دستگاه حضور و غياب ST-Shine

دستگاه حضور و غياب اثرانگشتي ارزان در تهران

دستگاه حضور و غياب ST-Shine

۷۱ بازديد

در ابتدا اين شبكه عملكرد ضعيفي دارد اما اگر اين كار چندين بار انجام شود، كم كم بهبود پيدا كرده و در زمينه مكانيابي چهره در تصوير مهارت پيدا ميكند. عدم تشخيص چهره كاربر و بروز اخطار در عملكرد فيس آيدي متاسفانه يكي از مشكلاتي است كه برخي كاربران آيفون ها گاه و بي گاه با آن رو به رو ميشوند. كارت هوشمند يكي از روش هاي مناسب براي ثبت زمان ورود و خروج افراد (حضور و غياب) مي باشد. شناسايي افراد ناشناس: هنگامي كه يك سازمان (به عنوان مثال اداره پليس) مي خواهد چهره اي را شناسايي كند، از الگوريتم هايي براي مقايسه آن چهره با پايگاه داده اي از چهره ها استفاده مي كند. براي اين منظور يكي از بهترين ايده ها، استفاده از يك سيستم حضور و غياب فراگير است كه بتواند در خارج از محيط سازمان نيز وظايف خود را به انجام رساند. دوربين هاي امنيتي و هوشمند در مدل ها و طرح هاي متنوعي وجود دارند و شما با توجه به سليقه و بودجه خود مي توانيد يكي از دوربين ها را براي خود انتخاب كنيد. دستگاه حضوروغياب مدل BS101 داراي صفحه نمايش رنگي بوده و نيز سنسور اثر انگشت دستگاه، ضد خش، اوپتيك مي باشد. براي استفاده از سامانه … دستگاه حضور وغياب آنلاين; مدل كارتي و اثر انگشتي; داراي باطري بك آپ.

نوع تشخيص و ثبت ورود و خروج پرسنل در دستگاه از سه طريق اثرانگشت ، كارت و رمز و يا تركيب اين حالات امكان پذير است. آمازون نيز نسبت به نتيجهگيري اتحاديهي آزاديهاي مدني آمريكا سكوت نكرد و در بيانيهاي در مورد نرمافزار تشخيص چهره توضيح داد و اضافه نمود كه بهدنبال راهكارهايي براي بهبود و توسعهي فرآيند تشخيص چهره است. بنابراين كاربران مربوطه بايد دقت لازم را در اين مورد معمول دارند. البته دقت كنيد كه سخت گيري را خيلي بيش از حد شديد نكنيد تا كارمند شما از كار زده شود و بيش از اندازه تحت فشار باشد. در چهره نگاري ويژگي هايي كه با گذشت زمان به طور قابل ملاحظه اي تغيير نمي كنند، اندازه گيري مي شوند. اين سيستم مدرن امروزي با بهره گيري از روش هاي كارآمد با هدف ثبت تردد مي تواند براي هر سازماني يك فضاي مطمئن ايجاد كند. به هر صورت در دنياي امروز كه همه چيز رنگ و بوي نرم افزاري بر خودش گرفته است، بهره مندي از يك دستگاه حضور و غياب ارزان و نرم افزاري، يك امر مدرن و رو به جلو خواهد بود.



  • ترسيدن (Fearful)


  • 5 ماه پيش


  • نرخ عدم پذيرش اشتباه


  • مجهز به دوربين 480*640 پيكسل


  • حداكثر تعداد كاربراني كه پشتيباني مي كند


  • تعريف اثرانگشت و شماره پرسنلي


  • بهره گيري از سنسور قدرتمند BioID




قسمت سخت افزاري كه شامل دستگاه هاي حضور و غياب مي شوند كه بخش ثبت تردد پرسنل شما را صرفا برعهده دارند و وظيفه آنها منوط به ثبت تردد پرسنل شماست. اما به طور كلي، هرچه تعداد اين سخت افزارها در دستگاه بيشتر باشد، قيمتدستگاه حضور و غياب نيز بيشتر خواهد بود. دوربين داخلي دستگاه نيز مي تواند تصوير پرسنل را به هنگام ورود يا خروج ثبت و ذخيره نمايد. يعني ما يك عكس را به صورت يك بردار سطري يا ستوني با nm مولفه در نظر مي گيريم. يكي از راههايي كه براي اين كار وجود دارد اين است كه بردار وزنهاي عكس ورودي را با بردار وزنهاي عكسهايي كه قبلاً به سيستم آموزش داده شده بودند مقايسه كنيم. دستگاه حضور و غياب F400 يكي از محبوب ترين دستگاه هاي شركت فراتكنو مي باشد. دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره وينا مدلUFACE102 با قابليت تشخيص چهره، اثرانگشت و همچنين كارت قادر به ثبت ۱۵۰۰ چهره و ۲,۰۰۰ اثرانگشت و ۱۰,۰۰۰ كارت با ۱۰۰,۰۰۰ ركورد جهت ثبت ترددها را در خود دارد . اخبار خوبي براي كساني كه از ويژگي تشخيص چهره لذت مي برند وجود دارد. شما مي توانيد يك پايگاه داده براي دوربين خود ايجاد كنيد. نرم افزار كنترل دسترسي ويسمن يك راهكار امنيت سازماني يكپارچه است. كارمندكنترل نام نرم افزار مديريت كارمندان ايراني است كه بسته اي كامل براي يك مدير است تا بتواند به سادگي و به طور دقيق كارمندان شركت خود را كنترل كند. دستگاه حضور و غياب نانو واچ مي تواند عرصه هاي جديدي از مديريت را براي هر سازماني به ارمغان آورد.

براي مشاهده تاييديه FDA دستگاه جنتل مكس پرو كليك كنيد. حسگر تشخيص چهره هواوي ميت ۲۰ پرو بهسادگي فريب ميخورد بهنظر ميرسد كه حسگر سهبعدي تشخيص چهرهي هواوي ميت ۲۰ پرو بهسادگي هرچه تمامتر فريب ميخورد و از امنيت بالايي برخوردار نيست. اين شركت در سال ۱۹۹۸ موفق به توليد دستگاههاي شناسايي اثر انگشت به صورت تجاري شد و در حال حاضر يكي از بزرگترين شركتهاي فعال در حوزه اسكن اثر انگشت و تشخيص هويت است. يكي از بهترين مزيت هاي استفاده از سيستم هاي حضور و غياب نرم افزاري، توانايي ثبت دقيق ساعات كاري پرسنل پاره وقت و يا دوركار مي باشد. نانو واچ يكي از بهترين هاي بازار در امر سيستم هاي حضور و غياب نرم افزاري مي باشد. يكي از نارضايتي هاي عمده مشتريان از شركتهاي حضور و غياب، گلايه از برخورد نامناسب كاركنان بخش پشتيباني است. داشتن بهترين دستگاه حضور و غياب بدون دريافت خدمات پشتيباني مناسب ، به مرور افزايش مشكلات سيستم حضور و غياب و ايجاد نارضايتي مشتري را در پي خواهد داشت. اين دستگاه مناسب براي ادارات، ارگان هاي دولتي و خصوصي است. بيشتر شركتها دستگاه خود را يكسال گارانتي مي كنند كه در صورت بروز مشكل براي دستگاه حضور و غياب ، شركت گارانتي كننده موظف است مشكل دستگاه را مرتفع نمايد. اين دستگاه حضور و غياب مجهز به پردازنده 32 بيتي سامسونگ و سازگار با انواع شرايط اب و هوايي نيز ميباشد. در اين تكنولوژي ماشينها با هم حرف ميزنند و انسانهاي متصل به اينترنت بر آنها نظارت دارند، كارهايشان را تحليل ميكنند و با توجه به نتيجهٔ پردازش اين ابردادهها عكسالعمل نشان ميدهند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.