دستگاه حضور و غياب و كنترل تردد

دستگاه حضور و غياب اثرانگشتي ارزان در تهران

دستگاه حضور و غياب و كنترل تردد

۷۷ بازديد

ممكن است در بسياري از سازمان هاي خلاقانه، رويكرد مناسبي نسبت به سنجش بهره وري نيروهاي انساني از طريق دستگاه حضور و غياب نباشد. امروزه اين امر با نرم افزار حضور و غياب ساده تر شده است .اين نرم افزار كمك ميكند تا زمان صرف شده براي محاسبه زمان حضور و غياب كاركنان بسيار كمتر شده و عاري از خطاهاي انساني شود. گزارشات كارتزني و زمان و تاريخ رفت و آمد دانش آموزان در هر زماني توسط مديريت سيستم قابل دريافت مي باشد. دستگاههاي اكسس كنترل داراي سنسور اثرانگشت , تشخيص چهره و كارتي بوده و به صورت روميزي و ديواري قابل استفاده مي باشند. اتوماسيون باشگاه ورزشي ، مجموعه اي از نرم افزار و سخت افزار ها بوده كه عبارت است از دستگاههاي خدمات ورزشي، گيت تردد, دستگاه هاي اعتباري، پكيج قفل هاي الكترونيكي كمد و نرم افزار جامع مديريت باشگاه مي باشد. سيستم اتوماسيون باشگاه ورزشي، راه حلي براي مديريت جامع و مكانيزه نمودن مجموعه هاي فرهنگي ، ورزشي و باشگاهي مي باشد . به عبارتي مسئولين باشگاه فقط نقش نظارتي خواهند داشت ، نه نقش اجرايي.

جنس و رنگ قاب دستگاه مورد پسند شما است يا نه؟ كاربران علاوه بر محيط نرم افزار مدرسه ، از اين پانل نيز جهت ارسال پيام هاي تبليغاتي و ساير sms ها ( به صورت دستي نه به سهولت استفاده از نرم افزار ) استفاده نمايند. دوم اينكه اين كارت جهت نمايش كارنامه دانش آموزان بر روي LCD مدارس مورد استفاده قرار مي گيرد. اخيراً در مايكروسافت بحث در مورد كار با قانون گمرك و مهاجرت (ICE) بالا گرفته است؛ بيش از يكصد كارمند درخواست لغو قرارداد با ICE (ميانجي طرح جداسازي كودكان در مرزها) را با مديريت مطرح كردند. كباب زن خانگي شاندرمن يكي از جديدترين طراحيهاي دستگاههاي كباب زن ميباشد، كه كار با آن بسيار آسان و راحت است. دستگاههاي كارتي ذيل, به همراه نرم افزار ارائه مي شوند. در اين مقاله سعي بر ارائه توضيح راجع به مفاهيم ip و انواع آن و كابردهاي آي پي در دستگاه حضور و غياب و همچنين استفاده از آي پي در نرم افزار حضور و غياب مي باشد.

به هر حال با توجه به مطالب بيان شده و تصميم مديران گروه طلاي نرم آماده ارائه هر گونه خدماتي در هر دو زمينه دستگاه كنترل اثرانگشتي و كارتي مبتني بر RFID مي باشد. گروه طلاي نرم جهت مكانيزاسيون و مديريت مدارس نرم افزاري تحت عنوان پكيج نرم افزاري جامع هوشمند مدارس توانا را ارائه نموده است. ابتدا نام كاربر و كلمه عبور را كه عدد يك مي باشد وارد نموده و سپس كليد ورود را مي زنيم. بنابراين كاربر ميتواند نمايشگر را تنها با دو بار ضربه زدن روي آن روشن كند. اين دو طرح براي اولين بار توسط گروه طلاي نرم در دبيرستان شهيد آهنگري اروميه با 1000 دانش آموز اجرا شده است. Xamarin امكاني را فراهم كردهاست كه برنامه نويسان به دو روش متفاوت Native و Form قادر خواهند بود برنامههاي خود را بنويسند كه در نرم افزار همراه اطلس از روش Native استفاده شده است. مثلا گاها مي بينيم تاخير در قرارها يا مهماني ها نشاندهنده كلاس و پرستيژ افراد شده است كه اين خود نقطه مقابل وقت شناسي مي باشد .

  • سه شنبه- استراحت از ساعت 13:00 تا ساعت 14:00
  • داراي اسپيكر براي پخش موزيك مستقل از تلفن همراه
  • تعمير و تعويض پورت RS232 در انواع دستگاه حضور و غياب
  • D. Maltoni, D. Maio, A.K. Jain, S. Prabhakar
  • ثبت وضعيت پرسنل (فعال، غيرفعال و معلق)
  • 0 جواب ميانگين بازديد روزانه 0.34142 بازديد
  • تحت وب بودن تمامي سيستمها
  • نمودار حرارتي چهره

پس از اين امر، نرم افزار حضور و غياب به طور خودكار اقدام به ارسال گزارش به سوي سرور مركزي برنامه مي نمايد. بسيار بالاست و از دقت بيشتري برخوردار مي باشد كه اين امر از بوجود امدن ترافيك جلوگيري مي نمايد. زاهدان به جهت مرزي بودن، از موقعيت تجاري و نظامي ويژهاي برخوردار است؛ به گونهاي كه از يكسو راهآهن پاكستان كه از مرز ميرجاوه وارد ايران ميشود و از سوي ديگر راهآهن سراسري ايران به اين شهر منتهي ميشود. اين دستگاه حضور و غياب داراي الگوريتمي بسيار پيشرفته است كه از جديدترين تكنولوژي برخوردار مي باشد كه باعث مي شود درصد خطاي آن به صفر برسد. با سرعت زياد مدرنيزه شدن شهرها افزايش تعدادوسايل نقليه باعث به وجود امدن مشكلاتي براي پارك انها براي مردم شده است . به طور طبيعي دستگاه حضور و غياب اثرانگشتي به دليل مدت زمان لازم جهت شناسايي اثر انگشت افراد سرعت كمتري نسبت به حالت كارتي دستگاه دارد. در پايان هر ماه اين كارت ها جمع آوري و زمان خروج و ورود كارمندان محاسبه مي گردد كه انجام اين كار طاقت فرسا و زمان بر مي باشد.

كارمندان دردسرساز معمولا به دنبال روشي بر اين فو ذب هدست گاه حضور و غياب هستند تا بتوانند ساعاتي كه در دفتر حضور ندارند نيزبه نحوي طوري تغيير دهند كه انگارد رد فتر هستند . براي صاحبان پاركينگ ها انها مجبور به پرداخت هزينه هاي زيادي براي چرخاندن و نگهداري وحفظ امنيت پارگينگ به كارمندان پاركينگ ميباشند. پيامك هاي ورود و خروج و غيبت پرسنل به هنگام كارتزني در همان لحظه به موبايل والدين ارسال مي گردد. درنتيجه پيامك هم در همان لحظه كارتزني به صورت اتوماتيك ارسال مي گردد. گيت تردد به دستگاه هاي اكسس كنترل متصل شده و در صورت مجاز بودن شخص به تردد، دستگاه فرمان باز شدن گيت را صادر كرده و گيت اجازه تردد را به اعضاء مي دهد. براي تهيه گزارش تردد پرسنل در اين روش بايد ساعات مجاز ورود و خروج، ميزان مجاز تاخير و تعجيل و … مطابق آئين نامه و قوانين شركت در دستگاه تردد تعريف شود. زيرا باز شدن دستگاه و روشن شدن آن تنها پس از اسكن اثر انگشتي امكانپذير است كه براي سيستم دستگاه تعريف شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.