خواص گياه پنج انگشت: ۱۷ فايده دارويي پنج انگشت براي سلامتي و درمان

۶۶ بازديد

توجه داشته باشيد كه در اينجا با استفاده از تابع rectangle از كتابخانه OpenCV عمليات رسم را روي تصوير اصلي (رنگي) انجام ميدهيم. حال با استفاده از مشخصات مكاني چهرهها نسبت به تصوير اصلي، مستطيلهايي دور آنها رسم ميكنيم تا مشخص شود كه اين تشخيصها درست بودهاند يا خير. يكي از نكاتي كه حتما بايد به آن توجه داشته باشيد انتخاب درست برند دوربين مدار بسته مي باشد. بسياري از افراد اين كار را درست نمي دانند كه تصاوير آن ها در پايگاه داده دوربين ثبت شود. شما علاوه بر ثبت حضور پرسنل مي توانيد پرداخت يا عدم پرداخت حقوق هر ماه را تعيين كنيد كه بصورت اتوماتيك وضعيت مالي آن درگزارشات نشان داده مي شود. علاوه بر اين يك هكر ممكن است حتي به كپي كردن اثر انگشت نيازي نداشته باشد. بسياري از مردم بر اين معتقدند كه استفاده از اين مدل دوربين هاي مدار بسته وارد شدن به حريم خصوصي آن ها مي باشد. يكي از موضوعاتي كه در مورد استفاده از دوربين هاي مدار بسته با قابليت تشخيص چهره وجود دارد حفظ حريم خصوصي مي باشد.

  1. گزارشگيري آنلاين از فيش و حكم
  2. دستگاه اثر انگشتي
  3. امكان محاسبه اضافه كار اول وقت
  4. امكان موجه كردن تاخير و غيبت
  5. 6- سنسور تشخيص فركانس راديويي (RF)

دوربين هاي مدار بسته كه قابليت تشخيص چهره دارند بسيار محبوب و پر فروش مي باشند. قابليت تشخيص چهره يكي از مهم ترين ويژگي هايي مي باشد كه هر دوربين مدار بسته بايد آن را داشته باشد. بهترين متد براي قابليت تشخيص چهره چيست؟ با استفاده از اين امكان، كاربران مي توانند با اسكن كردن چشم هاي خود، از يك متد امنيتي بسيار امن استفاده نمايند. و با متد waitKey منتظر ميمانيم تا كاربر كليدي را فشار دهد. امروزه دستگاههاي حضور و غياب براي كنترل و مونيتور كامل و موثر رفت و آمد پرسنل، از ملزومات شركتها و سازمانها و موسساتي كه با تعدادي پرسنل سر و كار دارند. سيستم حضور و غياب انواع مختلفي دارد كه امروزه در كشور ما تقريبا از چند نوع آن بيشتر از سايرين استفاده ميشود و كارآيي مفيدي دارند. در ادامه پست امروز انزل وب ابتدا ما نحوه فعال كردن Trusted Face را براي قفل صورت اندرويد آموزش خواهيم داد. براي فعال كردن Trusted Face و باز كردن دستگاه اندرويد با استفاده از تشخيص چهره، بايد وارد تنظيمات امنيتي گوشي خود شويد.

روي گزينه FILE كليك مي كنيم تا فايل هاي زير باز شود . گزينه Reset all Content & Settings را انتخاب كنيد. حالا به Settings دستگاه اندرويد خود برويد. در قسمت Trusted Face از تنظيمات امنيتي خود روي Improve face-matching تپ كنيد. در حالي كه اين قابليت يكي از امن ترين امكانات امنيتي موجود در گوشي هاي هوشمند است، ممكن است سرعت آن به اندازه ي اثر انگشت يا ساير متدهاي امنيتي نباشد. همچنين، به لطف وجود قابليت Rise To Wake در گوشي هاي جديد اپل، شما براي روشن كردن صفحه ي نمايش و استفاده از اين قابليت نياز به فشردن هيچ دكمه اي نداريد. حال با استفاده از تابع imshow تصوير نهايي را نمايش ميدهيم. در نهايت اين تابع يك ليست از مشخصات مكاني چهرههاي موجود در تصوير را برميگرداند. اين تابع درواقع بخش كليدي برنامه ما ميباشد كه عمليات تشخيص چهره را انجام ميدهد. معلمان ما بعد از شروع هركلاس درس با باز كردن اپليكيشن مديريت داياموز و مشاهده ليست دانش آموزان كلاس، براساس تاريخ روز تاخير و غيبت آنها را ثبت مي كنند. اگر مي خواهيد قفل گوشي خود را به وسيله چهره خود باز كنيد و امنيت گوشي تان را بالا ببريد بايد قفل صورت را در دستگاه اندرويدي خود فعال كنيد. دليل اين امر اين است كه افرادي كه با شما شباهت دارند ممكن است به گوشي شما وارد شوند.

ويژگي جالب بعدي PicTriev مقايسه ميزان شباهت چهرههاست. جالب تر اينكه تفاوت قيمت لوازم اصل دستگاه با لوازم مصرفي فيك و چيني گاهي بين ۵ تا ۱۰ برابر است. همانطور كه در ابتداي مقاله گفتهشد، ممكن است چهرهها در جايگاههاي مختلفي درون تصوير قرار بگيرند كه اين امر گاهي سبب بروز خطا ميشود. همانطور كه انتظار مي رفت اكثر سيستم هاي تشخيص چهره از تصاوير دو بعدي استفاده مي كنند. همانطور كه در تصاوير ديجيتالي يا اسكن شده استاندارد ضبط شده است. كتابخانه OpenCV فقط قادر به تشخيص اشياء در تصاوير سياه سفيد ميباشد پس در خط دوم تصوير رنگي را به تصوير سياه و سفيد تبديل ميكنيم. دستگاه حضور و غياب فقط ترددهاي كاركنان را ثبت مي كند. مشاهده ميكنيد كه خطا رفع شده و فقط چهرهها انتخاب شدهاند. تصاويري كه توسط اين دوربين مدار بسته براي شما ثبت مي شود مي توانند به عنوان مدرك مورد استفاده قرار بگيرند. در هنگام ورود خودرو يك كارت به سرنشين داده شده و با ثبت زمان ورود، راهبند براي باز كردن مسير تردد بالا مي رود.

در اين مرحله گوشي شما اخطار مي دهد كه استفاده از چهره براي باز كردن قفل با استفاده از پين امن نيست. گوشي iPhone X نخستين گوشي كمپاني اپل بود كه در آن از سيستم تشخيص چهره استفاده شده بود. درواقع مهندسان شركت تلاش كردند تا تشخيص مواردي همچون خون، زخم، سلاح، آسيب به خود، جسد و موارد توهينآميز جنسي را به سيستم اضافه كنند. سيستم كنترل دسترسي و كنترل تردد شركت پردازنده پارس. زيرا سازندگان اين دستگاهها سنسورهاي دستگاه را هوشمند كرده و به سيستم اسكنر بافت زنده تبديل كردهاند. در اين بخش از نرم افزار بعد از انتخاب هر فرد بايد بتوان بازه زماني مورد نظر براي درج مأموريت و يا مرخصي را براي وي انتخاب نمود. براي حل اين مشكل پارامتر scaleFactor را به مقدار 1.35 تغيير ميدهيم. سرعت تشخيص اين دستگاه كمتر از يك ثانيه است و دستگاه مي تواند هزار چهره و ده هزار كارت را در حافظه خود نگه دارد.

از جمله مزيت هاي اين الگوريتم ها عبارت است از سرعت بالا و سادگي نسبي در پياده سازي آنها. 3. الگوريتم تشخيص چهره از حركت پنچرهاي براي تشخيص استفاده ميكند. براي اطلاع از تفاوت ها و مزاياي اين مدل و مقايسه آن با ساير محصولات، مي توانيد ادامه اين پست را بخوانيد. زيرا در هنگام تبديل عكس رنگي به سياه سفيد، ابعاد آن تغييري پيدا نميكند و در نتيجه مشخصات مكاني چهره نيز ثابت ميماند. اگر شما ويژگي Trusted Face را در دستگاه اندرويد خود نداريد مي توانيد از اپليكيشن هاي قفل تشخيص چهره استفاده كنيد. با داشتن يك منبع مناسب و معقول از عكس ها، اين ويژگي بايد براي بازكردن قفل تلفن با چهره شما به خوبي كار كند. براي نمونه، در محيط هايي با شرايط نوري متفاوت، اين قابليت مي تواند عملكرد مناسبي از خود داشته باشد در حالي كه اسكن چهره با مشكلات زيادي در اين شرايط روبرو مي شود. قابليت تشخيص چهره گوشي هاي اپل به مراتب عملكرد بهتري از گوشي هاي اندرويدي را دارد. براي نمونه، استفاده از سيستم تشخيص چهره گوشي هاي ال جي بسيار ساده و سريع است. در اين مثال ها به سادگي لزوم استفاده از سيستم اتوماسيون كنترل تردد ارباب رجوع روشن خواهد شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.