60 ساعت مشت زني

دستگاه حضور و غياب اثرانگشتي ارزان در تهران

60 ساعت مشت زني

۹۲ بازديد

۱۵۰۰ اثرانگشت و ۱۲۰۰ چهره و دوهزار كارت در اين مدل قابل ذخيرهسازي هستند. نسخه iOS ويسمن از اينجا قابل دريافت است. نسخه iOS ويسمن نسخه قابل نصب مجموعه نرمافزاري حضور و غياب و حقوق دستمزد يكپارچه ويسمن بر روي دستگاههاي قابل حمل هوشمند است. از خصوصيات برتر اين نرم افزار امكان تغيير و تحول و افزودن امكانات جديد به آن بدون وابستگي به شركتهاي خارجي ميباشد.اين امر به بهترين نحو توسط واحد تحقيق و توسعه قابل انجام است. نسخه iOS نرم افزار حضور و غياب ويسمن در نمايشگاه الكامپ ۹۶ رونمايي شد و در اولين روز نمايشگاه مورد تأييد App Store قرار گرفت. قابل ذكر است كه نسخه iOS نرم افزار ويسمن با كليه دستگاه هاي حضور و غياب موجود در بازار سازگار است. نسخه iOS ويسمن مبتني بر استانداردهاي طراحي Apple در فضاي گرافيكي مجموعه نرمافزاري ديدگاه، بسيار ساده و كارا پيادهسازي شده و از سهولت كاربري بسيار بالايي برخوردار است.

دانلود رايگان نرم افزار حضور و غياب

اين مدل از دستگاه، در مجموعههايي كه آلودگي محيطي بالايي دارند توصيه نميشود زيرا تماس مستقيم با سنسورهاي حساس به اثر انگشت و اثر گرد و غبار محيط بر اين سنسورها تاثير مخرب دارد. بهتر است در هنگام خريد دوربين مدار بسته به اين نكته توجه كنيد كه دوربين شما اين قابليت را دارد يا خير. يكي از معضلات شركتها، كارخانه ها، بيمارستان ها و … جابجايي و تعويض شيفت هايي است كه خواسته و يا ناخواسته به وجود مي آيد. يكي از مشكلات اين نوع روشها اين است كه تصوير اجزاي مختلف صورت بخاطر شرايط نوري نامناسب، نويز و يا پوشش خراب شود. در روش الگو محور الگوي استانداردي از چهرهي انسان به صورت دستي و يا به صورت تابعي رياضي از پيش تعيين گردد.با دريافت تصوير ورودي، همبستگي ميان تصوير در مرزهاي صورت، چشمها و.. مدير پس از دريافت درخواست در هركجا كه باشد با اشاره اي مي تواند تأييد يا رد اين مسئله را به كاركنان اطلاع دهد.

  • امكان تعريف شيفت هاي كاري 24 ساعته يا 48 ساعته
  • اپليكيشن حضور و غياب كالاماري (Calamari)
  • دستگاه حضور و غياب كارتي
  • قوانين كم كاري 6
  • رفع تمامي مشكلات نرم افزاري انواع دستگاه حضور و غياب
  • دردسترس بودن. ( گم نشدن )
  • برگزاري آزمون : روز جمعه 17 اسفندماه 1397

دستگاه كارت ساعت زني يا دستگاه حضور و غياب ميتواند به طور دقيق مشخص كند كه هر كارمند چه ميزان زماني را به كار پرداخته است و همان ميزان هم به آنان دستمزد بدهند. امروز در انزل وب سعي كرديم كه روش هاي جديدي براي قفل كردن گوشي در اندرويد را به شما معرفي كنيم. Emplotime يك سيستم رديابي زمان مبتني بر وب است كه از طريق ساعت مجازي حضور و غياب كاركنان محاسبه مي كند. در اين بخش از يك پروتو اينفرارد و يك دوربين اينفرارد استفاده شده است. دوربين مداربسته با قابليت تشخيص چهره، گران تر از دوربين مداربسته معمولي است. اگر اين آپشن فعال نباشد پس از تشخيص چهره، خودتان بايد صفحه قفل را به صورت دستي رد كنيد. در صفحه مورد نظر شماره (ID) مورد نظر را وارد كرده ‘ گزينه Option را روي Add New و گزينه Method را بر روي Template تنظيم كرده و روي دكمه Enroll كليك مي كنيم.

قيمت دستگاه ساعت زني اثر انگشت

كارفرما مي تواند كارمنداني كه با هدف مأموريت از شركت خارج مي شوند، موقعيت سنجي كرده و از ساعت ورود و خروج آنها به محل مأموريت مطلع شود. يعني چنانچه مدرسه داراي دو شيفت صبح و عصر باشد، تنها يك سيستم كافي است كه براي ساعات ورود، خروج و تاخير و غيبت هر دوشيفت بدون تداخل در ديگري برنامه ريزي گردد. خوشحالم تا بستري فراهم شده تا تجربيات خود را به عنوان يك كارشناس فروش در اختيار شما خوانندگان عزيز قرار دهم . در پايان كار بازه زماني حضور كاركنان در محدوده تعيين شده به عنوان زمان مأموريت در نظر گرفته شده و به صورت اتوماتيك در تايم شيفت ثبت مي شود. اين سيستم داراي ويژگي هاي مختلف براي كاركنان از جمله مشاهده ي ساعت واقعي كاركرد، زمان تعطيلات باقي مانده، برنامه ريزي ها، تغيير شيفت كاري و درخواست مرخصي ارائه مي دهد. در پايان بازه زماني، زمان شيفت به صورت اتوماتيك براي كارمند ثبت مي شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.