دستگاه حضور و غياب وِيژه مدارس

دستگاه حضور و غياب اثرانگشتي ارزان در تهران

دستگاه حضور و غياب وِيژه مدارس

۹۷ بازديد

منظور از دستگاه حضور و غياب چيست؟ سايت مپ چيست؟ نرم افزار حضور و غياب رايگان داراي حجم 1.2 گيگ مي باشد و نمي توان لينك دانلود آن را در سايت قرار داد لذا به صورت لوح فشرده براي مشتريان ارسال مي گردد. به راحتي اطلاعات مربوط به پرسنل را در نرم افزار ثبت كنيد و فيشهاي حقوقي را با تمام جزئيات لازم بصورت ماهانه ثبت، چاپ و بايگاني نماييد. در قسمت تاريخ و ساعت بازه زماني مورد نظر را انتخاب كنيد. در اين پنجره شما مي توانيد نام و لوگوي شركت را به نرم افزار اضافه كنيد. 1- در بدو استخدام آيين نامه ها و مقررات مربوط به ساعات كاري و ورود و خروج را به كاركنان گوشزد كنيد. دستگاه حضور و غياب معمولا امكان عملكرد به عنوان دستگاه كنترل دسترسي را نيز دارد. به طور كلي هنگام خريد دستگاه حضور و غياب بايد به عواملي همچون قيمت، تعداد پرسنل، تكنولوژي، مكان استفاده و نرم افزار حتما دقت داشت . كليه دستگاه داراي يك سال گارانتي و نرم افزار حضور و غياب پايه مي باشد. دستگاه حضور و غياب جهت مديريت ورود و خروج پرسنل و كنترل تردد آنها مي باشد. از امكانات قابل توجه اين دستگاه امكان ثبت تردد ورود و خروج پرسنل بصورت كارت RFID ، اثرانگشت و رمز مي باشد.

دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره

اين دستگاه كه روشي خلاقانه براي حضور و غياب است، بر اساس آناتومي صورت و فاصله دو چشم طراحي شده است. اين دستگاه حضور و غياب به قابليت هاي تشخيص چهره، شناسايي از طريق اثر انگشت، تعريف كلمه عبور و تشخيص كارت مغناطيسي مجهز است و امكانات متعددي را در اختيار شما قرار مي دهد. صرفه جوي در وقت و هزينه: با وجود اين دستگاه ديگر نياز به نيروي اضافي براي كنترل ورود و خروج كاركنان نبوده و اين افراد مي توانند در كوتاه ترين زمان ممكن ورود و خروج خود را ثبت كند. چه مواردي را در خريد سيستم حضور و غياب پرسنل بايد در نظر گرفت؟ دستگاه حضور و غياب عبارت است از سيستمي كه به وسيله ي آن بتوان تردد ورود و خروج پرسنل را كنترل كرد. دستگاه حضور غياب T21F به گيره و جايگاه پلاستيكي مجهز شده كه نصب آسان آن روي پايه و ديوار را فراهم ميكند. در حالت كلي امكان ذخيره 5000 اثر انگشت در اين دستگاه حضور غياب اثر انگشتي وجود دارد.



  • امكان تعريف دوره هاي كاري غير ماه به اندازه دلخواه


  • پورت اشتباه وارد شده باشد


  • 1- قفل برقي


  • امكان تعريف شيفت ماه مبارك رمضان


  • سازگاري با موبايل


  • 9- شرايط و نحوه فسخ قرارداد


  • 1- روش هايي بر پايه ي خصوصيات ثابت




با توجه به توضيحات بالا، هركسي كه بتواند يك كپي از اثر انگشت فرد مورد نظر داشته باشد قادر به هك كردن دستگاه حضور و غياب خواهد بود. يكي از مشكلات عمده مديران و صاحبان كسب و كار در تمامي شركتهاي بزرگ و كوچك، بي نظمي كاركنان در ورود و خروج به خصوص عدم حضور به موقع در محل كار است. دستگاه حضور و غياب و كنترل تردد فراافزار Faraafzar Fara Af 490w از دوربين جهت ثبت تردد برخوردار است و به طور كامل به شما اجازه مي دهد تا تمام ورودها و خروج ها را به صورت تصويري ذخيره نماييد. اكنون كه ويژگي قفل چهره را فعال كرديد سعي كنيد قفل گوشي را با چهره خود باز كنيد. برخلاف اكثر دستگاههاي حضور غياب، در اين مدل پيكربندي شبكه بهآساني انجام ميشود؛ بهمنظور پيكربندي بايستي ابتدا به قسمت ” تنظيم ارتباط” رفته و اطلاعات درخواستي را وارد كنيد. نوع تشخيص و ثبت ورود و خروج پرسنل در دستگاه از سه طريق اثرانگشت ، كارت و رمز و يا تركيب اين حالات امكان پذير است. دستگاه با ظرفيت 1000 عدد اثرانگشت و ظرفيت ثبت تردد ، مي تواند با سرعتي كمتر از 1 ثانيه تردد پرسنل را تشخيض و ثبت نمايد. علاوه بر اين با اينجا گفتگوي مستقيم اين نكته را به كاركنان گوشزد مي كنيد كه حضور به موقع در محل كار براي شما اهميت بسياري دارد. اگر قصد خريد يك دستگاه حضور و غياب ارزان اما با كيفيت را داريد، اين مطلب را دنبال كنيد.

قيمت دستگاه حضور و غياب انگشتي

ظرفيت ذخيره سازي بالاي اين دستگاه سبب مي شود كه كارايي بالايي در مجتمع ها و ساختمان هاي بزرگ داشته باشد. براي استفاده از اين ترفند اينستاگرام به صفحهي پروفايل خود رقته و روي علامت بوكماركي كه در گوشهي سمت راست منوي بالاي عكسهايتان قرار دارد كليك كنيد. بعد از انتخاب محل قرارگيري دستگاه، نسبت به موقعيت جايگاههاي پلاستيكي در قسمت پشتي دستگاه و بهوسيلهي رولپلاك، ميتوانيد آن را به هر سطحي نصب كنيد. هيچ فرد برجسته و موفقي بدون تلاش برنامه ريزي و هدف گذاري نتواسته به مراتب بالاي موفقيت برسد.پس اگر ابتداي كتر هستيد از تجربه و سبك زندگي بزرگان حتما استفاده كنيد و آن ها را الگوي خود قرار دهيد. داراي صفحه نمايش حساس، حرارتي و گرمايي گوريلا گلس كه كافيس انگشتان شما تاچ اين ساعت مچي هوشمند را لمس كند تا متوجه عملكرد خوب و بالاي آن شويد. صاحبان برخي مشاغل در برابر اين بي نظمي ها انعطاف پذيرند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.