خاطر سپردن و هم براي بازشناسي به كار مي روند. برخلاف تصوري كه اكثر مردم دارند در اين بررسي مشخص شد كه داوطلبان راستگو سعي مي كنند تا با به خاطر اوردن گذشته سوالات را صادقانه پاسخ بدهند به همين خاطر است كه حين پاسخگويي اصلا لبخند نمي زنند.

  1. دفترچه راهنما
  2. مجهز به Web Server
  3. INFRARED IDENTIFICATION OF FACES AND BODY PARTS
  4. امكان نمايش مشخصات و عكس پرسنل بر روي مانيتور دستگاه
  5. امكان پشتيبان گيري و بكاپ از داده هاي نرم افزار
  6. 0 الي 45 درجه سانتيگراد
  7. دستگاه تشخيص چهره
  8. قابليت نمايشگر سه رنگ LED سبز و قرمز و آبي

مثلا اين كه سلبريتي اي را پيدا كند كه به ميزان زيادي شبيه به شماست، و خيلي چيزهاي جالب ديگر. 51. دكمه «ثبت» را كليك نماييد. 41. دكمه «ثبت» را كليك نماييد. با استفاده از نرم افزار حضور و غياب پيوست مي توان انواع كاركردها و پارامترهاي پرسنلي ، سازماني و ماشيني را محاسبه و به نرم افزار حقوق و دستمزد پيوست ارسال نمود. مزايا : از مزاياي اين روش مي توان به قيمت پايين و مناسب اين دستگاه ها ، راحتي استفاده و هم چنين سرعت بالاي اين روش اشاره كرد. به عنوان نمونه با استفاده از امكان ثبت حضور و غياب بازاريابان مي توان به بررسي دقيق نحوه انجام وظيفه بازاريابان و همچنين اطلاع دقيق از محل حضور وي و خارج نشدن از محدوده استحفاظي داشت. يكي از مزيت هاي دستگاه تشخيص چهره، اثر انگشت و كارت G3 Plus امكان دريافت اطلاعات از طريق درگاه شبكه و يا Wi-Fi است. كرج پس از كرج (در سال ۱۲۸۷) و تهران (در سال ۱۲۸۹) سومين شهر ايران است كه در سال ۱۲۹۶ خورشيدي، نهاد شهرداري در آن تأسيس گرديد.

در اين ميان حتي برخي سازمانهاي پليسي نگران شدند كه استفاده از ابزار آمازون موجب افزايش انتقادها و نگرانيها پيرامون نظارت عمومي بر مردم شود. به طور مثال هنگامي كه كارمندي براي ورود به سازمان بخواهد به صورت دستي حضور و غياب خود را ثبت كند، بايد از يك ورودي داراي دستگاه ساعت زني وارد شده و حتي ممكن است در صف بايستد. در صورتي كه سازمان شما محدوده مجاز در اضافه كاري دارد، نوع بازه كاري اضافه كاري را انتخاب نماييد. كافيست يك بار در روز «شنبه» بازه كاري «اضافه كار» را انتخاب كرده و محدوده فوق را وارد نماييد. با كليك دكمه «ثبت»، در صورت معتبر بودن اطلاعات وارد شده، الگوي كاري جديد ذخيره شده و به فرم «الگوي كاري» بازمي گرديم. با هر بار كليك بر دكمه «ثبت» در صورت معتبر بودن اطلاعات، محدوده كاري ذخيره شده و به فرم «الگوي كاري» بازمي گرديم. راهنماي رنگ هاي بكار رفته در تعيين نوع بازه كاري هر الگوي كاري در قسمت پايين «نمايش گرافيكي» قرار گرفته است.

5. در كادر مربوط به ساعت شروع بازه كاري مقدار «8:00» و در كادر مربوط به ساعت پايان مقدار «16:00» را وارد نماييد. 30. در كادر مربوط به ساعت شروع بازه كاري مقدار «14:00» و در كادر مربوط به ساعت پايان مقدار «16:00» را وارد نماييد. 15. در كادر مربوط به ساعت شروع بازه كاري مقدار «16:00» و در كادر مربوط به ساعت پايان مقدار «20:00» را وارد نماييد. در الگوي كاري هفتگي هر روز هفته شامل مجموعه اي از بازه هاي كاري تعريف شده مي باشد بطوريكه الگوي هر روز از هفته در تمام هفته ها يكسان بوده و تكرار مي شود. بدين ترتيب الگوي كاري روز «شنبه» تكميل خواهد شد.. بدين ترتيب طبق شكل 7، با هربار كليك دكمه «تكرار» يك كپي از چيدمان انواع بازه كاري روز «شنبه» به روز بعد تخصيص مي يابد. در بخش «بازه كاري» با كليك دكمه «-»، فرم «حذف نوع بازه كاري» به صورت شكل 9 باز خواهد شد. روز كاري، محدوده ايست جهت دربرگرفتن انواع بازه هاي كاري مي باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.