پروژه تجزيه و تحليل سيستم كارت ساعت جهت كنترل ورود و خروج كاركنان

دستگاه حضور و غياب اثرانگشتي ارزان در تهران

پروژه تجزيه و تحليل سيستم كارت ساعت جهت كنترل ورود و خروج كاركنان

۱۴۱ بازديد

امكان گزارش گيري لحظه به لحظه (Online) بر اساس ترددهاي روزانه و يا تردد فردي به همراه. 2 سخنگوي … به همراه باطري UPS (با توان 6 تا 8 ساعت در زمان قطع برق). مثلا در پايان هر دوره كاري امكان دسترسي به كل زمان ثبت شده در اين دستگاهها وجود دارد كه امكان پردازش سريعتر توسط منابع انساني و يا حقوق و دستمزد را فراهم مي كند. از ديگر قابليت هاي اين دستگاه ميتوان به منوي كاربري بسيار آسان و پايه خاص آن كه استفاده به صورت روميزي و ديواري را فراهم مي كند، اشاره كرد. آيا شما آن را دوست دارم؟ › آيا به نظر شما روزي ميرسد كه كامپيوتر ها به جاي صاحبانشان كار كنند؟ اين سيستم ها همچنين سهم بسزايي را در كاهش تقليهايي چون ساعت زني دوستان بجاي يكديگر و يا مواردي مانند پرداخت حقوق به افرادي كه اصلا در سازمان وجود ندارند، ايفا مي كنند.

دسگاه حضور غياب

كاربر گرامي همچنين شما ميتوانيد نرم افزار هاي حضور و غياب شركت دانش بنيان را از اين صفحه دانلود نماييد. كاربر گرامي جهت دريافت كاتالوگ محصول فوق كليك نماييد. جهت دانلود كاتالوگ دستگاه حضور و غياب ST-Face 120 بر روي لينك دانلود كليك نماييد. براي مشاهده پرفروش ترين برند هاي محصولات حضور و غياب و كنترل دسترسي اينجا را كليك كنيد . دستگاه حضور و غياب اثرانگشتي و رمز مدل LX14 از جديدترين و ساده ترين تكنولوژي براي شناسايي اثرانگشت بوده و قابليت ثبت تردد با كد (رمز ) هم دارد. فناوري بيومتريك يكي از دقيق ترين و حساس ترين سيستم براي شناسايي هر فرد مي باشد. نكته سوم-نوع ارتباط با دستگاه حضور و غياب جهت خواندن ترددها ، يكي ديگر از مواردي است كه بايد بهنگام خريد توجه داشته باشيد و با امكانات و بستر ارتباطي شركت خود تطابق دهيد. بدين ترتيب يك كارمند با مراجعه به دستگاه ساعت زني ، رويدادهاي ترددي خود را ثبت مي كند. با زدن كارت پيامك ورود و خروج پرسنل به صورت اتوماتيك و هوشمند براي گوشي مديريت مدرسه ارسال مي گردد.

قيمت دستگاه حضور غياب

چگونه كنترل دسترسي قادر است با متد هاي مختلفي به عنوان يك ابزار موثر براي بهبود راندمان و سود تجاري در يك سازمان به كار گرفته شوند. همچنين اقدامات دولت جهت بهبود شرايط كارخانه هاو تنظيم ساعات كاري براي مردم، به ويژه كوكان، مشكل را تشديد ميكرد. همچنين از ويژگي هاي منحصر بفرد نرم افزار حضور و غياب توانا پاسخ ده بودن دستگاه حتي در وجه انبوه هزار نفر به بالاست. اتوماسيون حضور و غياب با اطمينان نسبت به سوابق خطاهاي اجتناب ناپذير را به حداقل مي رساند. نحوه ي كار اين سيستمها نيز مشابه سيستمهاي مبتني بر كاغذ است اما با اين تفاوت كه آنها به رايانه ها متكي هستند. به اين ترتيب سيستم بر اساس كارايي هاي خود مورد شناسايي قرار مي گيرد. نرم افزار كارمند كنترل نمونه اي از يك نرم افزار حضور و غياب كاركنان مي باشد كه مي تواند علاوه بر حضور و غياب كاركنان و حتي دانش آموزان، قابليت هاي بسيار زيادي را در اختيار كاربران خود قرار دهد.

  • اولين ساعت حضور و غياب كاملا فارسي PW 1000
  • نرم افزار حضور و غياب هوشمند دانش آموزي
  • 4 - داراي حافظه SD داخلي و پورت USB
  • امكان تعريف تأخير و تعجيل مجاز روزانه
  • گيت كنترل تردد نفر | Access Control gate

در بخش عمليات واحد نگهباني به سه مشكل بر مي خوريم كه به نظر مي رسد راه حلهاي ارائه شده بتواند جوابگوي اين مشكلات باشد. بعضي از آنها با نرم افزارهايي پشتيباني و حمايت ميشوند كه ميتوانند با بخش منابع انساني و در برخي موارد با نرم افزار حقوق و دستمزد ادغام شوند. در تصوير برداري مادون قرمز، بخش اكثريت تشعشع مادون قرمز حرارتي نمي تواند از يك شيشه عبور كند زيرا شيشه موجب ضعيف شدن طيف الكترومغناطيس با طول موج حول ۲٫۴ ميكرومتر مي¬گردد. با علم به اين موضوع، همچنان دستگاههاي حضور و غياب كارتي در سطح قيمتي پايينتري قرار دارند و مي توانند انتخاب مناسبي براي شركتهايي باشند كه تمايل به پرداخت هزينه كمتري جهت خريد دستگاه حضور و غياب دارند. ثبت اطلاعات مدني، هويت ملي، راي­ گيري و كنترل مرزها از پروژه­هاي معمولي هستند كه به شناسايي هويت نياز دارند. اما در اين دستگاه تنها از اثر انگشت براي تشخيص هويت استفاده نشده است بلكه از روش هاي ديگر مانند استفاده از كارت هاي RFID پرسنلي و كد هم برايتاييد هويت استفاده مي كند. به گزارش وال استريت جورنال، مراكز خريد، پيش از اين هم به فناوري تشخيص چهره مجهز بوده اند تا مشتريان را در حين خريد، تحت نظر بگيرند اما هدف آنها تشخيص هويت فرد نبوده است. رو تشخيص بديد. از اونجايي كه اين تشخيص ها توسط ماشين انجام ميشوند و بسيار پيشرفته نيستند احتمالا درصد تشخيص درست حدود 80 درصد باشه. پيامهايي كه شامل محتواي توهينآميز و كلمات نامناسب باشند، حذف ميشوند. دوربين هاي مادون قرمز مي توانند سيگنال هاي تصويري واضحي در طول روز و شب و حتي شرايط هوايي نامناسب مانند مه¬آلودگي تهيه كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.