آموزش تشخيص و شناسايي چهره، قسمت 1

دستگاه حضور و غياب اثرانگشتي ارزان در تهران

آموزش تشخيص و شناسايي چهره، قسمت 1

۵۷ بازديد

اين مسأله فقط در اينجا نيست بلكه اين بهعنوان يك نمونه برجسته است. اين نوع از اسكنرها قديميتر بوده و تكنولوژي به كار رفته در آنها نيز سادهتر است. پس جمعبندي شما اين است كه از دل اين ساختارها و مكانيسمهاي انضباطي مدرن غير از استثناها بهطور طبيعي هويت مجاهدانه بيرون نميآيد؟ اين نوع اسكنر بر اساس اين اصل عمل ميكند كه هرچه فاصله انگشت با اسكنر كمتر باشد، امكان انتقال نيرو بين خازن و پوست دست بيشتر است. داستگاه هاي اسكنر اثر انگشت قابليت ها و ويژگي هاي متفاوت و منحصر به فردي دارند كه در ادامه آن ها را به شما معرفي مي كنيم. اخيرا محققاني از دانشگاه آلباني درصدد هستند تا با يك روش جديد تركيب شيميايي اثر انگشت را تجزيه و تحليل كنند تا جنسيت صاحب آن اثر انگشت مشخص شود . به طور كلي با توجه به قيمت دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره، نوع ارتباط آن ميتواند يكي از موارد پورت سريال (Rs232)، مودم، شبكه سيمي (Rj45)، پورت Usb، شبكه بي سيم (Wifi)، رابط اكسترنال تخليه باشد.

  1. محل نصب بايد تا حد امكان به اتاق نگهباني نزديك باشد
  2. آيفون خود را ريستارت كنيد
  3. سنسور اثر انگشت
  4. وارد كردن اطلاعات مربوط به كاركنان

اين دستگاه با پايين آوردن خطاي انساني، مي تواند تمامي جزييات لازم در مورد رفت و آمد افراد و ساعات حضور آن ها در شركت را براي شما ثبت كند. كارفرمايان مي توانند با دستگاه هاي حضور و غياب اثر انگشت اين كاركنان را تشخيص دهند و با استفاده از اطلاعات درست پاداش دهند. حال كلاس لازم براي تشخيص چهره را با استفاده از بارگذاري فايل XML مربوطه ايجاد ميكنيم. شركت هايي كه تمايل به داشتن پروفايل VIP در سايت پي جو هستند از طريق ايميل و يا بخش تماس با ما در بالاي سايت با ما تماس بگيريد. به علت ترشحات چربي زير پوست اين آثار انگشت بر اجسام صاف قرار ميگيرد كه همچنين براي وضوح آن ميتوان از پودري استفاده كرد كه جذب اين چربيها شده و آنها را به صورت واضح نمايان سازد. بدون اين اطلاعات اين نشانه ها و علامت هاي به دست آمده و مشخص كارآمد نخواهند بود .

اگر دستگاه حضور غياب، كارتخوان داشته باشد كه توسط دستگاه شناسايي شود علامت كارت به همراه نوع آن در كنار علامت باتري نمايش داده خواهد شد. در واقع عملكرد آن مانند عملكرد يك دستگاه فتوكپي است. امروزه در تمام دنيا، از كارت هاي هوشمند در مكانهاي مختلف، مانند بانكها، مراكز مخابراتي، سازمانهاي دولتي، مراكز بهداشتي، مراكز ارائه خدمات، مراكز آموزشي و تفريحي استفاده ميشود. يكي از تجهيزات هوشمند مورد استفاده در ادارات مختلف، اسكنر اثر انگشت است كه در مدل ها و برندهاي مختلفي توليد شده و در بازار موجود مي باشد. هر يك از مكالمات آنها با اين هدف زمزمه مي شوند كه باكتري ها قبل از آغاز حمله به ارگانيزم ميزبان خود كه مي تواند بدن شما باشد، دريابند چند نمونه از گونه هاي آنها در موقعيت حاضرند. من دقيقا يك هفته بعد از اولين جلسه ي ليزر موهاي زائد، بليط كيش داشتم و اصلا از اين جريان باخبر نبودم كه نبايد تا ۱۰ روز در تماس مستقيم با آفتاب باشيد!

جالب است بدانيد شركت Vkansee در سال 2015 يك اسكنر اثر انگشت نوري با رزولوشن 2000DPI براي گوشيهاي همراه ارائه كرد كه در نوع خود يكي از برترين تكنولوژيها به حساب ميآيد. هنگامي كه شما براي اولين بار Lenovo VeriFace را راه اندازي مي كنيد، تنظيم اتوماتيك وب كم و ميكروفون متصل شده انجام مي شود و همچنين براي ايجاد يك مدل از چهره كاربر پيشنهاد شده است. البته در اين بين كارمندان وظيفهشناسي هم هستند كه در هر شرايطي راه شانه خالي كردن و پيچاندن ساعتهاي كاري را پيدا ميكنند و مدير بينواي خود را فريب ميدهند. اين بدين معناست كه ميتواند زير شاسي و شيشه گوشيهاي هوشمند تعبيه شود. تصاوير پس از عرضه جهاني گلكسي S10، كاربران زيادي اعلام داشتند كه قفل تشخيص چهره اين مدل عملكردي نااميد كننده داشته و به راحتي فريب ميخورد. عمده ضعف حسگر اثر انگشت خازني اين است كه اگر پوست دست كثيف يا خيس باشد، به خوبي عمل نميكند. حسگر اثر انگشت يك دستگاه ورودي دادههاي ديجيتالي است كه اثر انگشت انسان را خوانده و آن را به مجموعه تصاوير 2 بعدي و 3 بعدي قابل پردازش در نرمافزارهاي اثر انگشت تبديل ميكند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.