تجربيات شخصي من در مورد بهترين دستگاه ليزر

دستگاه حضور و غياب اثرانگشتي ارزان در تهران

تجربيات شخصي من در مورد بهترين دستگاه ليزر

۵۱ بازديد

از دير باز انسان براي بقا، نياز به تشخيص دوست از دشمن داشتهاست و تشخيص هويت براي وي امري حياتي بوده و هست، لذا امروزه سعي در مكانيزهسازي سيستمهاي شناسايي يا تشخيص هويت شدهاست. در اين سيستم هاي كنترل تردد قديمي همواره مشكلاتي وچود داشت كه از ذات انسان به عنوان موجودي خطاپذير نشات ميگرفتند. اين دستگاه يك سيستم كنترل تردد كاملا حرفه اي را در اختيار شما قرار ميدهد كه به وسيله آن ميتواند آسوده خاطر باشيد . همچنين دستگاه كارتي، ميتواند متناسب با نياز مشتري شخصيسازي شود و هرگونه اطلاعاتي كه مد نظر مشتري هست را به او ارائه كند. بهطور معمول به عنوان كنترل دسترسي در سيستمهاي امنيتي استفاده ميشود و ميتواند با ساير بيومتريكها مانند سيستمهاي تشخيص اثر انگشت يا سيستمهاي تشخيص چشم، مقايسه شود. موانع: داشتن عينك و ساير وسايلي كه ممكن است روي صورتتان بگذاريد، مي تواند عملكرد تشخيص چهره را مختل كند. در يك تصوير اغلب بخشها را قسمتهاي غير از چهره تشكيل ميدهند.

 

روشهاي مختلفي براي تشخيص هويت در بيومتريك وجود دارد كه هر يك با توجه به دقت و كارايي مورد استفاده قرار ميگيرند. علم بيومتريك اشاره دارد به تكنولوژيي براي اندازهگيري و آناليز مشخصات بدن افراد جهت تشخيص هويت شخص. با جستجو در صورت DB، شما مي توانيد نتيجه هر دوربين در ترتيب زماني و نمايش جنبش افراد را نمايش دهد. تصاوير صورت كه دوربين شناسايي ذخيره مي شود، و مي توان آن را بعدا جستجو كرد. تصاوير ضبط شده را مي توان براي جستجو استفاده كرد. در همه سيستمهاي بيومتريك پارامترهايي موجودند كه ويژگيها و قابليتهاي سيستم شما را معرفي ميكنند. زير سيستم درخواست داده در اين زير سيستم دادههاي خام، كه از يك فرد، توسط يك سنسور ويژه اسكن شدهاست، وارد سيستم ميشود. از دادههاي دريافت شده در اين زير سيستم، پس از پردازش، يك الگو از برخي ويژگيهاي موجود توليد و ذخيره ميشود. اين اپ جداي از كنترل تردد، داراي قابليتي براي افزودن دستي دادههاي ورودي نيز هست. هرچه ميزان اين پارامتر كمتر باشد نمايانگر اينست كه سيستم داراي يك حساسيت بهتر و توازن خوبي است.

 

  • نحوه بازكردن دستگاه و شناخت اجزاي داخلي آن
  • شناخت مدلهاي مختلف در بازار
  • قابليت عمليات كنترلي وحفاظتي
  • رفع برخي اشكالات نسخه قبلي نرم افزار
  • كارت خوان هاي بدون تماس (دستگاههاي RFID)
  • داراي درگاه خروجي ميكرو يو اس بي براي شارژ دستگاه

امروزه كاملاً پذيرفته شده كه همهي انسانها احساسات پايه را به يك شكل نمايش ميدهند و حتي كسي كه از ابتدا نابينا به دنيا ميآيد، احساسات پايهي خود را درست مانند ساير انسانها در چهرهاش بروز ميدهد. 2. اثر چهره با آنچه در ليست نظارتي ثبت شده، مقايسه ميشود و كامپيوتر به ميزان تطبيق آنها رتبه ميدهد و بعداً يك اپراتور آن را تائيد ميكند. بنابراين به عنوان يك عامل تاثيرگذار بر قيمت دستگاه حضور و غياب ميتوان به توانايي دستگاه در احراز هويت چند نفر اشاره كرد كه انعطاف پذيري آن در شرايط مختلف را نشان ميدهد. سي دي برنامه را در داخل CD-ROM قرار دهيد پس از چند ثانيه تصوير زير در مانيتور نمايش داده مي شود. تصوير صفحه مشخص شده را مي توان با دوبار كليك بر روي تاريخ هشدار در كنترل مانيتور پخش كرد. در تكنيك نوري انگشت بر روي يك منشور قرار مي گيرد و به آن نور تابيده شده و با اندازه گيري ميزان نور بازگشتي از هر قسمت، تصويري از اثر انگشت شكل مي گيرد.

معايب : از معايب اين روش كمتر بودن حافظه دستگاه نسبت به روش هاي قبلي است ، هم چنين در صورت تابش مستقيم نور خورشيد به دستگاه امكان تشخيص چهره با مشكل مواجه خواهد شد. ويژگي ها در واقع مستطيل هايي هستند كه نشان دهنده بخش هاي مختلف صورت ميباشد و بر روي عكس ها با روند تكراري قرار ميگيرند. دستگاه حضور و غياب دستگاهي بسيار كاربردي و راحت براي استفاده در موسسات و شركت هايي با تعداد بيشمار كارمند است. ما تلاش نموده ايم آنچه كه شما از يك سيستم حضور و غياب نياز داريد را به ساده ترين شكل در اختيارتان بگذاريم. با اينكه تا به امروز صد ها الگوريتم براي تشخيص چهره به كار گرفته شده اما اگر بخواهيم يكي از دقيق ترين و سريع ترين الگوريتم هاي دهه اخير را نام ببريم، اين الگوريتم Viola Jones خواهد بود. نرم افزار به رسميت شناختن صورت در سيستم شما خاموش است، جمع آوري داده ها در هر چهره اي كه تشخيص مي دهد. ورود و خروج پرسنل به صورت دقيق چك مي شود.

لازم به ذكر است تمامي مراحل راه اندازي نرم افزار ثبت ورود و خروج توسط واحد مراقبت از مشتريان …. نيازي كه پيشرفت در آن باعث كاهش تخلفات، افزايش امنيت، تسريع در امور روزمره و … شدهاست. … ارائه آن با قيمت بسيار مناسب, بتوانيم موجب افزايش بهرهوري و رونق شركت شما شويم. براي افزايش كارايي و امنيت و دقت سيستم ميتوانيم از تركيبات بيومتريك استفاده كنيم. مزيت سيستم كسرا نسبت به ساير رقبا چيست؟ تمامي سيستمهاي بيومتريك داراي يك معماري كلي يكسان در ساخت هستند كه به آنها اشاره ميكنيم. اين خطوط داراي يكسري نقاط مشخصه ميباشند كه به آنها ريزه كاري گويند. اين ريزه كاريها شامل كمانها، مارپيچها، حلقهها، انتهاي لبهها، انشعابها، نقطهها (شيارهاي نزديك به لبهها)، جزاير (دو انشعاب نزديك به هم)، تقاطع (نقطه تلاقي دو يا چند لبه)، منفذها ميباشند. با مقايسه نوع، راستا (جهت) و ارتباط (موقعيت) ريزه كاريها عمل شناسايي انجام ميشود. در واقع ما در اين سري از سيستمها الگوهاي توليد شده از اين ريزه كاريها را مورد مقايسه قرار ميدهيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.