قيمت دستگاه علف زن

دستگاه حضور و غياب اثرانگشتي ارزان در تهران

قيمت دستگاه علف زن

۴۸ بازديد

با توجه به سيستم هاي چند پردازنده ي موازي و شبكه هاي عصبي مصنوعي قوي كه امروزه وجود دارد اين محاسبات مي توانند سريع تر از آنچه كه در حال حاضر وجود دارند انجام پذيرند. اين دستگاه از نظر ظاهري بسار زيبا طراحي شده و از اسقامت بالايي برخوردار هست ، بخشي از دستگاه از متال و بخشي از طلق مي باشد ، كليه پورت هاي ارتباطي در اين دستگاه وجود دارد. فرقي نمي كند قصد هديه دادن ساعت مچي را داشته باشيد يا مي خواهيد ساعت را براي خود بخريد؛ در هر صورت بايد ساعت مچي را در بسته بندي شيك و زيبا تحويل بگيريد. شخص نيز قبل از استفاده و يا ورود به باشگاه شناسه خود را در اختيار ريدر قرار مي دهد. چهره يك شخص نه تنها يك جسم سه بعدي است، بلكه يك جسم غير جامد نيز مي باشد. اين ريدر ممكن است يك دستگاه كارت خوان يا يك سنسور تشخيص اثر انگشت و يا حتي يك صفحه ورود پسورد باشد. با استفاده از سنسور اثر انگشت آيفون ميتوانيد مشخصات منحصر به فرد انگشت خود را براي دستگاه ثبت كنيد و به اين صورت تنها با قرار دادن انگشت خود بر روي تاچ آيدي (Touch ID) محصول از قفل صفحه نمايش آن عبور كنيد. البته سنسور اثر انگشت آيفون يا تاچ آيدي (Touch ID) آن، قابليتهاي ديگري را هم در اختيار كاربران قرار ميدهد كه در ادامه و بخشهاي بعدي اين مقاله با آنها آشنا ميشويد. آيفونهاي اپل اين اجازه را به كاربر ميدهند تا 5 اثر انگشت مختلف را به عنوان اثر انگشت هاي قابل اعتماد براي دستگاه ثبت كنند. اما چگونه ميتوانيم اين عمل را انجام دهيم؟

 

Yurii Holuzynets مديرعامل شركتRiddletag اظهار داشت: استفاده از دستگاه هاي تشخيص چهره سبب مي شود تا مسافران به عبور از گيت ها سرعت بخشيده و همچنين از كلاهبرداري مالي جلوگيري كنند. همچنين از آن ميتوان در سيستمهاي پرداخت موبايلي به خوبي استفاده كرد. اين دستگاه حضور و غياب براي سازمان ها و شركت هاي بزرگ انتخاب خوبي به حساب مي ايد. برخي از دستگاه هاي اين شركت كه از اثر انگشت استفاده مي كردند داراي يك پسورد hard-code بودند. اين دستگاه ها در قرن بيستم بسيار رواج پيدا كردند . دستگاه هاي حضور و غياب ، در قدم اول هرگونه كج روي در محيط كسب و كار را تار و مار كردند . پورت هاي ارتباطي تعبيه شده بر روي اين دستگاه شامل اتصالات بي سيم و باسيم WiFi, TCP/IP, Wiegand, USB است. بديهي است مجموعه هاي داراي شبكه بي سيم نيازي به استفاده از اين دستگاه ندارند. دستگاه FaceStation تنها دستگاه تشخيص چهره با اسكن ۳ بعدي است.

 

تا كنون اين ويژگي تنها در كامپيوتر مايكروسافت يعني Surface Book و EliteBook Folio G1 متعلق به كمپاني HP وجود دارد. به دليل قرار داشتن سامانه دينگ بر روي سرورهاي پر قدرت ابري (cloud) ديگر نگراني براي نصب و نگهداري نرم افزار وجود ندارد. سيستم امنيتي تشخيص هويت توسط چهره كاملاً بينقص نيست،و ممكن است نقصهايي داشته باشد،بهخصوص بهنگام ارزيابي رنگ چهرهي افراد، امكان خطا، وجود دارد. دستگاه حضور غيابFaceStation و دستگاه كارت ساعت زني FaceStation مجهزترين دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره مي باشد كه ۲ دوربين تشخيص چهره دارد. با قرار دادن انگشت بر روي سنسور تشخيص اثرانگشت دستگاه حضور و غياب و مقايسه آن با نمونه ثبت شده از قبل در سيستم ساعت ورود و خروج ثبت ميشود-. اين اپ پس از نصب روي دستگاه موبايل، هر ۱۵ دقيقه با حساب كاربري آنلاين شما همگامسازي ميشود. پس قبل از خريد دستگاه حضور و غياب علاوه بر قيمت به عواملي چون گارانتي و خدمات پس از فروش توجه ويژه اي داشته باشيد.



  • مراحل ثبت ورود و خروج كالا به كمك سريال


  • تعمير دستگاه حضور و غياب كارتي


  • مجهز به GPS داخلي براي موقعيت يابي


  • كاردكس و مانده مرخصي


  • مشاهده ارسال ها




با استفاده از نرم افزار حضور و غياب پيوست مي توان انواع كاركردها و پارامترهاي پرسنلي ، سازماني و ماشيني را محاسبه و به نرم افزار حقوق و دستمزد پيوست ارسال نمود. يكي از بهترين راه ها براي تسهيل در كنترل كردن كارمندان و نظارت بر ورود و خروج آن ها استفاده از نرم افزار حضور و غياب است. مدل RF900 جهت كنترل راه بند، گيت ها و درهاي برقي كاربردي ميباشد. پردازنده RF900 از نوع ۱GHz است. عكس هاي چندگانه نياز است : دوربين حرارتي چند تصوير مختلف از سوژه مورد نظر ثبت مي كند كه هر عكس حاوي طيف هاي مختلف از اشعه هاي ساطع شده مي باشد. در صورت نياز به اعمال امنيت بيشتر ميتوان از دستگاه SecureI/O استفاده كرد. اين گونه امنيت ادوات شما بيشتر حفظ خواهد شد. اين تكنولوژيها ميتواند براي اهداف مختلف، از امنيت اطلاعات مالي و كامپيوترها، به منظور شناسايي مظنونان از شواهد بجا مانده در صحنه جرم بكارگرفته شوند.

در صورت تاييد پيام نمايش داده شده، هنگام انجام محاسبات، موظفي آن روزكاري به عنوان اضافه كار اجباري در نظر گرفته شده و اطلاعات الگوي كاري تخصيص داده شده به ليست سوابق تخصيص اضافه خواهد شد. براي انجام اين عمل بايد ابتدا آن را شناسايي كنيد. همچنين برخي قابليتهاي آنها را براي شناسايي همزمان چشمها و دهان روي چهرههاي مختلف معرفي خواهيم كرد. با اين حال، حتي اپهاي خاص داراي قابليتهاي ويژهاي هستند كه شبيه به يكديگر به نظر ميآيند ولي كاربردي متفاوت دارند. از جمله اينكه حتي به فرض تشخيص درست احساسات، ما نميتوانيم ريشهي احساسات را تشخيص دهيم. دستگاه حضور و غياب FaceStation براي شناسايي چهره بيست و پنج نقطه از صورت را جهت شناسايي استفاده مي كند و تغييرات چهره را در هنگام شناسايي مد نظر قرار مي دهد. سرعت شناسايي بسيار بالا و امكان تعريف ۱۰ هزار كاربر از ويژگي هاي منحصر به فرد اين دستگاه حضور غياب محسوب مي گردد. اگر ميخواهيد بدانيد بهترين دستگاه حضور و غياب برحسب قيمت كدام است در ادامه با ما همراه باشيد. اگر اين اتفاق بيفتد، لازم است بارداري براي جلوگيري از آسيب دائمي به لوله فالوپ، خونريزي احتمالي و مرگ احتمالي مادر متوقف شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.