نرم افزار اكسس كنترل ويسمن

دستگاه حضور و غياب اثرانگشتي ارزان در تهران

نرم افزار اكسس كنترل ويسمن

۷۷ بازديد

 

پس از تحقيقات بسيار روي اين موضوع دريافت كه خطوط اثر انگشت در افراد مختلف متفاوت است و در صورت بروز هرگونه جراحت سطحي به فرم اصلي خود بهبود مي يابد. اموزش پرسنل و استفاده از دستگاه صورت مي گيرد. در دستگاه حضور و غياب امروزي به جاي استفاده از كارت مقوايي كه هر ماه تعويض ميشود از كارت دائمي كه شماره شناسايي هريك از پرسنل روي آن حك شده با تكنولوژي باركد، مغناطيس، پروكسي و يا مايفر استفاده ميشود. هر خصوصيت فيزيولوژيكي بدن و يا هر مشخصه رفتاري كه براي مدت زمان طولاني بتواند موارد زير را برآورده كند ميتواند به عنوان مشخصه بيومتريك مورد استفاده قرار بگيرد. بدين صورت كه شما به عنوان مدير و مسئول مجموعه خود بايد بدانيد كه چه مي خواهيد. براي اين كار مي توانيد از اعضاي خانواده بخواهيد در جلوي دوربين بايستند يا تصاوير آن را به صورت دستي به پايگاه داده اضافه كنيد. بعضي از اسكنرهاي بيومتريك اثرانگشت، پدهايكوچكي هستند، كه كاربر آنرا بر روي يك يا چند نقطه از انگشتان به منظور اسكن شدن، قرار ميدهد. در اين نرم افزار مي توان چند دستگاه حضور و غياب (فقط دستگاه هاي برند ZKTeco) را ثبت نمود. براي گرفتن تصوير كامل اثر انگشت ،بايد يك يا چند بار انگشت را بر روي اسكنر فشار دهيد. اين پيشرفت به گونه اي بود كه آنها ميتوانستند وضعيت كاري كارمندان را با رنگهاي متمايز جهت اضافه كاري و يا كسر كار به طور مستقيم بر روي كارت حضور و غياب مشخص نمايند.

 



  • LED(ديود) دو رنگ براي نمايش وضعيت كارت خوان هوشمند


  • مدريت بلاگ


  • ابعاد مناسب براي استفاده در فضاي محدود


  • جستجو براساس نام دانش آموز




مقاله او طوري طراحي شده بود كه جزييات نه نمونه متمايز اثر انگشت را به زبان لاتين با استفاده از تصاوير و توضيحات مربوطه به نمايش ميگذاشت. با ملاحظه مقاله فوق دچار تعجب شد و فورا به مجله مذكور نامه ي نوشت و بدون ادعاي حق تقدم در اين موضوع، اظهار داشت كه او انگشتنگاري را بيش از 50 سال عملا در هندوستان به كار ميبرده است. در سال 1880 "فالدز" با انتشار مقاله اي نتيجه ي تحقيقات خود را در زمينه اثر انگشت در مجله "نيچر" منتشر نمود. ۱- به محض خريد دفتر حضور و غياب و اعلام موضوع به پرسنل جهت ثبت ساعات ورود و خروج مي توان از آن استفاده نمود. اين نوع نرم افزارها، ساعت كار كاركنان را ثبت مي كنند، حضور و غياب را كنترل مي كنند، برنامه ريزي، سرعت بخشيدن در انجام كار ها و پرداخت حقوق را ساده مي كنند. هر دستگاه حضور و غياب با دو نوع حافظه روانه بازار مي شود .

براي استفاده از اين دستگاه حضور و غياب مي توانيد از نرم افزارهاي موجود مانند ETS , WinTas , Webkart , Winkart استفاده كنيد تا سيستم حضور و غياب شما كامل شود. يكي از انواع كنترل ، كنترل و نظارت بر ورود و خروج افراد مي باشد. به طور طبيعي، افراد وقتي لبخند را در چهره ديگران ميبينند چنين استنباط ميكنند كه آن فرد شاد است. ويژگي فيزيولوژيكي، به شكل بدن مرتبط است. براي مثال ميتوان به نحوه راه رفتن، صدا، بوي طبيعي بدن و شكل امضاي يك فرد اشاره كرد. دستگاه ST-2000 از اولين دستگاهاي توليدي شركت علم و صنعت ميباشد كه به كارگيري تكنولوژي RFID به ساده ترين شكل ممكن در اين دستگاه ، آنرا تبديل به يكي از دقيق ترين و محبوبترين دستگاه هاي حضوروغياب نموده است. تاريخچه دستگاه حضور وغياب به اواخر قرن 19 بازميگردد. همانطور كه ايده آلپنز مورد محبوبيت واقع شد، تحقيقات بسياري در اين زمينه آغاز گرديد و منجر به كشف اثر انگشت در اواخر قرن 19 شد.

نرم افزار حضور و غياب نسخه پايه براي محيط هاي كوچك و متوسط كه تعداد پرسنل آنها كمتر از 50 نفر است بسيار ايده آل مي باشد. در قرن نوزدهم، " آلپنز برتيلون " رئيس بخش شناسايي جنايي، از اداره پليس در پاريس، از ايده ي اندازه گيري فيزيولوژيكي انسان براي شناسايي مجرمان استفاده كرد. را براي مديران بخش ها فراهم مي كند. اين دستگاه هم همانند ساير مدل ها مجهز به پورت شبكه و USB است و منوي كاملا فارسي آن تعامل با كاربر را به سادگي ميسر مي سازد. دستگاه ST-Pro حضور و غياب با تكنولوِژي اثرانگشت و با دقتي فوق العاده بالا كه توانايي تشخيص اثرانگشت را در كمتر از يك ثانيه دارد. با ديدن مقداري از اين خصوصيات مي توان اثرانگشت هاي تقلبي را شناسايي كرد. اين ويژگيها در حقيقت خصوصيات ناشي از رفتارهاي انسان هاست نظير راه رفتن انسان كه گاهي با نگاه كردن آن از پشت سر ميتوان تشخيص داد كه وي كدام يك از دوستانتان است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.