اتوماسيون حضور و غياب اكسير

دستگاه حضور و غياب اثرانگشتي ارزان در تهران

اتوماسيون حضور و غياب اكسير

۹۹ بازديد

با اين وجود هنوز بسياري از مردم چهره خواني را راهي مطمئن براي قضاوت در مورد افراد ميدانند. دياكالا بستري را فراهم كرده كه متقاضيان سيستم هاي الكترونيكي بتوانند با مطالعه مشخصات فني و دقيق , مشاهده نظرات ديگر خريداران و مشاوره با كارشناسان بهترين تصميم را در جهت خريد سيستم مورد نظر خود اتخاذ كنند. پس از اطلاع از نيازهاي خود مي توانيد به راحتي بهترين دوربين هاي مدار بسته را براي خود انتخاب و تهيه كنيد. دستگاه حضور و غياب كارتي V800 براي اين دسته از مشتري ها معمولاً مزيت هاي ديگري نيز به همراه دارد، به طور مثال از اين كارت هاي هوشمند مي توان براي سيستم رزرواسيون غذا نيز استفاده نمود. دستگاه حضور و غياب بايوتايم با بهره گيري از مدرن ترين تكنولوژي هاي شناسايي بايومتريك همچون اثرانگشت، چهره و كف دست، ابزاري كارآمد و قابل اطمينان در راستاي كنترل ورود و خروج، مديريت زمان و مديريت نظم پرسنل مي باشد.

  • آيا جهت گزارش گيري به شخص وابسته است ؟
  • امكان تخليه اطلاعات از طريق شبكه و فلش
  • امكان تعريف ميزان حداقل اضافه كار روزانه و تعطيل
  • اپليكيشن حضور و غياب كالاماري (Calamari)
  • نرم افزار تحت ويندوز و شبكه
  • 1-1سيستم: سيستم كارت ساعت زني
  • حضور و غياب دوربين دار اثر انگشتي | Fingerprint Time Attendance
  • هزينهي خدمات در محل و پشتيباني فني

دريافت اطلاعات در اين دستگاه از طريق پورت USB و فلش انجام مي پذيرد . نرم افزار حضور و غياب اكسير به دو بخش تحت ويندوز و تحت وب تقسيم بندي مي گردد. در مورد اين روش در بخش بعدي بيشتر توضيح خواهيم داد. در بازشناخت تصوير يك چهره، تصوير ورودي با توجه به اطلاعات موجود در بانكهاي اطلاعاتي كه شامل مشخصاتي از تصوير چهره افراد تعريف شده است، مورد شناسايي قرار ميگيرد. 1. جهت تعريف پرسنل از منوي اطلاعات پايه , معرفي پرسنل را انتخاب نماييد. حافظه ديگر در دستگاه حضور و غياب ، محل نگهداري نمونه اثر انگشت و يا نمونه چهره پرسنل جهت تطابق هنگام ثبت ورود و خروج است. در بعضي از اوقات نيز اين دستگاه ها تلفيقي از شناسايي چهره و اثر انگشت مي باشد. علاوه بر آن براي پرسنل و كاركنان اين اطمينان حاصل مي شود كه كليه حسابرسي ها طبق قانون و مقررات و ساعات ثبت شده در سيستم اعمال مي شود و به هيچ عنوان حقي از آنها ضايع نخواهد شد.

4. پس از انخاب شخص , دكمه اثر انگشت را كليك نماييد.

زماني كه تصوير يكپارچه به صورت كامل محاسبه شد، يك رابطه بازگشتي وجود دارد كه يك بار روي تصوير اصلي اعمال ميشود. در فرمول فوق (ii(x،y تصوير يكپارچه و (i(x،y تصوير اصلي است. و درصورت مثبت بودن جواب ماژول تصميمگيري هويت شخص را كه بر اساس نتيجه مقايسه ماژول طبقهبندي بوده است را تأييد ميكند. عملكرد تشخيص چهره هم درست مثل فناوريهاي ديگر يادگيري عميق، به دادههايي كه دريافت ميكند يا ياد ميگيرد وابسته است و در صورتي كه قبلاً نمونههاي كافي را نديده باشد ممكن است نتيجهي نادرست يا ناسازگاري را ارائه دهد. چگونه جدول ضرب را ياد بگيريم؟ ما سه ناحيه ديگر را نيز به صورت A ،B و C تعريف كردهايم. اما در نوع پيشرفتهتر از اين دستگاه، علاوه بر اسكن الگوي اثرانگشت، اندازه، شكل انگشت و بسياري از خصوصيات ديگر مانند جريان خون در تأييد هويت لحاظ ميشود. 4. پس از انخاب شخص , دكمه اثر انگشت را كليك نماييد. امكان گرفتن نسخه پشتيبان از بانك اطلاعاتي برنامه در زمانهاي دلخواه . اين كد روي كارت بانكهاي ملت، صادرات، پاسارگاد، سامان، پارسيان و… به صورت يك عدد ۳ رقمي حك شده است يا در برخي كارت ها مانند بانك ملي ۴ رقمي است. اين كد يك عدد ۳يا ۴رقمي است كه پشت يا روي كارتهاي بانكي درج ميشود و بهعنوان يك كد امنيتي در پرداختهاي اينترنتي كاربرد دارد.

دستگاه ساعت زني ارزان

اگر روي كارت شما تاريخ انقضاء وجود ندارد، ميتوانيد از عدد ۱۲ به جاي ماه و از ۹۹ به جاي سال انقضاي كارت استفاده كنيد. ليست قيمت دستگاه هاي حضور و غياب را از ما بخواهيد. قيمت دستگاه حضور و غياب اثرانگشتي مدل TA300. يكي از مواردي كه براي خريداران دستگاه حضور و غياب اهميت دارد، قيمت دستگاه ساعت زن است. اين دستگاهها داراي يك دوربين هستند كه از چهره افراد تصوير برداري كرده و آن را به صورت الگوهاي رمزنگاري شده ذخيره ميكند. ICE از سرويس ابري Azure Government استفاده ميكند. استفاده از اين دوربين ها دشوار مي باشد. اگر در اطراف خانه شما اشيا يا وسايلي وجود داشته باشد اين دوربين ها مي توانند تصاوير را براي شما ثبت كنند و به عنوان هشدار به گوشي همراه شما ارسال كنند. تصوير صفحه مشخص شده را مي توان با دوبار كليك بر روي تاريخ هشدار در كنترل مانيتور پخش كرد. سپس يك نقشه از اين نقاط ايجاد مي كند اين نقشه مختصات به عنوان بيومتريك آن فرد جهت شناسايي مورد استفاده قرار مي گيرد. چند نوع از مستطيلها وجود دارند كه ميتوان براي استخراج ويژگيهاي Haar مورد استفاده قرار داد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.