نرم افزار رزرو غذا

دستگاه حضور و غياب اثرانگشتي ارزان در تهران

نرم افزار رزرو غذا

۸۱ بازديد

دستگاه حضور و غياب معمولا امكان كار با دستگاههاي كنترل دسترسي را نيز دارد. در قسمت دسترسي كاربر امكان اختصاص محدوده زماني به كاربر و همچنين امكان اختصاص گروه به كاربر مورد نظر وجود دارد. براي خريد دستگاه هاي حضور غياب بايد اين نكته را در نظر بگيريد كه آيا مي خواهيد در مكان هاي مختلف اين سيستم را استفاده كنيد؟ يكي از قابليتهاي دستگاه حضور غياب به همراه اتوماسيون مجموعه ورزشي، استفاده براي گزارشگيري آنلاين باشگاه است. استفاده از تكنولوژيهاي تازه هر روز با ايدههاي جديد، فرايند انجام كارهاي روزانه را سادهتر از گذشته ميكنند و هر كدام به نوبه خود بر زندگي انسان ها تاثير گذاشتهاند. بعد از مشكلات تقلبي كه از طريق كارت رمز عبور وجود داشت تكنولوژيهاي جديد بر پايه روشهاي Biometric براي تعيين هويت منحصر به فرد ايجاد شد. از سوي ديگر در روش سنتي، بايد همه اطلاعات در دفتر يادداشت ميشد. يكي ديگر از قابليتهايي اين سيستم كه شامل دستگاه حضور غياب باشگاه و نرم افزار مديريت باشگاه است، يكپارچه سازي فرآيندهاي كاري مجموعه باشگاه است. واژن يك لوله عضلاني و توخالي است كه از باز شدن واژن تا دهانه رحم گسترش مي يابد.

ممكن است خانمهايي كه تحريك صحيح نقطه جي را تجربه ميكنند به مرحله انزال و خروج مني از واژن نيز برسند اما همه خانمها به خروج آب (يا مني) نميرسند و فقط برخي از آنها اين توانايي را دارند. اين عمليات مي تواند فقط براي مكانهاي خاصي از شركت مانند اتاق سرور درنظر گرفته شود. دستگاه حضور و غياب امروزه براي كنترل و بررسي كامل و موثر رفت و آمد پرسنل، از ملزومات شركت ها و سازمان ها و موسساتي كه با تعدادي پرسنل سر و كار دارند. همچنين اطلاعات مربوط به ورود و خروج ورزشكاران و زمان استفاده از تجهيزات و دستگاه ها در دسترس پرسنل قرار ميگيرد. پس شما بايد تمام درهاي ورود و خروج مورد نظر را جهت استفاده از دستگاه كنترل دسترسي انتخاب نماييد. گوشي هاي همراه هوشمند اثر انگشت را از طريق حذف نور سر انگشتان دست پيدا مي كنند. خواهناخواه طراحان محصولات مجبورند براي كاهش ضخامت تلفن هوشمند دكمه پاور را بهشكل كشيده و نازك طراحي كنند و اين موضوع اشكال خود را زماني نمايان ميكند كه كيس محافظ هم روي آن قرار بگيرد. تكنولوژي كارت هوشمند (Smart Card) به عنوان يكي از دستاوردهاي نوين بشري، تحولي شگرف در حوزه سيستمهاي كاربردهاي روزمره انسانها ايجاد كردهاست. نسخه هاي تحت وب اين نرم افزارها امكان دسترسي از هر جايي را از طريق اينترنت ميسر مي سازد. امروزه با پيشرفت دانش و تكنولوژي و نياز به بالا بردن سطح امنيت در همه سازمان ها و شركت ها، به كارگيري دستگاه هاي كنترل دسترسي و حضور و غياب، رواج زيادي پيدا كرده است.



  1. قابليت ذخيره سازي 3000 چهره


  2. و همچنين بهره گيري از single sign on


  3. ظرفيت نگهداري 100/000 تردد


  4. سنسور نوري 500 DPI با سطح ضد خش


  5. پشتيباني از كارت حافظه تا ۶۴ گيگابايت


  6. ارسال هشدار به تلفن همراه


  7. قابليت استفاده از اثرانگشت و رمز عبور




در واقع بيومتريك علم شناسايي افراد از طريق مشخصات انساني اوست كه شامل اثر انگشت، كف دست، چهره و … ميباشد. اگر پرسنل در طبقات مختلف باشگاه باشند، از طريق اين سيستم با يكديگر ارتباط برقرار مي كنند. در حقيقت اگر كسي سعي كند از طريق اثر انگشت وارد منوهاي دستگاه شود، دستگاه با سيستم آژير، هشدار خواهد داد. نرم افزار مديريت پرسنل و حضور و غياب نرم افكار موجب مي شود كه نظارت و مديريت پرسنل به نحو احسنت اجرا شده و از كم كاري هاي احتمالي كاسته شود . اين موضوع با افزايش پرسنلي كه نيازبه مديريت شدن دارند، افزايش خواهد داشت . در اين صورت بازدهي باشگاه افزايش مييابد. حين استفاده از هر شيئي كه با دست نگه ميداريد، اثر انگشتتان را روي آن به جا خواهيد گذاشت و اسكنر اثر انگشت، كه به صورت عمدي انگشتتان را روي آن فشار ميدهيد نيز استثنا نيست! اگر اعتبار يا دورهي ورزشكاران در يكي از رشتههاي ورزشي به اتمام رسيده باشد، سيستم به طور خودكار دسترسي آنها را به تمامي قسمت ها محدود مي كند. دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره داراي سيستم ضد سرقت است و امكان اتصال اين دستگاه به آلارم ميباشد .

الگوريتم پيشنهادي يك تصوير ناشناخته را با تصاوير آموزشي شناخته شدهاي مقايسه ميكند كه اين تصاوير آموزشي در پايگاهداده ذخيره شدهاند و اطلاعاتي را در رابطه با فرد تشخيص داده شده ارائه ميدهد. دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي جزء پر طرفدارترين اين سيستمها در بين شركتها ميباشد، از آن جايي كه هر فرد داراي يك الگوي منحصر به فرد براي اثرانگشت خود ميباشد. حتي مواقعي كه مدير در باشگاه حضور نداشته باشد، با وجود نرم افزار نسخهي موبايل بر روي گوشي خود، ميتواند از حضور پرسنل و فعاليتهايشان مطلع شود. دستگاه GUARD-NAZER ميتواند تمام نقاط بازرسي شده را همراه با ساعت و تاريخ مراجعه در حافظه خود نگهداري نمايد. اين دستگاه ميتواند به صورت اتوماتيك و خودكار زمان را ثبت كند. در صورت نياز نيز مي توانيد كاربر را مجاب كنيد پس از تشخيص چهره از كارت يا رمز عبور نيز استفاده كند، كه موجب بالا رفتن امنيت سامانه مي شود. اگر زماني حس كرديد كه گوشي شما و دوربين هاي آن، به خصوص دوربين جلوي آن به درستي عمل نمي كنند و خطا مي دهند، مي توانيد با مشاوره رايگان تلفني مجموعه البان براي رفع مشكل خود اقدام كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.