سيستم حضور و غياب دانش آموزان

دستگاه حضور و غياب اثرانگشتي ارزان در تهران

سيستم حضور و غياب دانش آموزان

۹۶ بازديد

براي اين سايت محفوظ مي باشد و كپي برداري فقط با ذكر منبع مورد قبول است . 1 هفته تاخير مورد قبول است كه به ازاي هر روز تاخير، 5 درصد از مبلغ به عنوان جريمه كسر ميشود. به طور مثال در اين مرحله فرد به هنگام ورود انگشت خود را جلوي دستگاه اكسس كنترل اثر انگشتي در قسمت ورودي قرار مي دهد تا دستگاه اثر انگشت وي را اسكن و شناسايي كند. سازمان هايي كه داراي اكسس كنترل باشند، مي ­توانند در نرم افزار كنترل تردد مراجعين محدوديت زماني و مكاني در كارت مهمانان اعمال كنند. همان طور كه گفته شد سيستم كنترل تردد از دو بخش نرم افزاري و سخت افزاري تشكيل شده است. برخي مواقع نياز به دسترسي به سوابق مهمان قبل از انجام ملاقات احساس مي­­ شود؛ از اين رو نرم افزار تمامي سوابق جلسات مهمانان را ثبت مي­ كند تا در صورت لزوم به سوابق آنها دسترسي داشت. با استفاده از نرم افزار ارباب رجوع در نرم افزار جامع اطلس، كنترل تردد ارباب رجوع، مديريت آفيش افراد و ملاقات ها و ارجاعات به صورت سيستمي انجام مي شود. به طور كلي سيستم اكسس كنترل از دو بخش كنترل تردد الكترونيكي شامل نرم افزارها و سخت افزارها و كنترل تردد فيزيكي كه شامل گيت تردد نفر و يا درب هاي اتوماتيك تشكيل شده است.

 

دستگاه ساعت زني انگشتي

 

به وسيله نرم افزار اكسس كنترل براي هر شخصي مي توان محدوده زماني مشخصي جهت تردد و ورود و خروج وي مشخص نمود. گيت هاي كنترل تردد به منظور حفظ امنيت و ايمني افراد يك مجموعه يا سازمان ساخته شده است. همين نكته باعث شده تا هنگامي كه به امنيت بالا در سيستم­ هاي كنترل دسترسي نياز است، تكنولوژي­ هاي بيومتريك بيش از پيش مورد توجه باشند. جمع آوري دستي اطلاعات پرسنل در صنايع بزرگ كاري بسيار طاقت فرساست و ممكن است تا چندين روز به طول بيانجامد. سطح دسترسي پايين: امكان ثبت درخواست مرخصي فوري و يا اضافه كاري وجود نداشت. اين بدان معني است كه تعداد دقيق ساعت حضور كارمند و كاركرد وي به سيستم محاسبه حقوق و دستمزد انتقال يافته و كارفرما ديگر نگران اضافه كاري اشتباه نمي باشد. از انواع دستگاه هاي كنترل تردد خروجي مي توان به گيت كنترل تردد، اكسس كنترل درب و قفل هاي برقي اشاره كرد. سيستم كنترل تردد پاركينگ براي ارائه خدمات مديريت پاركينگ، خدمات حمل و نقل، نگهداري و كنترل درآمد به كار مي رود.



  • كشف چهره (Face Detection)


  • مجوز براي افراد مجاز جهت ورود و خروج


  • پشتيباني دستگاه حضور و غياب علم و صنعت عبدالله


  • 6- سنجش عملكرد كارمندان


  • ترسيدن (Fearful)


  • كليد ماموريت


  • 10- ارائه گزارش گيري هاي متنوع توسط نرم افزار




يكي از موارد سيستم كنترل تردد پاركينگ به منظور محدودسازي تردد خودروها در پاركينگ مجتمع هاي تجاري و اداري و مسكوني طراحي شده است. گرچه تاكنون ابزارهاي مختلفي براي كنترل عبور و مرور و تردد ابداع و استفاده شده است، اما بهترين وسيله براي اجراي يك كنترل تردد اصولي، بهره برداري از انواع گيت تردد نفر مي باشد. نمونه هاي مختلفي از اكسس كنترل هاي ورودي در بازار وجود دارد كه عبارتند از اكسس كنترل تشخيص چهره، اكسس كنترل اثر انگشتي، اكسس كنترل كارتي و اكسس كنترل رمز عبور. به طور كلي دستگاه هاي اكسس كنترل تردد داراي يك يا چند رله مي باشند كه دستگاه پس از تشخيص صلاحيت ورود افراد براي فرمان دادن به قفل برقي به منظور باز شدن درب از آن ها استفاده مي كند. اگر صلاحيت ورود شخص توسط نرم افزار كنترل تردد تأييد شده باشد، دستگاه كنترل تردد خروجي براي آن فرد باز مي شود و چراغ سبز به نشانه تأييد روشن مي شود. پس از بررسي، تأييد يا عدم تأييد صلاحيت آن فرد از طريق نرم افزار كنترل دسترسي به دستگاه هاي اكسس كنترل خروجي مانند گيت كنترل تردد، اكسس كنترل درب، قفل هاي برقي و مواردي از اين قبيل ارسال مي شود. سيستم اكسس كنترل باشگاه ورزشي راه حلي مناسب براي مكانيزه كردن مجموعه هاي ورزشي، باشگاهي و مديريت جامع اين گونه مكان ها مي باشد. در واقع مي توان گفت گروه نرم افزاري ويسمن با ارائه نرم افزارهاي تخصصي خود در حوزه كنترل دسترسي درصدد است به مديران كمك كند تا به مكان هاي مهم و مورد توجه خود نظم و انضباط دهند.

 

نرم افزار حضور و غياب اندرويد

 

از مشكلات عمده ساير نرم افزارها هنگ دستگاه به دليل كارتزني در وجه انبوه مي باشد. در ادامه با نرم افزارها و برخي سخت افزارهاي كنترل تردد آشنا مي شويم. سپس اطلاعات فرد به نرم افزار كنترل تردد منتقل مي شود تا براي بررسي تشخيص هويت شخص با اطلاعات موجود در پايگاه داده نرم افزار مطابقت داده شود. گيت ها به طور كلي بسته به نياز هر سازمان ساخته شده و انواع مختلفي دارند. گيت تردد از بخش هاي مختلفي تشكيل شده و هر يك از اين بخش ها وظيفه خاصي دارند تا عمل كنترل تردد را به خوبي بتواند مديريت كند. نرم افزار كنترل دسترسي ويسمن يك نرم افزار مديريت تردد سازماني است كه به زبان فارسي و بر طبق ساختار سازماني ايراني طراحي و توليد شده است. انبار باز: اين انبار به صورت محوطه است و معمولاً اجناسي كه در مقابل نور آفتاب و برف و باران خاصيت اوليه خود را از دست نميدهند با رعايت اصول انبارداري در آن نگهداري ميشوند. انبار سرپوشيده:نوعي انبار كه سقف دارد ولي چهارطرف آن باز و فاقد حفاظ جانبي است اقلام و يا اجناسي كه در مقابل نور مستقيم آفتاب و برف و باران خاصيت خود را از دست ميدهند، در اين انبارها نگهداري ميشوند.

ولي در كل به دليل اينكه سنسورهاي اثر انگشت خيلي به صرفه تر از ساير سنسورهاست كاربرد بيشتري دارند. امروزه نرم افزار هاي كنترل دسترسي فراواني با قابليت هاي متعدد در بازار وجود دارد كه به اختصار نام چند مورد از آن ها را ذكر مي كنيم. براي اينكه چهره ها را درون يك تصوير تشخيص دهيم ابتدا عكس را سياه و سفيد مي كنيم چون درين مورد هيچ نيازي به داده هاي مربوط به رنگ نداريم . روش كارتساعتزني چون تشويق و تنبيه مادي دارد و تنبيه و تشويق فوري دارد، يك ساعت دير ميروي يك ساعت حقوقت آمد پايين. وبلاگ يك مهندس, - سنگ زني. چين ماشين آلات سنگ زني, ريموند دولوميت سنگ, شش آسياب غلتكي براي ماشين آلات سنگ زني . هزينهتن در ساعت سنگ شكن مخروطيتن در ساعت سنگ زني هزينه شكن , تن ساعت مخروطي سنگ شكنt , سنگ شكنتن در ساعت تاثير براي فروش; سنگ شكن هاي گريز از مركز , سنگ شكن سنگ،تن در ساعت . تلفن همراه چرخ سنگ شكن سنگ توليد كنندگان سنگ شكن تن در ساعت . نرم افزار اكسس كنترل ويسمن در واقع يكي از نرم افزارهاي متنوع سيستم كنترل تردد موجود در بازار است كه به منظور نظارت بر تردد كارمندان در ادارات و سازمان ها طراحي و توليد شده است. نرم افزار كنترل تردد مراجعين و مهمان كسرا همزمان با كنترل تردد افراد مراجعه كننده به سازمان، داراي بخش كنترل ورود و خروج كالا نيز مي ­باشد.

دستگاه VIRDI AC-6000 داراي يك سال گارانتي و 10 سال خدمات پس از فروش ميباشد. … دستگاه هاي حضور و غياب كارتي و اثر انگشتي داراي يك حافظه ي جانبي براي تخليه اطلاعات … قيمت: شروع از ۹,۵۰۰,۰۰۰ ريال. حتي در برخي سازمان ها، داشتن تعداد بالاي مراجعين روزانه يكي از بخش هاي اصلي آن سازمان محسوب مي­ شود. اما با توسعه و گسترش شركت ها، تعداد مهمانان و مراجعين آنه ا نيز بيشتر مي­ شود. برخي مواقع تصميم بر در نظرگيري محل هاي ملاقات ويژه در سازمان مي ­شود كه مي ­توان اين گزينه را به نرم افزار نيز تعريف كرد تا مراجعين از محل ويژه ملاقات اطلاع يابند. گزينه Enable (فعال سازي) را تيك بزنيد. را چاپ نماييد. All Rights Reserved. به راحتي اطلاعات مربوط به پرسنل را در نرم افزار ثبت كنيد و فيشهاي حقوقي را با تمام جزئيات لازم بصورت ماهانه ثبت، چاپ و بايگاني نماييد. 4. از داخل CD محصول , فايل Setup را اجرا نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.