سيستم هاي حضور و غياب

دستگاه حضور و غياب اثرانگشتي ارزان در تهران

سيستم هاي حضور و غياب

۴۸ بازديد

 

نوع ارتباط: دستگاه هاي حضور و غياب يا از طريق شبكه اطلاعات خود را به منبع ارسال مي كنند يا بصورت بي سيم عمل كرده و يا تنها سازگار با استفاده از كارت هاي حافظه (فلش) هستند. در صورت انتخاب گزينه مربوط به ورود و يا خروج پنجره اي بر روي صفحه ظاهر مي گردد كه پرسنل بايد ظرف مدت 10 ثانيه انگشت خود را به سنسور نزديك كرده و يا از كارت استفاده نمايند. چهره خواني : چـهره خـوانـي به اين مـعـنـا است كه شما فـقــط با با نگاه كردن به صورت اشخاص پي بـه خـصـوصـيات اخلاقي و شخصيتي او ببريد. … به فعاليت ، اثر انگشت هر فردي كه بايد رفت و آمد او كنترل شود ، در دستگاه ثبت و در … با دستگاه هاي تشخيص چهره يا اسكن عنبيه قيمت مناسب تر و پايين تري دارد . فيس آيدي از نوعي تشخيص عمقي استفاده ميكند و داراي سنسورهاي مادون قرمز است و بدين ترتيب، دوربين آيفون در واقع به جاي تصوير يا مدلي سهبعدي، يك تصوير واقعي از چهره شما را اسكن ميكند. براي خريد دستگاه حضور و غياب دنياي پردازش با امكان تشخيص چهره ميتوانيد با قسمت فروش شركت با شماره 02184288 تماس حاصل فرمائيد. گذر كنترل ارائه دهنده بهترين و با كيفيت ترين سيستمهاي امنيتي با قيمت مناسب وخدمات پس از فروش.

 

 

اين شركت ها دستگاه هاي خود را با امكانات و قابليت هاي متفاوت و البته قيمت هاي متفاوتي عرضه مي كنند. هر بار كه كارگران وارد محيط كار مي شدند ، مجبور بودند از كارت حضور و غياب استفاده كنند. ويژگي هاي بيومتريك منحصر به فرد هستند، كه مانع از ثبت زمان كاركنان به جاي دوستان خود مي شود كه در محل كار حضور ندارند. قابليت هاي گسترده و منحصر به فرد موجود در ماژول گزارشات ، نرم افزار مديريت توانا را نسبت به ساير نرم افزارهاي موجود متمايز و برجسته مي سازد. در واقع نرم افزار مديريت آموزشگاه بهسامان موجب مي گردد تمامي امور و فرآيندهاي آموزشگاه بصورت منظم و دقيق اجرا و كنترل شود كه اين يكپارچگي تاثير شاياني در كيفيت خدمت رساني مي گذارد. البته در عمل، حتي برخي اوقات اين پشتيباني تا بيش از 20 سال ادامه داشته است و هنوز دستگاههاي فوقالعاده PW 1100 در گوشه و كنار كشور در حال خدمت هستند. برخي از لپتاپها داراي يك شكاف كوچك بر روي بدنه، واقع در نزديكي صفحه كليد هستند.

 

  • ارتباط : (TCP/IP) LAN شبكه
  • گزينه Face ID & Passcode را انتخاب كنيد
  • گزارش ماهانه
  • ثبت حضور غياب با كارت بدون تماس و اثر انگشت
  • قفل الكترونيكي آنلاين و آفلاين | Electronic Online And Offline Lock
  • اثر انگشت
  • دكمه گزارش را كليلك نماييد تا گزارش مورد نظر باز شود
  • تنوع محصولات

در صورت مخدوش شدن برچسب شماره سريال و يا هولوگرام روي كارت حافظه و يا باز شدن دستگاه، گارانتي فاقد اعتبار ميباشد. به اين دستگاه ها “سيستم حضور و غياب” يا “سيستم كنترل تردد” گفته مي شود. ارسال sms يادآوري بدهي و قسط ها كه البته با وجود گزينه اي در نرم افزار مي توان sms هاي اطلاع رساني را به طور اتوماتيك و بدون نياز به نظارت در زمان هاي خاصي ارسال نمود. پس از تكميل برنامه درسي تمامي كلاس ها ، مي توان به سادگي از بخش گزارشات از آن پرينت گرفت و برنامه ها را در اختيار دانش آموزان قرار داد. متاسفانه به دليل ضعف موجود در پرتال هاي موجود و عدم تمركز بر روي بخش تهيه گزارشات ، كارنامه و نمودارهاي هاي كيفي شاهد عدم نارضايتي مديران بوده ايم. به سادگي انتخاب هر چند كلاس در هر چند درس و در هر بازه زماني دلخواه سيستم به صورت اتوماتيك گزارش جامعي را جهت كمك به تحليل مديران نسبت به ارزيابي تحصيلي دانش آموزان فراهم مي نمايد. به ويژه زماني كه اين كارنامه ها به صورت رنگي در اختيار آنها قرار گيرد. تمام سعي اين واحد اين است كه دستگاه شما را با بالاترين كيفيت و در كوتاه ترين زمان ممكن تعمير كرده و به دست شما برساند.

تعميركاران ما در واحد تعمير دستگاه حضور و غياب محصولات تمامي برندهاي توليد كننده اين دستگاه را تعمير مي كنند. سيستم هاي بيومتريك ميتوانند از اثر انگشت كارمندان براي تأييد هويت شخصي كه حضور و غياب انجام ميدهد، استفاده كنند. خيس بودن و همچنين تميز نبودن انگشت منجر ميشود كه تاچ آيدي نتواند به جزئيات انگشت شما دسترسي پيدا كند، بنابراين در اين شرايط اسكنر نميتوانيد شما را شناسايي كند. پيش از انجام هر كاري ابتدا سنسور هاي جلوي آيفون و محل نصب اين سنسور ها را با يك پنبه يا دستمال مناسب به خوبي تميز كنيد. به عبارتي از هرگونه اطلاعات موجود در نرم افزار و مرتبط با دانش آموزان مي توان جهت فيلتر نمودن اطلاعات نمرات دانش آموزان و تهيه گزارش و يا ارسال sms استفاده نمود. در اين بخش شما مي توانيد زنگ ها را به صورت تك زنگ نيز مشخص نمائيد و همچنين مي توان تعداد زنگ ها و ساعت هاي آن ها را بدون هيچگونه محدوديتي تعيين نمود.

در واقع مي توان گفت گروه نرم افزاري ويسمن با ارائه نرم افزارهاي تخصصي خود در حوزه كنترل دسترسي درصدد است به مديران كمك كند تا به مكان هاي مهم و مورد توجه خود نظم و انضباط دهند. يكي از مشكلات موجود ، عدم رضايت مديران مدارس از وب سايت هاي ارائه شده به آنها مي باشد. يكي از آسان ترين و كم هزينه ترين و در عين حال در دسترس ترين راهكارهاي ارتباطي والدين و مدارس SMS مي باشد كه مي تواند بسياري از اين مشكلات را با شيوه اي راحت تر حل نمايد. براي حل اين مشكل از يك قضيه ي رياضي استفاده مي كنيم. با توجه به استفاده فراوان از اين دستگاه لازم است نكاتي را درمورد خرابي هاي اين دستگاه ها ذكر كنيم. با توجه به اين نيازمنديها، دستگاه حضور و غياب پايوفاي با بهرهگيري از تكنولوژيهاي به روز و به صورت بومي طراحي شده است. ماژول مالي نرم افزار آموزشگاه بهسامان به دو صورت نرم افزار حسابداري آموزشگاه و سيستم مالي براي آموزشگاه هاي كوچكتر قابل استفاده مي باشد. سيستم اتوماسيون آموزشگاه بهسامان مورد تاييد 100 ها آموزشگاه برتر در سراسر كشور مي باشد.نرم افزار مديريت آموزشگاه بهسامان نخستين و جامع ترين نرم افزار مديريت آموزشگاهي تحت وب در كشور است. اتوماسيون آموزشگاهي بهسامان، ماژول حضور و غياب قابليت كنترل تردد كاركنان و اساتيد را نيز دار مي باشد. در اين زير سيستم حق التدريس اساتيد و كاركنان براساس نوع قرارداد مشخص و فيش هاي حقوقي صادر مي گردد تمام ضوابط ، بندها و تبصره ها در قرار داد در اين نرم افزار مشخص مي گردد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.