راهنماي تصويري نصب و راه اندازي دستگاه اخذ اثر انگشت

دستگاه حضور و غياب اثرانگشتي ارزان در تهران

راهنماي تصويري نصب و راه اندازي دستگاه اخذ اثر انگشت

۱۰۷ بازديد

دستگاه حضور و غياب كارابان ابزاري است بسيار سودمند جهت مديريت تردد و عملكرد پرسنل و همچنين محاسبه حقوق و دستمزد ايشان كه هم براي كارفرمايان و هم پرسنل، مزاياي بسياري را به همراه دارد. در صفحه اصلي دستگاه حضور و غياب ، اطلاعاتي شامل روز، تاريخ و ساعت و علائمي قابل روئيت است. تلاش كنيد تا صورت را در جلوي محصول جهت دهي نموده و تا حد امكان آن را صاف نگه داريد. همچنين در هنگام ثبت هر تردد، دستگاه يك عكس به صورت خودكار ذخيره مي كند و اين عكس ها در آينده قابليت دسترسي و بازخواني دارند. برند Lumidigm به عنوان يك زيرمجموعه از شركت بزرگ HID Global (معرفي برند توليد كننده چاپگر كارت PVC) شناخته ميشود كه به عنوان يكي از ارائه دهندههاي پيشرو در زمينه احراز هويت بيومتريك امن و قابل اعتماد مطرح شده است. تشخيص هويت و صدور مجوز از روي اثر انگشت يكي از سادهترين و پركاربردترين روشهاي تشخيص هويت است براي خواندن اثر انگشت، سيستمهاي زيادي كه از فناوريهاي گوناگون بهره ميبرند، وجود دارد. سنسورهاي اثر انگشت مربوط به اين برند تكنولوژي چند رسانهاي تصوير برداري استفاده ميكنند كه در شناخت افراد و تشخيص هويت آنها بسيار مهم است.

حضور و غياب

بيشتر دستگاههاي حضور و غياب امروزي بصورت تركيبي از دو يا چند تكنولوژي رمز-كارت با اثر انگشت و تشخيص چهره به بازار عرضه مي گردد كه اين دستگاهها گرانترين دستگاههاي حضور و غياب موجود در بازار مي باشد. مكانيزم ثبت تردد در اين دستگاهها استفاده از خصوصيات منحصر به فرد انساني (اثر انگشت و خصوصيات چهره ) است كه امكان تقلب در آن وجود ندارد. معمولا اين سري از دستگاههاي ثبت تردد همزمان داراي سنسور حساس به اثر انگشت هم هستند. DS-K1104MK از سري دستگاه هاي كارت زن هايك ويژن است. آمار نشان ميدهد كه تعداد زيادي از كاركنان براي ثبت ورود/خروج خود تقلب ميكنند يا ورود/خروج آنها به صورت صحيح ثبت نميشود. شوتي چيست و ماشين هاي شوتي در جادهها چه ميكنند؟ قصد دارد تا بهترين هاي بازار را با قيمت مناسب و كيفيت برتر ارائه كند وگرنه امروزه دهها برند ساعت هوشمند در بازار ايران فعاليت ميكنند. آنها مي باشند يعني ديگر نيازي به حضور و غياب مجدد معلم در سر كلاس نيست . بديهي است كه از اسپيكر اين ساعت به اندازه يك اسپيكر كوچك انتظار داشته باشيد. از جمله گجت هاي پوشيدني مي توان به ساعت مچي هاي هوشمند اشاره نمود. گيت هاي كنترل تردد به منظور حفظ امنيت و ايمني افراد يك مجموعه يا سازمان ساخته ميشود.

دانلود نرم افزار حضور و غياب رايگان

حفظ زمان دقيق: بهترين دستگاه هاي حضور و غياب كارفرمايان را مطمئن مي سازد كه براي زمان واقعي كار پرداخت مي كنند و نه ساعت هايي كه براي كار برنامه ريزي شده است. اين دستگاه بيش از ثبت زمان ورود و خروج كاركنان كارايي دارد. سازگاري با موبايل: از آنجايي كه بسياري از كاركنان و مديران خارج از دفتر كار مي كنند؛ دستگاهي را لازم داريد تا با دستگاه هاي متحرك سازگار باشد. در حقيقت اگر كسي سعي كند از طريق اثر انگشت وارد منوهاي دستگاه شود، دستگاه با سيستم آژير، هشدار خواهد داد. دستگاه حضور و غياب G2 داراي جديدترين سنسور اثر انگشت به نام Silk ID بوده كه توسط كمپاني ZK توليد مي گردد. اين به اين معني است كه شما پس از اطمينان از انجام صحيح پروژه خود وجه را آزاد خواهيد كرد. همراه دستگاه دو نرم افزار حضور غياب رايگان و حقوق دستمزد ارائه مي شود كه پردازش اطلاعات و تردد ها را با توجه به الگوي كاري كه تعريف مي كنيد انجام مي دهد. براي تخصيص الگوي كاري تعريف شده (جهت تعريف الگوي كاري به الگوي كاري جديد مراجعه نماييد) به يك فرد خاص، دكمه «تخصيص فردي» را كليك نماييد. برخلاف سيستم هاي on-premises ، همه ي به روز رساني ها و پشتيباني نرم افزار شامل هزينه هاي ماهيانه مي شود. با ما همراه باشيد؛ در اينجا از تمام مواردي كه بايد درباره دستگاه هاي حضور و غياب بدانيد و نكاتي كه بايد در انتخاب اين نرم افزار مورد توجه قرار بدهيد؛ گفته مي شود.

  • امكان تعريف زمان براي برنامه هاي خاص
  • محدوده مجاز اضافه كار آخر وقت از ساعت 12:00 تا ساعت 18:00
  • امكان نگهداري مادام العمر كليه ترددهاي ثبت شده
  • 12 ساعته، چرخشي ساعتي و ... به تعداد نامحدود
  • 4-3 شيفت كاري سه نوبته
  • دسترسي آسان به اطلاعات
  • معابر نيويورك به سيستم تشخيص چهره مجهز ميشوند

ثبت تردد در دستگاههاي كارتي در كمترين زمان انجام مي گيرد اما در دستگاههاي رمزي چند ثانيه صرف ورود رمز مي شود. تمام زمان ها كه به صورت الكترونيكي جمع آوري شده، محاسبات به روي آن ها انجام مي شود. هر كاربر بر روي كامپيوتر خود و از طريق شبكه به سرور متصل شده و بنابر سطح دسترسي تعريف شده، مي تواند به قسمتهاي مشخص و مرتبط با خود دسترسي داشته باشد. گيت كنترل تردد قابليت استفاده به عنوان دستگاه حضور و غياب را نيز داشته و با نصب دستگاه ورود و خروج بر روي گيت از طريق رله دستگاه با گيت ارتباط گرفته و اجازه تردد افراد داده مي شود. دستگاه هاي on-premise بر روي سرور محل كار نصب مي شود درحاليكه سيستم هاي ابري توسط ارائه دهنده سيستم حضور و غياب شما و به صورت آنلاين در دسترس هستند. خصوصيات فوق العاده اين محصول، آنرا به پرفروش ترين ساعت حضور و غياب و سيستم كنترل تردد در جهان تبديل كرده است !

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.